Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bob "CryBaby" Sapp?et voi olla tosissasi..ja Tank Abbot...
joo kaikki ruipelot yleensä näkee punaista ku puhutaan bob sapista, eihän iso mies voi millää pärjätä 60kiloisille tosimiehille!
just joo...
Heh heh. Sain alkavan viikon parhaat naurut. Mä en pidä itseäni ruipelona,mutta silti Sapp on mun silmissä kaukana parhaimmista. Lasileuka ei kestä iskuja. Onko Sapp sitten mahdollisesti läskien ja ylipainoisten sankari,kun ruipelot vihaa häntä? Ainakin se tekee joka kerran hienon tanssin kun sitä osuu päähän. Hyppii ja käntää selän samalla irvistäen kuin paskalla olisi.
antaa sittenkin olla...joo kaikki ruipelot yleensä näkee punaista ku puhutaan bob sapista, eihän iso mies voi millää pärjätä 60kiloisille tosimiehille!
just joo...
Mitäs eroa sillä on taisteleeko hengestään ghetossa vai jossain kehitysmaassa? Paitsi että ghetto on aika paljon ruffimpi paikka kuin joku savikylä.. Enemmän aseita ja väkivaltaa. Tietysti on myös paljon maita afrikassa missä sissit lahtaa jengiä ja ties mitkä armeijan sekopäät käy rullaamassa savikyliä maantasalle niinkuin esim rambossa.
Kertoo että on helvetin kova jätkä. Tiedän mitä sinä siitä ajattelet... Rikolliset on kauheita ja tyhmii ja sillee mä en tajuu miksei ne käy kouluu ja lue itellee hyvää ammattii ja elä elämää onnellisena loppuun asti yhyy!
Kyllähä se on Baddest man on planet eli Tyson.. Siivilissäkin äijä on asiallinen ja haistattaa pelleille vitut.
http://www.youtube.com/watch?v=9y5hX_3bixU kantsii ziigaa
Älkää nyt lynkatko mua jos puolustelen tässä Anssii23:sta sen Tysonin ryöstökommenttijuttujen takia. Hänellä on niissä tietty perä. Tässä ymmärtääkseni kysellään kovinta taistelijaa ja jotenkin vaan vaikuttais että siihe liittyy myös taistelijan elämäntapa. Onhan munkin mielestä äijä kovempi jos (pelastaa?) perheensä nälkäkuolemalta ryöstelemällä muita ihmisiä jo 13-vuotiaana, kuin että on koulutukseltaan lääkäri..
Älkää nyt lynkatko mua jos puolustelen tässä Anssii23:sta sen Tysonin ryöstökommenttijuttujen takia. Hänellä on niissä tietty perä. Tässä ymmärtääkseni kysellään kovinta taistelijaa ja jotenkin vaan vaikuttais että siihe liittyy myös taistelijan elämäntapa. Onhan munkin mielestä äijä kovempi jos (pelastaa?) perheensä nälkäkuolemalta ryöstelemällä muita ihmisiä jo 13-vuotiaana, kuin että on koulutukseltaan lääkäri.. Älkää nyt vittu lynkatko mua mielipiteitteni takia, mutta näin se mun mielestä vain on. Ja ei pahalla, mutta en pidä jotain vaikean sairauden takia taistelevaa mitenkään kovempana jätkänä kuin Tysonia. Mulla on ollut pahalaatuisia kasvaimia ja synnynnäisiä sairauksia ja mulle on tehty 14 leikkausta 17 vuoden aikana joten olen itsekin joutunut kyllä sairauksia vastaan taistelemaan aika reippaasti. Ja pidän kyllä Tysonia helvetisti mua kovempana jätkänä ja puolijumala. Ei provoa, kiitos. ;) Ja etukäteen ei yhtäkään "KERJÄÄT SÄÄLII SAIRAUKSILLAS!!11" kommenttia.
esimerkkinä fedor on vitun kova, mutta jos se hakkais ja raiskais jonku lutkan niin olisko se sitte paska taistelija?