Kreatiini--Auttaako lisäämään lihasmassaa??

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
steven_seagal sanoi:
:anssi:
Varmaan aika yksilöllistä mut mulla krean kanssa tulee finnejä ainaki selkään. Ehkä naamaankin vähän mut ihan sama. Tosimiehellä kuuluu olla finnejä. :rock:

paskapuhetta my ass. Jos olen jutellut asiasta useamman ihotautilääkärin kanssa ja he sanovat että akne johtuu AINA muutoksista hormonitoiminnassa niin ehkä uskon ennemmin heitä kuin "stiiven siigalin" mutuiluja. Myytti on myös se että rasvainen ruokavalio toisi finnejä.

Xavier sanoi:
paskapuhetta my ass. Jos olen jutellut asiasta useamman ihotautilääkärin kanssa ja he sanovat että akne johtuu AINA muutoksista hormonitoiminnassa niin ehkä uskon ennemmin heitä kuin "stiiven siigalin" mutuiluja. Myytti on myös se että rasvainen ruokavalio toisi finnejä.
No olisiko mahdollista että kreatiini aiheuttaa pieniä muutoksia hormonitoiminnassa tai edistää jotain hormonitoiminnan muutoksia tjsp?

Xavier sanoi:
Ei toi mun teksti mitään mutuilua ollu. Mulla krea pamauttaa finnejä AINAKIN selkään ja sillä sipuli.

Xavier sanoi:
Myytti on myös se että rasvainen ruokavalio toisi finnejä.
Lainaan Hummerivirtaa: jospa rasvakin aiheuttaa pieniä muutoksia hormonitoiminnassa tai edistää jotain hormonitoiminnan muutoksia tjsp?

Ei varmasti järkytä kreatiini tai rasva hormonitoimintaa, ainakaan merkittävissä määrin.

Hormonitoiminnan muutokset ja akne kuuluvat teini-ikään ja se on fakta.

Xavier sanoi:
Ei varmasti järkytä kreatiini tai rasva hormonitoimintaa, ainakaan merkittävissä määrin.

Hormonitoiminnan muutokset ja akne kuuluvat teini-ikään ja se on fakta.
No sitten kreatiini ja rasva järkyttävät teini-ikää :D Mutta väitätkö että suklaan yhteys akneen on myös myytti? Varmasti jos vedän pari levyy fazerin sinistä niin on naama huomenna kuin ruusupuska :jahas: IMO kyllä krea lisää finnien tuloa vaikkakin on hyvin yksilöllistä.

Hummerivirta sanoi:
No sitten kreatiini ja rasva järkyttävät teini-ikää :D Mutta väitätkö että suklaan yhteys akneen on myös myytti? Varmasti jos vedän pari levyy fazerin sinistä niin on naama huomenna kuin ruusupuska :jahas: IMO kyllä krea lisää finnien tuloa vaikkakin on hyvin yksilöllistä.

Se mitä suuhus työnnät ei vaikuta tuleeko aknea.

"Akne ei johdu epäterveellisestä ruokavaliosta,likaisuudesta tai rasvaisesta ihosta. Aknea mahdollisesti pahentavia tekijöitä ovat henkinen stressi, väsymys ja kosmetiikkatuotteet".

hartioihin tulee finnejä krea satsin aikana, se taas sahtaa johtua kovasta hikoilustakin että niitä finnejä tulee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
SeLektA sanoi:
Rasvatonkin?

Maidon proteiini ei ole yhtä hienoa kuin valmisproteiinivalmisteet eli eikös silloin se maitoproteiini imeydy hitaasti? Muutenkin proteiini yleensä imeytyy melko hitaasti. Eikös juu?

Doggoned sanoi:
Maidon proteiini ei ole yhtä hienoa kuin valmisproteiinivalmisteet eli eikös silloin se maitoproteiini imeydy hitaasti? Muutenkin proteiini yleensä imeytyy melko hitaasti. Eikös juu?

Juu juu, mutta onhan tässä ollut vähän uusia tuulia ilmassa tän suhteen. Eli ettei se hitaampi proteiini siellä joukossa olisikaan pahasta vaan jopa päinvastoin. Treeni&Ravintopuolella täskin juttua on, en vaan muista nyt missä ketjussa.

Kuhan pitää ne rasvat poissa palkkarista, niin voi sitä maitoakin sinne laittaa, tuskin se kehitys siihen jää jos muuten sitä proteiinia nauttii tasaisesti ja mielellään ottaa sen protujuoman ennen salia.

Aika jännää.Olen nyt käyttänyt kreatiinia yli viikon ja lihakset ovat selvästi ruvennut kasvamaan ja treeneihinkin olen saanut lisää boostia.Oudointa on se että itselläni on paino laskenut 2kiloa eli rasvaa on taas palanut pois mutta lihakset vaan kasvaa :)

Massakeisari sanoi:
Aika jännää.Olen nyt käyttänyt kreatiinia yli viikon ja lihakset ovat selvästi ruvennut kasvamaan ja treeneihinkin olen saanut lisää boostia.Oudointa on se että itselläni on paino laskenut 2kiloa eli rasvaa on taas palanut pois mutta lihakset vaan kasvaa :)

tosta ei voi päätellä muuta kun että olet aloittelija ja rasvanpalamisella + lihaskasvulla ei ollut mitään tekemistä krean kanssa.

Massakeisari sanoi:

Viikossa kasvanu lihakset huomattavasti ja rasvaakin palanut? Älä jaksa, kuulostat ihan ostosTV:ltä... :(

Tarkoitin sitä kun aloitin käyttämään kreatiinia niin treeneihin sai lisää potkua joten varmaan senki ansiosta on voinu pikkasen paino tippua.Mites muuten kun olen syöny ruokaa vielä normaalia enemmän.Onhan ne lihakset nyt ihan pikkasen isommat mut en osaa sanoa varmuudella.=)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom