Kovin taistelija

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mortyr
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Bob "CryBaby" Sapp?et voi olla tosissasi..ja Tank Abbot...

Bob "CryBaby" Sapp?et voi olla tosissasi..ja Tank Abbot...

joo kaikki ruipelot yleensä näkee punaista ku puhutaan bob sapista, eihän iso mies voi millää pärjätä 60kiloisille tosimiehille!
just joo...

joo kaikki ruipelot yleensä näkee punaista ku puhutaan bob sapista, eihän iso mies voi millää pärjätä 60kiloisille tosimiehille!
just joo...

Heh heh. Sain alkavan viikon parhaat naurut. Mä en pidä itseäni ruipelona,mutta silti Sapp on mun silmissä kaukana parhaimmista. Lasileuka ei kestä iskuja. Onko Sapp sitten mahdollisesti läskien ja ylipainoisten sankari,kun ruipelot vihaa häntä? Ainakin se tekee joka kerran hienon tanssin kun sitä osuu päähän. Hyppii ja käntää selän samalla irvistäen kuin paskalla olisi.

Heh heh. Sain alkavan viikon parhaat naurut. Mä en pidä itseäni ruipelona,mutta silti Sapp on mun silmissä kaukana parhaimmista. Lasileuka ei kestä iskuja. Onko Sapp sitten mahdollisesti läskien ja ylipainoisten sankari,kun ruipelot vihaa häntä? Ainakin se tekee joka kerran hienon tanssin kun sitä osuu päähän. Hyppii ja käntää selän samalla irvistäen kuin paskalla olisi.

en mä puhunukkaa sen tappelutaidoista, mainitsin vaan ton yhden tosiseikan. tota vinkumista kuulee liian usein.

Mitäs eroa sillä on taisteleeko hengestään ghetossa vai jossain kehitysmaassa? Paitsi että ghetto on aika paljon ruffimpi paikka kuin joku savikylä.. Enemmän aseita ja väkivaltaa. Tietysti on myös paljon maita afrikassa missä sissit lahtaa jengiä ja ties mitkä armeijan sekopäät käy rullaamassa savikyliä maantasalle niinkuin esim rambossa.

:lol2:

Hienoo settii anssi vetää...

Itse aiheeseen

Saku, isompi nog

Kertoo että on helvetin kova jätkä. Tiedän mitä sinä siitä ajattelet... Rikolliset on kauheita ja tyhmii ja sillee mä en tajuu miksei ne käy kouluu ja lue itellee hyvää ammattii ja elä elämää onnellisena loppuun asti yhyy!

En tiedä oletko jälkeenjäänyt vai etkö itse ole käynyt kouluja, mutta yritä nyt helvetin vitussa löytää edes jonkinnäköinen lauserakenne teksteihisi, eihän tota paskaa jaksa kukaan edes lukea.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Älkää nyt lynkatko mua jos puolustelen tässä Anssii23:sta sen Tysonin ryöstökommenttijuttujen takia. Hänellä on niissä tietty perä. Tässä ymmärtääkseni kysellään kovinta taistelijaa ja jotenkin vaan vaikuttais että siihe liittyy myös taistelijan elämäntapa. Onhan munkin mielestä äijä kovempi jos (pelastaa?) perheensä nälkäkuolemalta ryöstelemällä muita ihmisiä jo 13-vuotiaana, kuin että on koulutukseltaan lääkäri.. Älkää nyt vittu lynkatko mua mielipiteitteni takia, mutta näin se mun mielestä vain on. Ja ei pahalla, mutta en pidä jotain vaikean sairauden takia taistelevaa mitenkään kovempana jätkänä kuin Tysonia. Mulla on ollut pahalaatuisia kasvaimia ja synnynnäisiä sairauksia ja mulle on tehty 14 leikkausta 17 vuoden aikana joten olen itsekin joutunut kyllä sairauksia vastaan taistelemaan aika reippaasti. Ja pidän kyllä Tysonia helvetisti mua kovempana jätkänä ja puolijumala. Ei provoa, kiitos. ;) Ja etukäteen ei yhtäkään "KERJÄÄT SÄÄLII SAIRAUKSILLAS!!11" kommenttia.

Tuskinpa on Tysonin perheen nälkäkuolema ainakaan siitä on roikkunut hakkaako poika viattomia ihmisiä ja vie näiden rahat. Jenkkilässä kuitenkaan hirveästi nälkään kuolla.
Se on merkillistä "pelastamista" ja "taistelua" se sellainen, kun syyttömiä ja heikompia käydään kadulla mukiloimaan.

Älkää nyt lynkatko mua jos puolustelen tässä Anssii23:sta sen Tysonin ryöstökommenttijuttujen takia. Hänellä on niissä tietty perä. Tässä ymmärtääkseni kysellään kovinta taistelijaa ja jotenkin vaan vaikuttais että siihe liittyy myös taistelijan elämäntapa. Onhan munkin mielestä äijä kovempi jos (pelastaa?) perheensä nälkäkuolemalta ryöstelemällä muita ihmisiä jo 13-vuotiaana, kuin että on koulutukseltaan lääkäri..

Yritän olla lynkkaamatta.

Jos Tyson olisi hoitanut perheelleen elannon ilman rikosrekisteriä voisin kaveria kunnioittaakin siitä. Mutta jokainen pikkunilkki osaa rikkoa sääntöjä, pölliä jauhelihaa kaupasta ja ryöstää mummoja kaduilla. Jos tämän takia muistellaan vuosikymmenten päästä lengendana taidankin työntää koulukirjat sivuun, vetää maiharit jalkaan ja lähteä kadulle rähisemään.

Ehdottomasti Big-Nog! Kaverilla on niin paljon sydäntä että ei mitään rajaa, ottaa uskomattoman määrän iskua ja silti pystyy painamaan päälle.

Älkää nyt lynkatko mua jos puolustelen tässä Anssii23:sta sen Tysonin ryöstökommenttijuttujen takia. Hänellä on niissä tietty perä. Tässä ymmärtääkseni kysellään kovinta taistelijaa ja jotenkin vaan vaikuttais että siihe liittyy myös taistelijan elämäntapa. Onhan munkin mielestä äijä kovempi jos (pelastaa?) perheensä nälkäkuolemalta ryöstelemällä muita ihmisiä jo 13-vuotiaana, kuin että on koulutukseltaan lääkäri.. Älkää nyt vittu lynkatko mua mielipiteitteni takia, mutta näin se mun mielestä vain on. Ja ei pahalla, mutta en pidä jotain vaikean sairauden takia taistelevaa mitenkään kovempana jätkänä kuin Tysonia. Mulla on ollut pahalaatuisia kasvaimia ja synnynnäisiä sairauksia ja mulle on tehty 14 leikkausta 17 vuoden aikana joten olen itsekin joutunut kyllä sairauksia vastaan taistelemaan aika reippaasti. Ja pidän kyllä Tysonia helvetisti mua kovempana jätkänä ja puolijumala. Ei provoa, kiitos. ;) Ja etukäteen ei yhtäkään "KERJÄÄT SÄÄLII SAIRAUKSILLAS!!11" kommenttia.

Just just, mummoja ryöstelemään niin taistelija-pisteet nousee. voi luoja näitä ihmisiä.

kyllä itsenikin mielestä tyson oli kovin. ja mitenkä sen hakkaaminen ja raiskaaminen liittyy sen taistelija statukseen?
esimerkkinä fedor on vitun kova, mutta jos se hakkais ja raiskais jonku lutkan niin olisko se sitte paska taistelija?

Siten että tossa aikasemmin porukka väitti että Tyson on niin pirun kova taistelija koska on ollu köyhät olot ja pitäny ryöstellä elääkseen.

Suositut

Back
Ylös Bottom