Kovin taistelija

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mortyr
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
(Killer Bee) Norifumi Kid Yamamoto, taitoa löytyy ja myös hyvä hate rade ;)
sekä Gomi! Mielenkiintoisimmat matsit omas kuitenkin Genki Sudo! ^^

Älkää nyt lynkatko mua jos puolustelen tässä Anssii23:sta sen Tysonin ryöstökommenttijuttujen takia. Hänellä on niissä tietty perä. Tässä ymmärtääkseni kysellään kovinta taistelijaa ja jotenkin vaan vaikuttais että siihe liittyy myös taistelijan elämäntapa. Onhan munkin mielestä äijä kovempi jos (pelastaa?) perheensä nälkäkuolemalta ryöstelemällä muita ihmisiä jo 13-vuotiaana, kuin että on koulutukseltaan lääkäri.. Älkää nyt vittu lynkatko mua mielipiteitteni takia, mutta näin se mun mielestä vain on. Ja ei pahalla, mutta en pidä jotain vaikean sairauden takia taistelevaa mitenkään kovempana jätkänä kuin Tysonia. Mulla on ollut pahalaatuisia kasvaimia ja synnynnäisiä sairauksia ja mulle on tehty 14 leikkausta 17 vuoden aikana joten olen itsekin joutunut kyllä sairauksia vastaan taistelemaan aika reippaasti. Ja pidän kyllä Tysonia helvetisti mua kovempana jätkänä ja puolijumala. Ei provoa, kiitos. ;) Ja etukäteen ei yhtäkään "KERJÄÄT SÄÄLII SAIRAUKSILLAS!!11" kommenttia.

Tysonilla on se raiskaustuomiokin. Vittu se on kova jätkä ja taistelija!

Tysonilla on se raiskaustuomiokin. Vittu se on kova jätkä ja taistelija!

Joo! Raiskaamalla se pelasti perheensä nälkäkuolemalta! Vähänx kova jätkä! Oon sun kans samaa mieltä!

Ja tässä sitten niille jotka ovat oikeasti sitä mieltä että Tyson on ihan kingi:

:david:

No mun mielestä pitäisi kuitenkin eritellä tysonin "saavutukset" kehässä ja taas sen ulkopuolella. Voisin sanoa, että arvostan tysonia urheilijana/nyrkkeilijänä, mutta en tietenkään voi hyväksyä hänen tekojaan nyrkkeilyn ulkopuolella (enkä kaikkia myöskään kehässä esim. pala vastustajan korvasta välipalaksi kesken ottelua).

Jos tämän takia oon :david: niin kai se vaan sitten on niin.

Tää on nyt mennyt taas ihan ohi aiheen..

Tysonista vielä (perustan mielipiteeni ja näkemykseni useampaan Tyson-dokumenttiin):
Se on mielestäni kovan jätkän merkki, että ghetosta pystyi taistelemaan itsensä joksikin ja jättämään sen elämän, mihin moni muu jäi, urheilun avulla. Jenkeissä sosiaaliturva on todella hanurista, ja kyllä siellä nälkään yms kuollaan aika surutta. Tämä nyt sitten ajaa monet pakon sanelemana ryöväämään leipänsä eteen. Moni voi täällä kutsua pikkunilkeiksi ja rosvoiksi, mutta siellä eivät tiedä muuta vaihtoehtoa. Koulukaan ei ehkä hotsita jos et oo pariin päivään syöny ja kaikki frendit vetää crackiä... Sitä voi vaikka ite käydä kokeilee pari kuukautta ja postata sen jälkeen raportaasia tänne :)

Eniveis, kun Tyson alkoi treenaamaan, niin sitä sitten tehtiin tosissaan. Tuskin kovin moni ketjuun postanneista sanoo treenaavansa joka päivä yöhön saakka, 13-vuotiaasta asti? Kaveri oli pirun lahjakas ja ahkera, sen takia sai nuorena mm-tittelin. Kuitenkin taustaan nähden, Mike tarvitsi jonkun ohjaamaan, vähän niin kuin pikkulasta pitää kieltää. Don King romutti tämän ja antoi pojan riekkua omiaan, jonka jälkeen ongelmat alkoi.

Olihan Tyson nuorempana kova ja sitkeä nyrkkeilijä, matsit hienoa katseltavaa ja ehkä kaverin tälle listalle voisi laittaa sen perusteella, siis nuoren iron-Miken. Mutta maailman parhaaksi nyrkkeilijäksi ei todellakaan voi tituleerata. Todellisia nimimiehiä joita Mike tyrmäsi taitaa muistaakseni olla yksi, Larry Holmes, joka puski jo 40:n huonommalla puolella :)
no joo, wikipediasta kattottuna oli siellä Spinks ja Bruno myös.. ei tosin niin äijiä kuin alan parhaat ;)

Mitä tulee Anssi23n kommentteihin... :D:D 23 ei varmasti tarkoita ikää, ellei se ole kuukausina ;)

nii joo ja kovia taistelijoita ovat mielestäni mm. Bas Rutten, Suomen omapoika Jomhod, Fedor, Karelin, Ramon Dekker, Rickson Gracie.. ja tietty Bruce Lee&Jackie Chan leffoissa :D

Joo, olihan Tyson joskus kova jätkä. Nykyään täysi pelle, vähän niinkuin Matti Nykänen :D:D
Frande puhuu ihan totta, Valmentajan vaihdon jälkeen ongelmat alkoivat.

Kovat taistelijat: Bas Rutten, Fedor, Jomhod, Eddie Bravo :D ja onhan noita, ei jaksa kaikkia luetella ;D

Tysonista vielä (perustan mielipiteeni ja näkemykseni useampaan Tyson-dokumenttiin):
Se on mielestäni kovan jätkän merkki, että ghetosta pystyi taistelemaan itsensä joksikin ja jättämään sen elämän, mihin moni muu jäi, urheilun avulla.

Jättämään sen elämän?Minne tahansa Mike meni hän toi ghetton ja sen elämänarvot mukanaan.

Jättämään sen elämän?Minne tahansa Mike meni hän toi ghetton ja sen elämänarvot mukanaan.

No kuten tossa myöhemmin totesin, niin Mike tarvitsi jonkun pitämään huolta. Ja kun King astui remmiin, niin ghetto palasi takaisin. Pointti oli siis siinä, että kun Mike aloitti reenaamaan, niin ryöstelyt jäi. Vai onko sulla jotain hyvää esimerkkiä väitteellesi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Esimerkiksi Peter Hellerin ja Jose Torreksen kirjoissa on käsitelty ihminen Mike Tysonia huomattavasti paremmin kuin televisiodokkareissa.Saa paljon paremman käsityksen millainen kaveri on kyseessä.

Joo! Raiskaamalla se pelasti perheensä nälkäkuolemalta! Vähänx kova jätkä! Oon sun kans samaa mieltä!

Ja tässä sitten niille jotka ovat oikeasti sitä mieltä että Tyson on ihan kingi:

:david:

Onko tää jätkä tosissaan? Sun pitäs yrittää pitää viestit asiallisina ja vedät sitten tollasen trollisetin keskelle asiasta "vääntöä".

Fedor on kyllä kova, jotenkin tykkään siitä sen yleisestä tyyneydestä ja rauhallisuudesta. Voittaa kaikki ja näyttää matsin jälkeen siltä kuin olisi vaan käynyt hakemassa maitoa kaupasta.

Aivan. Fedor on kovin. Miltä kantilta katottuna tahansa, ykkönen.

kutsutaan money mayweatheria taistelijaksi vasta sitten kun nousee cotton kanssa samaan kehään

kutsutaan money mayweatheria taistelijaksi vasta sitten kun nousee cotton kanssa samaan kehään

Jep, pari viimestäkin matsia oli jotain B-luokan sysipaskoja nyrkistelijöitä (Hoya, Hatton) vastaan. Eihän se hävinnyt ole kertaakaan, mutta se kertonee lähinnä siitä että ei ole uskaltanut otella ketään jotain osaavaa vastaan. ;) :D

Sen vähän perusteella mitä olen nyrkkeilyä katellut, niin mun mielestä toi Mayweather on paras nyrkkeilijä, mitä oon nähnyt.

Kuka Cotton?

Jep, pari viimestäkin matsia oli jotain B-luokan sysipaskoja nyrkistelijöitä (Hoya, Hatton) vastaan. Eihän se hävinnyt ole kertaakaan, mutta se kertonee lähinnä siitä että ei ole uskaltanut otella ketään jotain osaavaa vastaan. ;) :D

Sen vähän perusteella mitä olen nyrkkeilyä katellut, niin mun mielestä toi Mayweather on paras nyrkkeilijä, mitä oon nähnyt.

Kuka Cotton?
Joo hattonhan on susipaska b-luokan nyrkkeilijä. Tilastotkin on vaan:
Total fights 44
Wins 43
Wins by KO 32
Losses 1

Veikkaisin ettet kestäis ees täyttä erää tätä b-luokan ottelijaa vastaa.

Joo hattonhan on susipaska b-luokan nyrkkeilijä. Tilastotkin on vaan:
Total fights 44
Wins 43
Wins by KO 32
Losses 1

Veikkaisin ettet kestäis ees täyttä erää tätä b-luokan ottelijaa vastaa.

Missasit molemmat vihjailevasti ilmeilevät hymiöt ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom