Kovin taistelija

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mortyr
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jep, pari viimestäkin matsia oli jotain B-luokan sysipaskoja nyrkistelijöitä (Hoya, Hatton) vastaan. Eihän se hävinnyt ole kertaakaan, mutta se kertonee lähinnä siitä että ei ole uskaltanut otella ketään jotain osaavaa vastaan. ;) :D

Sen vähän perusteella mitä olen nyrkkeilyä katellut, niin mun mielestä toi Mayweather on paras nyrkkeilijä, mitä oon nähnyt.

Kuka Cotton?
de la hoyan parhaista päivistä on 5 vuotta aikaa.ja hatton?kenet hatton on voittanut.parhaat voitot ovat ikääntynyt kostya tszyu ja ikääntynyt jose luis castillo,molempien parhaat päivät kaukana takana siinä vaiheessa kun ottivat hattonia vastaan.

...hatton...

Veikkaisin ettet kestäis ees täyttä erää tätä b-luokan ottelijaa vastaa.

No en.

Jaa, se olikin Cotto. Ei mulla tietenkään ole kompetenssiä arvioida nyrkkeilijöiden paremmuuksia, mutta ainakin Mayweatherin ottelutyyli on coolimpi kuin Cotton. Tää siis muutamien highlighttien perusteella..

de la hoyan parhaista päivistä on 5 vuotta aikaa.ja hatton?kenet hatton on voittanut.parhaat voitot ovat ikääntynyt kostya tszyu ja ikääntynyt jose luis castillo,molempien parhaat päivät kaukana takana siinä vaiheessa kun ottivat hattonia vastaan.
Mitäkähän merkitystä tällä asialla nyt on? Hattonin ois pitänyt siis 5vuotta sitten voittaa ne nii ois kova jätkä? Ihmiset vanhentuvat ja uusia nuorempia/parempia tulee aina se on vaan luonnonlaki. Joo kaikkihan ne on tietty vastukset ollu ihan perseestä kuten listasta näkyy. http://www.boxrec.com/list_bouts.php?human_id=9314&cat=boxer

Mitäkähän merkitystä tällä asialla nyt on? Hattonin ois pitänyt siis 5vuotta sitten voittaa ne nii ois kova jätkä? Ihmiset vanhentuvat ja uusia nuorempia/parempia tulee aina se on vaan luonnonlaki. Joo kaikkihan ne on tietty vastukset ollu ihan perseestä kuten listasta näkyy. http://www.boxrec.com/list_bouts.php?human_id=9314&cat=boxer
no kyllä sillä on merkitystä ottaako ikääntyneitä vanhoja mestareita vai nuoria nälkäisiä haastajia vastaan.
lisäksi,monien mielestä hatton hävisi collazolle.
ja ei,hattonin listasta ei respectiä heru,sori vaan

Kovimmat taistelijat nyrkkeilyn parissa mun listalla on LaMotta, Armstrong, Archie Moore, Basilio, Duran ja uudemmista Barrera, Gatti, Vazquez ja Marquezin veljekset. Noi tulee nyt ekana mieleen..varmasti unohdin monta sankaria joten ei tarvii hermostua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitäisköhän Täsmän pistää jotain stand-up kiertuetta pystyyn? Oli aika hyvä vitsi ja ajattelin et miten hauskalta toi kuulostais livenä..

Toi Bruce Lee on oikeasti vähän yliammuttu juttu. Miestä väheksymättä kuitenkaan yhtään.
Henk.koht pidän Tysonia yhtenä kovimmista. Oli tai ei, niin Iron Mike Tyson fanina oon menny jo 10 vuotiaasta :D

Mielipiteensä kullakin tietty asiasta, Lee tehnyt asioita ihmisten silmien edessä, ja esimerkkinä toisesta yliammutusta, elikkä Jumalasta, niin Hänestä tuskin hirveän moni nykyihminen pystyy todistamaan mitään.. Itse harrastan Wing Tsunia, jota Bruussikin treenasi, ja tämä nykyinen WT:n Suurmestari Wan Kam on jopa kuulemma kahvitellut Brucen kanssa, häneltäkin voi kuulla asioita mistä ei kaikki ole kuulleet..

Nii no siis enhä mä niitä ole viel kuullu, mutta kuulin omalta valmentajaltani että Wan Kem olis tavannu Brucen ja hänen opettajan, Yip Manin... No, whatever..

ja jos kaikki legendat mitä joku on kuullu joskus jonkun kertovan on totta niin voi herranjumala mitä koneita maailmassa elää/on elänyt..

E: Kyokushinin isä, Masutatu Oyama oli kanssa aika kova parta. Olen hahmosta lukenut aika paljon ja keskustellut erään shihanin kanssa joka oli sillä opissa aikoinaan..
Kova ukko :worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom