Krampit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vexu
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
18.4.2002
Viestejä
28
Mites tää homma oikeen on kun mulla tuppaa pohkeet kramppaamaan melkein joka yö ihan **tun kovaa, tuntuu kuin joku koittais niitä repiä irti.
Mtmm kirjotteli tossa yhessä topicissa että se johtuis nesteitten lähtemisestä, mut lähteekö mulla vuodesta toiseen niitä sitte vuostolkulla kropasta? Onko treenillä ym. asioilla merkitystä asiaan, ja miten sitä vois ehkäistä ennakkoon tai sitten lieventää, meinaan se on tosi vittumaisen tuntuista herätä yöllä jalan irtisanomiseen. :(
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla oli aikoinaan sama ongelma, ei nyt tosin ihan joka yö, mutta kuitenkin. Nimenomaan oikeassa pohkeessa. Se kyllä lähti sitten ajan mittaan ilman että jouduin sille mitään tekemään...

Voisit kyllä ehkä kokeilla ottaa esim. jonkun magnesium valmisteen lisäksi päivittäiseen ravintoosi, mikäli et tällä hetkellä syö jo sitä. 350mg kapseli suuhun ennen nukkumaanmenoa esim. iltapalan yhteydessä. Eihän magnesium mitään takaa, mutta magnesiumin puute aiheuttaa käsittääkseni juuri lihaskramppeja.
 
kärsin samasta vaivasta, ja etenkin sillon jos on otettu alkoholia. Sanotaanko että noin 8/10 krapula aamusta alkaa pohkeen kramppaamisella.

Ja dietillä ollessa tuntuu kramppailevan vähän joka paikka turhankin useasti.
 
Vedä yöllä mustikkakeittoo, näin teki Sievinen olympialaisissa jalkakramppeihinsa .
Sen faija tais neuvoo ton,ohjeet suoraan kuuskytluvulta.
;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom