Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Saapas sanoi:
Tee sillain että pistät sen krean lasin pohjalle ja lorautat desin vettä päälle ja juot lasin lähes tyhjäksi, sitten uudestaan hanasta paineella vettä desi ja juot loput.
On helppoa ja nopeata, eikö?? :hyper:

Eipäs kun suoraan mittakauhalla suuhun, vielä helpompaa ja nopeampaa.

ljm sanoi:
Eipäs kun suoraan mittakauhalla suuhun, vielä helpompaa ja nopeampaa.
No saattaahan siinä 30 sekunttia voittaa. :D
Pitääpä siis koittaa.

:offtopic:
Glutamiini imeytyy suoraan vereen liottamalla jauheen kielen alla.
Vois koittaa sitäkin, treenin jälkeen vois olla jotain hyötyäkin.
Äh, hifistelyä. :D

harde20 sanoi:
Itse olen käyttänyt ainakin niitä käyttänyt eikä ole ole ollut moitteen sanaa :thumbs:

Pitää testaa ku kesätyö rahatki sattu just sopivasti kolahtamaan tilille :D

Elikkä kaapistani löytyy tällä hetkellä pitkäketjuista hiilaria (Malto 6) ja kreatiinin kanssa suositellaan käytettävän lyhytketjuista, kuten dekstroosia.

Onko siis ehdottomasti mentävä ostamaan dekstroosia vai saanko hyödyn kreatiinista ihan pitkillähiltsuillakin ?

Maltot on nopeita hiilareita eli ne käy.
Itse olen ottanut kreatiinin veden kanssa ja toimii samallailla kuin dextroosin..

Itse tungen kreatiinit proteiinipaukkuihin, otan sen veden kanssa ja oikeestaan ihan kaiken ruuan kanssa...

En usko sillä olevan ainakaan omalla tasollani niin suurta merkitystä onko se siellä kropassa sekunnin vai minuutin päästä ruokailustani.

steven_seagal sanoi:
Meinaatko että dektsku on kretskun kanssa ihan turhaa :confused:

Joo, dextsku o iha niinq turha grean kans. Joo, mutta vakavasti, kunhan vaan laittaa sitä kreatiinia naamariin, niin kyllä se toimii.

ressukka sanoi:
Oon sekoitellut aamuisin appelsiinituoremehuun, onko tuo kelvollinen vaihtoehto?

Muistaakseni olen jostakin täältä foorumilta lukenut, että appelsiinimehuun kreatiinia ei kannata sekoittaa sen happamuuden takia. Mutta en mene vannomaan, saatan myös muistaa väärin... :D

Palautusjuoman seassa menee kreatiinit loistavasti ja on sitä nopeeta hiilariakin mukana, jos sillä nyt mitään käytännön merkitystä asian kanssa on.

Nelkku vaihtoi mielipidettä nopsaan...

Mulla on ollut käytössä SF:n pahamaineista kreatiinia. Tulosvaikutukseen siis se vaikuttaa. Sarjat ja painot nousee. Mutta kusella saa rampata jatkuvasti käytön aikana. En ota sen vuoksi kun kuukauden kuureja. Voisiko tuon epäpuhtaus johtua siitä, vai olisiko ihan kokonaan jätettävä pois? Ilman kyllä pärjää, mutta ennätyksiä jos yrittää, niin se melkein 10% buusti esim penkkiin tuntuu ihan kivalta... :D

Noniin, tätä näkökulmaa ei olla vielä kreatiinista käsitelty joten searchi ei auta...
Eli mitä varsinaista hyötyä on kreatiinista? Jos ajatellaan että käytön aloitettua, toistot nousevat vaikka yhdellä kaikkissa sarjoissa. Tämä tarkoittaa vaan sitä, että ollaan edetty kehityksessä eteenpäin noin viikko. Eli jos en käyttäisi kreaa, joutuisin odottamaan sen viikon että voimatasoni olisivat sillä tasolla, että kykenisin nostamaan sen yhden toiston lisää.

Olen ajatellut ostaa kreatiinia ihan testimielessä ja kattoo mitä tapahtuu. Eli onko homman nimi juuri tämä esimerkki, että toistot ja painot (mahdollisesti) yhtäkkiä nousevat jonkun verran, vai se että lihakset kehittyvät kokoajan tavallista nopeampaan tahtiin?

Olen myös ymmärtänyt että keho lopettaa oman ATP tuotantonsa, koska keho saa sitä nykyään annostettuna. Mitä siis tapahtuu jos unohtaa pari annosta kreaa, tai jos unohtaa sen koko päiväksi? Alkaako keho heti tuottaa itse ATP:tä, vai onko kehossa riittävästi ATP:tä että se pärjää monta päivää koska onhan ensimmäinen viikko sitä tankkausta...

Itsellä krea tuntui antavan hiukan lisää potkua siihen tiukkaan viimeiseen toistoon, ehkä placeboa, otin 4g päivässä, en tankannut ja aina joskus unohtui ottaa...ei se nyt niin tarkkaa voi olla :)

Kreatiini myös lisää hieman nestettä lihaksiin,eli tämä hyöty on "jatkuvaa".Eipä tuota ole kukaan miksikään ihmeaineeksi väittänytkään,itsellä tulee nykyisin otettua vain palkkarissa,ja sekin siksi koska sitä nyt on sama syödä koska se on niin halpaa :)

Carbon sanoi:
Eli mitä varsinaista hyötyä on kreatiinista? Jos ajatellaan että käytön aloitettua, toistot nousevat vaikka yhdellä kaikkissa sarjoissa. Tämä tarkoittaa vaan sitä, että ollaan edetty kehityksessä eteenpäin noin viikko. Eli jos en käyttäisi kreaa, joutuisin odottamaan sen viikon että voimatasoni olisivat sillä tasolla, että kykenisin nostamaan sen yhden toiston lisää.

Itsellä ainakin tulee painoa jonkin verran lisää ja joihinkin liikkeisiin useampikin toisto lisää. Ja lisäks vähän parempi tuntuma/paine treenattavaan lihakseen. Mut mitä mä mistään treenistä tiedän. Ei mulla ainakaan lihakset kehity yhen lisätoiston viikkovauhtia.

Mulla kreatiini toi merkittävän sarjakestävyyden lisäyksen eli toimii helvetin hyvin. Kaverilla ei vaikuttanut mitenkään. Ostettiin puoliksi kilo eli tavara oli varmasti samaa.....

Ok, no kai sitä vois testata. Tosta vois napata ton Evolutionin 225g krean, 13.95.

En uskonutkaan että tämä mullistaisi maailmaa. Ihmettelin lähinnä sitä, että onko tämä sen arvoista että kannattaa ruveta häiritsemään kehon omaa ATP:n tuotantoa...

Carbon sanoi:
Ok, no kai sitä vois testata. Tosta vois napata ton Evolutionin 225g krean, 13.95.

En uskonutkaan että tämä mullistaisi maailmaa. Ihmettelin lähinnä sitä, että onko tämä sen arvoista että kannattaa ruveta häiritsemään kehon omaa ATP:n tuotantoa...

Se nyt sentään kuitenkaan mitään roinaa ole :lol2:
Tuotanto palautuu kuitenkin entiselleen, kun keho ei enää ravinnosta niin paljoa sitä saa.

Oletteko huomanneet kreatiineissa eroa eri valmistajien välillä, onko jokin toinen merkki potkinut paremmin kuin toinen?
Pistäkää kokemuksianne.

Back
Ylös Bottom