otetaanko kreatiinia joka päivä 20 g viiden päivän latausjaksolla vai silloin kun on treenipäivä?
Latausjaksolla kreatiinia otetaan joka päivä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
otetaanko kreatiinia joka päivä 20 g viiden päivän latausjaksolla vai silloin kun on treenipäivä?
Minkäänlaisia haittavaikutuksia ei ole ollut paitsi että kädet ja koko heppu alkaa 'tärisemään' ~30min kreatiinin nautiskelun jälkeen, mistähän johtuu tietääkö kukaan?? :wtf:
Mitäs porukka on mieltä tosta Evolution Crp:stä?
Olen ymmärtänyt, että toiset kreatiinit sopii kestävyysurheilijoille ja toiset taas sellaisille ketkä hakee lihasmassa, niin onko tämä järkevä ostos, kun tavoitteenani on juuri tämä lihasmassan kasvattaminen? Vai olisiko jokin toinen siihen parempi?
Silloinen terveydenhoitaja sanoi että kreatiini nostaa hetkellisesti verenpainetta, että pääkipuni olisi sitten johtunut siitä..
Täysin omaa mutua, mutta jos kofeiini toimii jotenkin kreatiinin vaikutusta poistavasti (tai jotenkin päinvastoin), niin silloin varmaan kofeiini riippuvaisilla voisi kreatiini aiheuttaa päänsärkyä...
En perusta väitettä mihinkään :piis:
mulla rupes kutittamaan joka paikasta kreatiinin käytön jälkeen... :S onko kellään ollut samanlaista ongelmaa?
Taisi aikaisemminki olla puhetta, oliko jopa tässä ketjussa että ilmeisesti oli johonkin kreatiinierään purkkeihin lipsahtanu beta-alaniinia krean sijaan. Beta-alaniini aiheuttaa tosiaan tuollaista "kutiamista" tai pistelyä. Muillakin siis oli tätä ilmenny.
Ymmärsinkö nyt oikein, että tuota Evolutionin CRP:tä pitäisi ohjeen mukaan vetää aamulla 10g ja ennen treeniä 10g. Eli treenipäivinä tulisi yhteensä 20g. Tuo kuulostaa jo aika paljolta minun korvaani. Onko tuo siis se paras tapa, vai onko jotain järkevämpää tapaa. Sen takia vain kysyin, kun Evolution kuulemma tykkää kusettaa vähän noiden tuotteidensa ominaisuuksillaan, niin täytyy nyt ne annostuksetkin varmistaa.
itsehän käytän tota crp:tä niin että otan tuon 10g annokset puolituntia ennen treeniä enkä muuten päivän aikana koske siihen! kaikki tyylillään!