Kramppaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korydon
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli ongelma on tämä: Kahtena peräkkäisen treenikertana on alkanut kramppaileen vasemman käden peukalo, vaikka eka treeni oli jalkatreeniä, niin tää peukalo yritti väkisin vääntyy kramppiin. Taistelin kuitenkin sen oikoseksi joka kerta. Otinkin sitten illalla heti magnesumia ja aamulla lisää. Jokatapauksessa, vaikka olin ottanut magnesiumia myös tänään aamulla niin nyt hauis/ojentaja/vatsa treenin jälkeen oli pientä krampin poikasta, ei niin pahaa kuin maanantaina ..

Voiko tämä johtua veden juonnin vähyydestä, kun ei töissä lyhyillä tauoilla aina tule juotua niin paljoa ku esim kotona tulee, vai mistä voisi olla kysymys?

Kiitoksia kaikista vastauksista ..

no ainakin sen magnesiumin luulisi auttavan.. ei se tietenkään ihan heti vaikuta. Vettä kannattaa juoda ainakin ennen treeniä ja treenin aikan runsaasti. muuten sen ei luulisi niin paljon vaikuttavan treeniin. Toki on hyvä juoda vettä muutenkin. ota joku kiva pullo ja hörpi sitä.

Sukulaku sanoi:
no ainakin sen magnesiumin luulisi auttavan.. ei se tietenkään ihan heti vaikuta. Vettä kannattaa juoda ainakin ennen treeniä ja treenin aikan runsaasti. muuten sen ei luulisi niin paljon vaikuttavan treeniin. Toki on hyvä juoda vettä muutenkin. ota joku kiva pullo ja hörpi sitä.

Juu, mulla on kyllä semmonen king-size 1,5l pullo urheilujuomaa aina mukana ;) Mutta lienee siitä ettei magnesium oo viel alkanu tykittään kunnolla, toivotaan näin ... Miten paljon muuten päivässä on maksimi magnesumia? Siis ettei tuu mitää ei-toivottua vaikutusta.

kaikissa puteleissa on se 350mg. Tuskin sitä paljoa enempää kannattaa ottaa. En sitten tiedä onko suurista määristä mitään haittaa, mutta tuskin suurempaa hyötyäkään.

Mulla tulee monimineraalitableteista jotain 200 mg ja sitten otan vielä iltasin ton 350 mg tabletin ja hyvin on nyt pysyneet krampit pois. Ja kannattaa kyllä juoda pitkin päivää tasaisesti, ei se paljon auta jos treenin aikana vetää 2 litraa naamaan jos se ei edes kokonaan ehdi imeytymään.

Suositut

Back
Ylös Bottom