Kreatiini--Auttaako lisäämään lihasmassaa??

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Massakeisari sanoi:
Jugetsi miten sä käytit kreatiinia??mahdoitko noudattaa tarkkaan ohjeita???

Kuten tuossa jo aiemmin kerroin, niin "Olen sitä kokeillut kaikilla mahdollisilla tavoilla, mutten ole huomannut mitään vaikutusta."
Elikkä on kokeiltu kreatiinitankkaukset ja syöty kreatiiniä tasaisia määriä 5-10g päivässä, mutten ole mitään vaikutusta huomannut.Kyllähän sitä voisi kokeilla vielä suurempaa päiväannostusta, muttei siitä sen enempää hyötyä tulisi olemaan.Yleisimmissä kreatiineissa taitaa olla suositus 2-5g päivässä. Suurinosa käyttäjistä käyttää sitä enemmän kuin tuon suositellun määrän ja saa sillä toivotun tuloksen.
Suurimmallaosalla käyttäjistä kreatiinista on havaittavaa hyötyä, mutten itse kuulu tähän joukkoon.Osalla tosin tuokin hyöty on plaseboa ja voimien ja lihasten kasvaminen tapahtuisi muutenkin kuin pelkän kreatiinin vaikutuksesta.

Tuossa aiemmin joku sanoi, että hänelle tuli kolmen päivän aikana lisää painoa 4-5 kiloa, joka kuulostaa kyllä aika kovalta lukemalta.
En usko tuon painonnousun johtuneen pelkästään kreatiinin käytön aloittamisesta ja pitääkö tuo lukema täysin paikkaansa.
Tokihan sitä painoa voi tulla nopeasti lisää nesteen muodossa, mikäli juomista on samalla rajusti lisätty.:rolleyes:

Josef sanoi:
Pöhöttääkö kreatiini naamaakin vai tuleeko nestettä oikeisiin paikkoihin eli lihaksiin?
Pikkasen saattaa joillain naama pöhöttää..itellä ei kyl pöhöttäny mut pikkasen finnei ilmesty parin viikon jälkeen...

Josef sanoi:
Johtukohan tuo finnien tulo kreatiinistä :rolleyes:
Voi olla, voi olla että ei...Parilla muullakin kaverilla ilmestynyt vähän enemmän finniä naamaan krean aikana..sattumaa tai ei, melko sama mulle :)

tigra sanoi:
mikä sekaan tota keratiinia sekotetaan?
onko vesi hyvä vai maito? yms.
Sekoita palkkariin. Eli miten sitten palautusjuoman vedätkään, veden tai maidon kanssa. Jos vetäset kreatiinia vielä muulloin ku palkkarissa niin pistä kyytiin hiilareita, nopeuttaa imeytymistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
rövare sanoi:
Älkää laittako maitoa palautusjuomaan. Hidastaa imeytymistä huomattavasti.
IMO turhaa hifistelyä taas... Ei taida olla suurempaa merkitystä JA saahan siitä maidosta viel ylimäärästä proteekin.

Aikanaan tuli syötyä Olikohan wrangen tai weiderin kreatiinia ja muistaakseni myös fastia.Maha oli aika herkästi kuralla,ja pääkipu(lievä)koko ajan päällä.Tuloksiin ei vitunkaan vaikutusta.Tossa muutama vko sitten ostin X-tremen Kreatiinia.Mietiskelin,että kokeillaan nyt vielä kerran...samalla ostin purkin skipin megaforcea.
No nyt niitä on tullut muutama vko popsittua,ja toissapäivänä ilahduin aika iloisesti.Penkin lämmittelin salilla,ja lastasin rautaa sen verran,millä meni4vkoa sitten tiukat5 toistoa.Pyysin varmistajan taakse.Ajatuksena oli jysäyttää 6toistoa.No en tiedä sattuiko vaan hyvä päivä,penkissä hyvä asento ym..mutta toistoja meni 9!!
Liekkö ollut sitten kreatiinilla tahi tolla megaforcella mitään asian kans tekemistä,mutta aika innoissani kyllä olin.
Otin kreatiinia ja megaforcea n.1,5h ennen treeniä,ja oli aika energinen olo jo matkalla salille.
Mainittakoon vielä sen verran,että paino mulla on noussut n.2kiloa,ja naama on ruvennut vähän kukkimaan.Kun aikaisemmin ei nuilla "kuureilla" ole ollut muuta kuin suolistoa tyhjentävä vaikutus.
Ja en ole mikään jälleenmyyjä,enkä halua mollata muita vastaavia valmisteita.Kerroin vaan oman kokemukseni aiheesta

Oinasmie sanoi:
IMO turhaa hifistelyä taas... Ei taida olla suurempaa merkitystä JA saahan siitä maidosta viel ylimäärästä proteekin.
Just. Ei se taida olla sinun mielipiteestäsi kiinni, että maito hidastaa ravinnon imeytymistä melkoisesti. Jos siiis palautusjuoman on tarkoitus imeytyä mahdolisimman nopeasti.

rövare sanoi:
Just. Ei se taida olla sinun mielipiteestäsi kiinni, että maito hidastaa ravinnon imeytymistä melkoisesti. Jos siiis palautusjuoman on tarkoitus imeytyä mahdolisimman nopeasti.
Ei varmasti olekkaan ja kyl tiiän että se hidastaa imeytymistä, Mutta onkos sillä nyt mitään väliä jos maito vähän hidastaa sitä imeytymistä? Edelleen oon sitä mieltä että ei oo kehityksen kannalta mitään vaikutusta eli TURHAA HIFISTELYÄ! :piis:

Oinasmie sanoi:
Ei varmasti olekkaan ja kyl tiiän että se hidastaa imeytymistä, Mutta onkos sillä nyt mitään väliä jos maito vähän hidastaa sitä imeytymistä? Edelleen oon sitä mieltä että ei oo kehityksen kannalta mitään vaikutusta eli TURHAA HIFISTELYÄ! :piis:
Samaa mieltä. En usko että se imeytymisnopeus on niin oleellinen että lihakset lakkaa kasvamasta maidon kanssa. Se on nyt ihan makukysymys, ne jotka tykkää juoda maidon kanssa niin juo, ite juon maidon kanssa vain siksi että se on yksinkertaisesti IMO parempaa.

Hummerivirta sanoi:
Voi olla, voi olla että ei...Parilla muullakin kaverilla ilmestynyt vähän enemmän finniä naamaan krean aikana..sattumaa tai ei, melko sama mulle :)

Ei mitään tekemistä kreatiinilla finnien kanssa. Sähän oot siinä iässä että naaman pitääkin kukkia kuin keväinen keto :D

Xavier sanoi:
Ei mitään tekemistä kreatiinilla finnien kanssa. Sähän oot siinä iässä että naaman pitääkin kukkia kuin keväinen keto :D
:anssi:
Varmaan aika yksilöllistä mut mulla krean kanssa tulee finnejä ainaki selkään. Ehkä naamaankin vähän mut ihan sama. Tosimiehellä kuuluu olla finnejä. :rock:

Xavier sanoi:
Nini no..sitten on vaan sattumaa että niitä tuppasi tulla hieman enemmän krean aikana ja vähemmän krean lopettamisen jälkeen..voihan proteiinijauheetkin saada joidenkin ihmisten naamaa kukkimaan...mut anyway

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom