Kovin taistelija

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mortyr
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä on "prime" Tyson ? Kyllä Tyson on ennen Cusin kuolemaakin hävinnyt (amatööri tappoita 3), eikä koskaan ole ollut voittamaton.
ennen linnatuomiota.
ja olihan se nyt kuitenkin 37-0

no olihan nuori tyson kova nyrkkeilijä ei siitä mihinkään pääse, vaikka vastustajat eivät kaikki parhaita ollutkaan. Mahtavat upparit ja hyviä väistöjä. Tasitelija tyson ei silti ollut, eikä mikään miellyttävä urheilija. Pätkä tysonia, vaikka kaikkihan nää nyt on nähnyt.

http://www.youtube.com/watch?v=v0HtePXURuA

Mikä on "prime" Tyson ? Kyllä Tyson on ennen Cusin kuolemaakin hävinnyt (amatööri tappoita 3), eikä koskaan ole ollut voittamaton. Ja lähinnä huvittaa toi Holyfieldin kutsuminen neidiksi. Jos Holyfield on neiti, niin mikä Tyson on, hänhän on esim. itkenyt ennen matsejaan, sanonut pelkäävänsä vastustajaansa, vältettyt matseja ja luovuttanut. Eikä Tyson kehässäkään aivan puhtaasti otellut, Spinksiä veti kyynerpäällä niinkuin monta muutakin vastustajaa, kellon jälkeen lyöminen, pääpuskut jne. Kyllä Tyson on selvästi yliarvostetuin otteljia ikinä (taino ehkei jos Bruce Lee lasketaan ottelijaksi), en ymmärrä miksi ihmiset uskoo kaiken hypen.

Mitä vittua sillä on väliä jos häviää amatööriotteluita? ei ne edes ole nyrkkeilyä vaan pyhäkoulupelleilyä. Sitäpaitsi oletko nähnyt noita amatööri tappioita? Tyson menee kokoajan päälle ja hakee tyrmäystä toinen ei osaa lyödä kuin jabia ja voittaa sillä kuten esim Tillman voitti pari kertaa tällä tavalla vaikka kaikki oletti että Tysonin on pakko voittaa pisteillä(Tillmani lähtikin sitten ammattilais kehässä aika kolinalla kanveisiin) Mikä siinä on ihmeellistä jos 15v poika itkee jos on kovat paineet menestyä eikä haluu tuottaa pettymystä kenelekkään? aika hyvin hän pysty ittensä kokoomaan kun tyrmäys tuli 9sekunnissa kyseisessä ottelussa? Ainakin tossa lou savarese matsissa missä se lyö kellon jälkeen niin se lyö samalla tuomarin siitä välistä maahan ja sen jälkeen pellen päälle. Helvetin asiallista meininkiä.

Alkaa oikein vituttamaan kun täällä on tämmöstä lukiosakkia että "mielestäni hän oli hieno urheilija koska mm. antoi kaikki rahansa kehitysmaihin ja olihan hänellä hieno todistus harwardista ja hänhän pärjäsi todella hyvin osavaltiottenvälisessä tavutuskilpailussa ihanaa ihanaa" Meitsi ainaki kunniottaa vaan kovia jätkiä ketkä on vetäny kunnon streetghettolifee eikä mitää vitun pyhäkoululaiffii EDUCATION EDUCATION!

Mitä vittua sillä on väliä jos häviää amatööriotteluita? ei ne edes ole nyrkkeilyä vaan pyhäkoulupelleilyä. Sitäpaitsi oletko nähnyt noita amatööri tappioita? Tyson menee kokoajan päälle ja hakee tyrmäystä toinen ei osaa lyödä kuin jabia ja voittaa sillä kuten esim Tillman voitti pari kertaa tällä tavalla vaikka kaikki oletti että Tysonin on pakko voittaa pisteillä(Tillmani lähtikin sitten ammattilais kehässä aika kolinalla kanveisiin) Mikä siinä on ihmeellistä jos 15v poika itkee jos on kovat paineet menestyä eikä haluu tuottaa pettymystä kenelekkään? aika hyvin hän pysty ittensä kokoomaan kun tyrmäys tuli 9sekunnissa kyseisessä ottelussa? Ainakin tossa lou savarese matsissa missä se lyö kellon jälkeen niin se lyö samalla tuomarin siitä välistä maahan ja sen jälkeen pellen päälle. Helvetin asiallista meininkiä.

Täytyy sitten vähintään pitää itse SM-titteliä amatööri rintamalla ja olla kokemusta myös ammattilaisnyrkkeilystä sieltä kehän sisältä jos uskallat "pyhäkoulupelleilyks" väittää.

Anssin teksteistä paistaa selvästi suuri ihailu Tysoni mukamas kovaan ja miehiseen olemukseen. Tyson on yks vellimuna muiden URHEILIJOIDEN joukossa. Ne on vaan urheilijoita jotka tekee sitä hommaa tosissaan tai vähemmän tosissaan. Oikeesti kovat jätkät on ollu aikoinaan pitämässä Suomen puolia tuolla jossain keskellä korpee 40C pakkasessa luoti perseessä. Tai taistelee elämästään jossain kehitysmaassa tai jotain tappavaa sairautta vastaan. Näillä "arjen sankareilla" on 1000kertaa enemmän munaa kun jollain Tysonilla.
:curs:

Täytyy sitten vähintään pitää itse SM-titteliä amatööri rintamalla ja olla kokemusta myös ammattilaisnyrkkeilystä sieltä kehän sisältä jos uskallat "pyhäkoulupelleilyks" väittää.

Anssin teksteistä paistaa selvästi suuri ihailu Tysoni mukamas kovaan ja miehiseen olemukseen. Tyson on yks vellimuna muiden URHEILIJOIDEN joukossa. Ne on vaan urheilijoita jotka tekee sitä hommaa tosissaan tai vähemmän tosissaan. Oikeesti kovat jätkät on ollu aikoinaan pitämässä Suomen puolia tuolla jossain keskellä korpee 40C pakkasessa luoti perseessä. Tai taistelee elämästään jossain kehitysmaassa tai jotain tappavaa sairautta vastaan. Näillä "arjen sankareilla" on 1000kertaa enemmän munaa kun jollain Tysonilla.

Eikö sun mielestä se osota että on munaa että elää alle 13vuotiaana kaduilla ja hommaa perheelle rahaa ryöstämällä ihmisiä ja hakkaamalla? :D yli 30pidätystä ennenkuin tyson täytti 13v kyllä se kertoo mun mielestä että on vähän sisua. Kun taas miettiii jotain Klitschkoa joka on joku helvetin lääkäri koulutukseltaan kunnon hc luuseri.

Se syy miksi ees jaksan antaa rispektii Tysonille on se että ei todellakaan ole verrattavissa muihin tavis urheilijoihin on käynyt vähä erilaisen koulun lapsena.

Mitä tulee noihin sotilaisiin ni ne kaikkein kovimmat jätkät liitty vapaaehtosena SS:ään kuten Törni..

lapset lapset,pysyttäskö asiassa?

Eikös tämä kerro ihan jostain muusta kuin sisusta...

Kertoo että on helvetin kova jätkä. Tiedän mitä sinä siitä ajattelet... Rikolliset on kauheita ja tyhmii ja sillee mä en tajuu miksei ne käy kouluu ja lue itellee hyvää ammattii ja elä elämää onnellisena loppuun asti yhyy!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tai taistelee elämästään jossain kehitysmaassa tai jotain tappavaa sairautta vastaan. Näillä "arjen sankareilla" on 1000kertaa enemmän munaa kun jollain Tysonilla.

Mitäs eroa sillä on taisteleeko hengestään ghetossa vai jossain kehitysmaassa? Paitsi että ghetto on aika paljon ruffimpi paikka kuin joku savikylä.. Enemmän aseita ja väkivaltaa. Tietysti on myös paljon maita afrikassa missä sissit lahtaa jengiä ja ties mitkä armeijan sekopäät käy rullaamassa savikyliä maantasalle niinkuin esim rambossa.

taas ollaan offtopicissa mut kova ja kova...kyl mä ainakin arvostan paljon enemmän sillasta ketä on maailmanluokan nyrkkeilijä ja lääkäri kuin että hakkaa porukkaa myös kehän ulkopuolella ja on kokoajan poliisin kanssa tekemisissä. Itse en Tysonistä paljon tiedä mutta ymmärtääkseni pysys suht hyvässä ruodussa kun Cus oli vielä elossa?

Hyvin on Anssilla oppi mennyt perille ku vähän aikaa sitte viel kyseli nyrkin asentoa lyödessä ku olit alottanu thaiboxingi ja nyt sit löytyy niitä suomen mestaruuksia ja muita hyviä juttuja

Mitäs eroa sillä on taisteleeko hengestään ghetossa vai jossain kehitysmaassa? Paitsi että ghetto on aika paljon ruffimpi paikka kuin joku savikylä.. Enemmän aseita ja väkivaltaa. Tietysti on myös paljon maita afrikassa missä sissit lahtaa jengiä ja ties mitkä armeijan sekopäät käy rullaamassa savikyliä maantasalle niinkuin esim rambossa.

voi jeesus sentään..:hyvä:

Rikolliset on kauheita ja tyhmii ja sillee mä en tajuu miksei ne käy kouluu ja lue itellee hyvää ammattii ja elä elämää onnellisena loppuun asti yhyy!

Siis näinhän se on. Rikolliset ovat tyhmiä ali-ihmisiä, jotka eivät pysty muuhun kuin olemaan rikollisia.
Tässä lääke rikollisuuteen:
http://www.youtube.com/watch?v=67tg8QKPwvQ

Tosin minulla vain 9mm painos.

Viihdyttävä ottelia mutta kyllä tämä kommentti pitää silti paikkansa. Aina löytyy tekosyy miksi ironmike hävisi minkäkin ottelun koskaan ei Tyson ollut yksinkertaisesti huonompi.

Tarvitseeko noita nyt niin paljoa selitellä? Hänhän sano lehdistötilaisuudessa ennen Lennox matsia että mä haluun vaan kokeilla missä mennään että musta tuntuu itestä ihan hyvältä tällä hetkellä?? 2-3viikkoa treeniä ja lennoxia vastaan ja voitto ois ollu Tysonin jos Lennoxi ei ois sitonu 30minuuttia putkeen.. Kyllähän jokainen sitäpaitsi tietää että Tysoni ei jaksanut enää reenata sen jälkeen kun siirtyi Kingin kelkkaan. Rahaahan se vaan teki matseillaan mitä sitten? Minusta sekin oli ihan miehekkäästi oteltu kun otteli Lou Savaresea vastaan vuonna 2000.. 39sekunttia ja tyrmäys ja matsin jälkeen kun häntä haastateltiin niin sanoi että harjottelin 2-3viikkoa. Kyllä mä ainakin ymmärrän ettei Tysonia enään niin paljoa kiinnostanut nyrkkeily sen jälkeen kun oli saavuttanut jo mestaruudet.. Koko nuoruus oli menny reenatessa ja sitten tarjoutu mahdollisuus pelleillä naisten kanssa ja leikkiä rahalla niin mikäs siinä? Eikä ollu ketään kyllä pahemmin neuvomassa päin vastoin dong kingi yllyttämässä.. Ottihan sen silti vyön takasin tossa 96.. Leikiten... 95vuonna mcneeley putosi 1½minuutissa ja Buster mathis jr 3 erässä.. En nyt oikein tiedä sitten miten paska jätkä on kyseessä...

Siis näinhän se on. Rikolliset ovat tyhmiä ali-ihmisiä, jotka eivät pysty muuhun kuin olemaan rikollisia.
Tässä lääke rikollisuuteen:
http://www.youtube.com/watch?v=67tg8QKPwvQ

Tosin minulla vain 9mm painos.

Minä ainakin ihannoin MAFIAN meininkiä todella paljon. Kattokaapas paljon ne pojat jauhaa fyrkkaa esim italiassa ne omistaa helvetisti yrityksiä ja poliisi takavarikoi 500miljoonaa ja äijät sanoo että ei tunnu missään? Jos joku väittää näitä tyhmiksi niin taitaa itse olla todellinen retard! Kaverithan on neroja! Rehellinen työ ei ole koskaan kannattanut eikä kannata näinhän se todetaan jo häjyissä. MUTTA PYSYTÄÄN AIHEESSA PLS! btw rambo kommentti oli vähä niinku läppä.. Aika jännä että tällä leimataan heti trolliksi jos esittää erineviä mielipiteitä.. Miksi että dissaa pakkiksen mikeä kun hän näyttää olevan samaa mieltä tosta Lennox Lewis matsista kuin minä??

Eikö sun mielestä se osota että on munaa että elää alle 13vuotiaana kaduilla ja hommaa perheelle rahaa ryöstämällä ihmisiä ja hakkaamalla? :D yli 30pidätystä ennenkuin tyson täytti 13v kyllä se kertoo mun mielestä että on vähän sisua. Kun taas miettiii jotain Klitschkoa joka on joku helvetin lääkäri koulutukseltaan kunnon hc luuseri.

Se syy miksi ees jaksan antaa rispektii Tysonille on se että ei todellakaan ole verrattavissa muihin tavis urheilijoihin on käynyt vähä erilaisen koulun lapsena.

Mitä tulee noihin sotilaisiin ni ne kaikkein kovimmat jätkät liitty vapaaehtosena SS:ään kuten Törni..

voi jumalauta, sää oot kersa koko jätkä. Oonko kova jätkä kun sain 15 vuotiaana rikosrekisterin varastamisesta ja pahoinpitelystä? jotaki rajaa hei.. Ja itteä harmittaa aivan saatanasti nuo mitä oon joskus menny tekemään (nim. työpaikanhaku vaikeaa). Ja se ei oo sisua ku pelkkää tyhmyyttä tai huomionhakua.

+Tyson ei uskaltanut otella foremania vastaan, vaikka Big george oli jo päälle 45 ;)

EDIT : "Hyvin on Anssilla oppi mennyt perille ku vähän aikaa sitte viel kyseli nyrkin asentoa lyödessä ku olit alottanu thaiboxingi ja nyt sit löytyy niitä suomen mestaruuksia ja muita hyviä juttuja "

:D :D :D :D :D :D :D :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom