Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

fastia on naposteltu tankkaus vaihe ja sitte nyt pari päivää oon ottanu MLO:n creatinetransporttia.. se on iha perskuleen tehokasta tavaraa verrattuna normaaliin kreatiiniin..kerran ennemmin koitellu ks. ainetta ja toimii..!
:5: se on oikeestaa ainoo "ihmeaine" mitä tiedän.. hinta on kohtuu suolanen mutta pitää sitä aina sillon tällön panostaa.. :hyper:

Porkkanaraastin sanoi:
siis mä ainakin huomaan 2 päivän sisällä ku vedin 5g päivässä. intoa oli ihan erilailla, mitä ehkä enemmänkin hain ja kyllä siinä vähän sai painoa laittaa lisää kaikkeen.

Taisi olla placebovaikutusta :)

Erikoisimmista on tullut otettua Tri-Matrixia pöntöllinen.

Ravintosisältö per annos 25g/ per 100g
Energiaa 48 kcal / 192Kcal
Hiilihydraatteja 12g / 48g
Tri Creatine Malate 5000mg / 20000mg
Asetyyli L-Glutamiini 1500mg / 6000mg
Glycocyamine 1000mg / 4000mg
Tri Methyl Glycine 500mg / 2000mg
Tauriini 1000mg / 4000mg
SECRETOGENEX™ 2400mg / 9600mg
{L-Arginine Pyroglutamate} 1200mg / 4800mg
{L-Lysiini} 1200mg / 4800mg
Niasiini (B3-vitamiini) 75g / 300mg
Bioperine 5mg / 20mg

Paremman makuista ainakin kuin tavallinen kreatiini. Tehovaikutusta en osaa sanoa kun olin dietillä tuota käyttäessäni, mutta jokin tuossa oleva ainesosa (niasiini?) aiheuttaa "kivan" ihon kuumotuksen ja punoituksen. Vähän samantapainen kuin jokin allergiareaktio :cool:

Itselläni ei kreatiini potki oikeastaan lainkaan, tai en ainakaan huomaa mitään eroa hyvässä enkä pahassa mielessä. Ja olen kokeillut monen valmistajan tarvaroita vuosien varrella. Ehkä ei vaan toimi minulla tai sitten on tottunut niin paljon kovempiin vaikutuksiin muista lisäravinteista ja odotukset ovat sen mukaiset, että ei edes huomaa marginaalisia eroja. Tiedä sitten mistä johtuu.

juha340 sanoi:
Ehkä ei vaan toimi minulla tai sitten on tottunut niin paljon kovempiin vaikutuksiin muista lisäravinteista ja odotukset ovat sen mukaiset, että ei edes huomaa marginaalisia eroja.

Mitä ne muut kovempitehoiset lisäravinteet ovat?

Flea sanoi:
No mun mielestä se ei mikään ihmeaine ole. Itse vedän kanssa tuota Fastin kreatiinia, mutta en ole huomannut mitään eroa treeneissä jaksamisen kannalta. Itse laittaisin sen vaikutuksen lähinnä psykologiseksi. Kyllähän se varmaan auttaa joitain prosenttiyksikköjä, mutta en jaksa uskoa että ensimmäisissä treeneissä tulisi huomattavia vaikutuksia...

Kuinka pitkiä sun treenit sit oikeen on? Kyllä mulla riittää semmoseen 45min treeneihin energiaa (yleiskunto on hyvä) vaikka olisikin mennyt syömiset vähän perseelleenkin.

Sama homma minulla, ei hirveästi vaikutuksia kreatiinin käytöstä. Mutta kysymys ei silloin ole siitä, että aine ei toimisi. Kreatiinia on tieteellisesti tutkittu paljon ja tulokset ovat osoittaneet, että kreatiini toimii. Valitettavasti taidamme kuulua ns. non-responders -ryhmään, ts. henkilöihin, joilla kreatiini ei oikein toimi. Kyselin asiaa treenaamiseen perehtyneeltä lääkäriltä, jonka mukaan kyse voi olla valmiiksi korkeista kreatiinitasoista, mene ja tiedä.
Melko merkittävätkin tulosparannukset kuulemma mahdollisia, etenkin kasvissyöjillä, joilla kreatiinitasot alhaiset!
BTW jos pääsette esim. yliopiston kautta tieteellisten artikkelien kirjastoon, ja puolueettomat ja tarkistetut tieteelliset tutkimukset kiinnostavat, kannattaa käydä katsomassa!

Mitäs tuumaatte kreatiinin vaikutuksesta liikeissä jotka tehdään omaa painoa vastaan, esimerkkinä nyt vaikka leuat. Kreatiini lisää joillain sarjakestänyyttä jopa niin että muutos on selkeästi havaittavissa, mutta neutralisoiko painon nousu tuon hyödyn? Oletetaan että esimerkkitapaus vetää alle 10 leukaa jolloin hyöty olisi maksimissaan 1 "lisätoisto" vaikkei painon nousua huomioitaisikaan...veikkauksia?

muistaakseni kreatiinin hyöty ei ole niinkään edullinen kestävyyslajeja harjoitellessa ja kyllä esimerkiksi etunojapunnerrukset menee kestävyyden puolelle.. voijjolla toki että olen väärässä, tällästä vaan muistelisin lukeneeni jostain, että kreatiini on parempi lisäravinne juuri esimerkiksi voimailua tai pikajuoksua varten.. korjatkaa jos oon väärässä.

Itsellä kreatiinikuuria 3kk (FAST)
Penkki: +10%
Painoa: +6kg
Hauis: +3cm

Ja kun lopetin käytön 3kk
Penkki: +2.5%
Painoa: -2kg
Hauis: -1cm

En sitten tiedä kuinka paljon kreatiinin käytön lopetuksella oli vaikutusta asiaan, kun kuitenkin lisäsin aerobista liikuntaa jotain 200% edellisestä..

Hiukan tuo puhtia. Eli se 1-2 lisätoistoa koviin sarjoihin. Vähän siinä ja tässä onko kannattavaa käyttää.

Tankkailu ainakin on ärsyttävää. Ei oikeen meinaa muistaa päivällä aina ottaa, mutta ei se nyt niin tarkkaa ole, jos joskus jää pois.

The Kid #21 sanoi:
Itsellä kreatiinikuuria 3kk (FAST)
Penkki: +10%
Painoa: +6kg
Hauis: +3cm

Ja kun lopetin käytön 3kk
Penkki: +2.5%
Painoa: -2kg
Hauis: -1cm

En sitten tiedä kuinka paljon kreatiinin käytön lopetuksella oli vaikutusta asiaan, kun kuitenkin lisäsin aerobista liikuntaa jotain 200% edellisestä..

no veikkaanpa ettei juuri mitään..ja jos olet kerta lisännyt aerobista nuin reippaasti..WTF..ja samalla sun syömiset menee päin vittua..miinuskaloreilla?..niin siinäpä se sitte onkin.. :rolleyes:

Wrangea, Fastia ja HC:tä on tullut käytettyä ja mitään eroja en ole "potkussa" huomannut, sekoittuvuudessa on kylläkin eroja vähäsen.

Vemar sanoi:
Wrangen kreatiini ei toiminut mulla, mutta fastin toimii.

vaikka molemmat on 100% kreatiinimonohydraattia... ettet vain käyttänyt wrangelta sitä turhaa kreatiiniloaderia jossa on paljon vähemmän itse kreatiinia ja enemmän muita aineita?

(turhalla tarkoitan sitä, että jos ostaa kreatiinin ja dekstroosin erikseen,
tulee se huomattavasti halvemmaksi)

Oon käyttäny aikaisemmin Fastin kreatiinia, nyt ostin Skipin kreaa, molemmat toimii samalla tavalla. Paino on noussu 1-2kg (nestettä) ja sarjakestävyys ehkä vähän parantunu.

Mitä järkee sitä kreatiiniä on syödä jos sarjakestävyys "ehkä vähän paranee" ?

Mulla ainakin paranee huomattavasti ja jaksaa tehä ainakin 3 sarjaa enemmän joka lihakselle ilman lopullista uupumista, mikä itelleni on yleensä syy siihen että treeni tuntuu löysältä kun ei jaksa tehdä. En ainakaan söisi kreatiiniä jos se "ehkä vähän parantaisi sarjakestävyyttä".

Back
Ylös Bottom