kyllä se kreatiini vaa vaikutta joillaki tuohon että alkaa finnejä pukkaan ja son varma... itellä huomaa selvästi eron
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
steven_seagal sanoi:
Varmaan aika yksilöllistä mut mulla krean kanssa tulee finnejä ainaki selkään. Ehkä naamaankin vähän mut ihan sama. Tosimiehellä kuuluu olla finnejä.
No olisiko mahdollista että kreatiini aiheuttaa pieniä muutoksia hormonitoiminnassa tai edistää jotain hormonitoiminnan muutoksia tjsp?Xavier sanoi:paskapuhetta my ass. Jos olen jutellut asiasta useamman ihotautilääkärin kanssa ja he sanovat että akne johtuu AINA muutoksista hormonitoiminnassa niin ehkä uskon ennemmin heitä kuin "stiiven siigalin" mutuiluja. Myytti on myös se että rasvainen ruokavalio toisi finnejä.
Xavier sanoi:paskapuhetta my ass. Jos olen jutellut asiasta useamman ihotautilääkärin kanssa ja he sanovat että akne johtuu AINA muutoksista hormonitoiminnassa niin ehkä uskon ennemmin heitä kuin "stiiven siigalin" mutuiluja. Myytti on myös se että rasvainen ruokavalio toisi finnejä.
Xavier sanoi:Myytti on myös se että rasvainen ruokavalio toisi finnejä.
No sitten kreatiini ja rasva järkyttävät teini-ikää :D Mutta väitätkö että suklaan yhteys akneen on myös myytti? Varmasti jos vedän pari levyy fazerin sinistä niin on naama huomenna kuin ruusupuska :jahas: IMO kyllä krea lisää finnien tuloa vaikkakin on hyvin yksilöllistä.Xavier sanoi:Ei varmasti järkytä kreatiini tai rasva hormonitoimintaa, ainakaan merkittävissä määrin.
Hormonitoiminnan muutokset ja akne kuuluvat teini-ikään ja se on fakta.
Hummerivirta sanoi:No sitten kreatiini ja rasva järkyttävät teini-ikää :D Mutta väitätkö että suklaan yhteys akneen on myös myytti? Varmasti jos vedän pari levyy fazerin sinistä niin on naama huomenna kuin ruusupuska :jahas: IMO kyllä krea lisää finnien tuloa vaikkakin on hyvin yksilöllistä.
rövare sanoi:Älkää laittako maitoa palautusjuomaan. Hidastaa imeytymistä huomattavasti.
SeLektA sanoi:Rasvatonkin?
Doggoned sanoi:Maidon proteiini ei ole yhtä hienoa kuin valmisproteiinivalmisteet eli eikös silloin se maitoproteiini imeydy hitaasti? Muutenkin proteiini yleensä imeytyy melko hitaasti. Eikös juu?
Timba79 sanoi:...mielellään ottaa sen protujuoman ennen salia.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40299&highlight=mullistavaLa-resistance sanoi:Minkä takia kannattaa ottaa? tai siis miksi mielellään? Lihaksen hajoaminen jää mahdollisimman pieneksi? tai jotain :D
Massakeisari sanoi:Aika jännää.Olen nyt käyttänyt kreatiinia yli viikon ja lihakset ovat selvästi ruvennut kasvamaan ja treeneihinkin olen saanut lisää boostia.Oudointa on se että itselläni on paino laskenut 2kiloa eli rasvaa on taas palanut pois mutta lihakset vaan kasvaa
Massakeisari sanoi:Aika jännää.Olen nyt käyttänyt kreatiinia yli viikon ja lihakset ovat selvästi ruvennut kasvamaan ja treeneihinkin olen saanut lisää boostia.Oudointa on se että itselläni on paino laskenut 2kiloa eli rasvaa on taas palanut pois mutta lihakset vaan kasvaa