- Ikä
- 39
ennen linnatuomiota.Mikä on "prime" Tyson ? Kyllä Tyson on ennen Cusin kuolemaakin hävinnyt (amatööri tappoita 3), eikä koskaan ole ollut voittamaton.
ja olihan se nyt kuitenkin 37-0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ennen linnatuomiota.Mikä on "prime" Tyson ? Kyllä Tyson on ennen Cusin kuolemaakin hävinnyt (amatööri tappoita 3), eikä koskaan ole ollut voittamaton.
Mikä on "prime" Tyson ? Kyllä Tyson on ennen Cusin kuolemaakin hävinnyt (amatööri tappoita 3), eikä koskaan ole ollut voittamaton. Ja lähinnä huvittaa toi Holyfieldin kutsuminen neidiksi. Jos Holyfield on neiti, niin mikä Tyson on, hänhän on esim. itkenyt ennen matsejaan, sanonut pelkäävänsä vastustajaansa, vältettyt matseja ja luovuttanut. Eikä Tyson kehässäkään aivan puhtaasti otellut, Spinksiä veti kyynerpäällä niinkuin monta muutakin vastustajaa, kellon jälkeen lyöminen, pääpuskut jne. Kyllä Tyson on selvästi yliarvostetuin otteljia ikinä (taino ehkei jos Bruce Lee lasketaan ottelijaksi), en ymmärrä miksi ihmiset uskoo kaiken hypen.
Mitä vittua sillä on väliä jos häviää amatööriotteluita? ei ne edes ole nyrkkeilyä vaan pyhäkoulupelleilyä. Sitäpaitsi oletko nähnyt noita amatööri tappioita? Tyson menee kokoajan päälle ja hakee tyrmäystä toinen ei osaa lyödä kuin jabia ja voittaa sillä kuten esim Tillman voitti pari kertaa tällä tavalla vaikka kaikki oletti että Tysonin on pakko voittaa pisteillä(Tillmani lähtikin sitten ammattilais kehässä aika kolinalla kanveisiin) Mikä siinä on ihmeellistä jos 15v poika itkee jos on kovat paineet menestyä eikä haluu tuottaa pettymystä kenelekkään? aika hyvin hän pysty ittensä kokoomaan kun tyrmäys tuli 9sekunnissa kyseisessä ottelussa? Ainakin tossa lou savarese matsissa missä se lyö kellon jälkeen niin se lyö samalla tuomarin siitä välistä maahan ja sen jälkeen pellen päälle. Helvetin asiallista meininkiä.
Täytyy sitten vähintään pitää itse SM-titteliä amatööri rintamalla ja olla kokemusta myös ammattilaisnyrkkeilystä sieltä kehän sisältä jos uskallat "pyhäkoulupelleilyks" väittää.
Anssin teksteistä paistaa selvästi suuri ihailu Tysoni mukamas kovaan ja miehiseen olemukseen. Tyson on yks vellimuna muiden URHEILIJOIDEN joukossa. Ne on vaan urheilijoita jotka tekee sitä hommaa tosissaan tai vähemmän tosissaan. Oikeesti kovat jätkät on ollu aikoinaan pitämässä Suomen puolia tuolla jossain keskellä korpee 40C pakkasessa luoti perseessä. Tai taistelee elämästään jossain kehitysmaassa tai jotain tappavaa sairautta vastaan. Näillä "arjen sankareilla" on 1000kertaa enemmän munaa kun jollain Tysonilla.
:curs:
yli 30pidätystä ennenkuin tyson täytti 13v kyllä se kertoo mun mielestä että on vähän sisua.
Eikös tämä kerro ihan jostain muusta kuin sisusta...
Tai taistelee elämästään jossain kehitysmaassa tai jotain tappavaa sairautta vastaan. Näillä "arjen sankareilla" on 1000kertaa enemmän munaa kun jollain Tysonilla.
:curs:
Mitäs eroa sillä on taisteleeko hengestään ghetossa vai jossain kehitysmaassa? Paitsi että ghetto on aika paljon ruffimpi paikka kuin joku savikylä.. Enemmän aseita ja väkivaltaa. Tietysti on myös paljon maita afrikassa missä sissit lahtaa jengiä ja ties mitkä armeijan sekopäät käy rullaamassa savikyliä maantasalle niinkuin esim rambossa.
Rikolliset on kauheita ja tyhmii ja sillee mä en tajuu miksei ne käy kouluu ja lue itellee hyvää ammattii ja elä elämää onnellisena loppuun asti yhyy!
Viihdyttävä ottelia mutta kyllä tämä kommentti pitää silti paikkansa. Aina löytyy tekosyy miksi ironmike hävisi minkäkin ottelun koskaan ei Tyson ollut yksinkertaisesti huonompi.
Siis näinhän se on. Rikolliset ovat tyhmiä ali-ihmisiä, jotka eivät pysty muuhun kuin olemaan rikollisia.
Tässä lääke rikollisuuteen:
http://www.youtube.com/watch?v=67tg8QKPwvQ
Tosin minulla vain 9mm painos.
Siis näinhän se on. Rikolliset ovat tyhmiä ali-ihmisiä, jotka eivät pysty muuhun kuin olemaan rikollisia.
Tässä lääke rikollisuuteen:
http://www.youtube.com/watch?v=67tg8QKPwvQ
Tosin minulla vain 9mm painos.
Eikö sun mielestä se osota että on munaa että elää alle 13vuotiaana kaduilla ja hommaa perheelle rahaa ryöstämällä ihmisiä ja hakkaamalla? :D yli 30pidätystä ennenkuin tyson täytti 13v kyllä se kertoo mun mielestä että on vähän sisua. Kun taas miettiii jotain Klitschkoa joka on joku helvetin lääkäri koulutukseltaan kunnon hc luuseri.
Se syy miksi ees jaksan antaa rispektii Tysonille on se että ei todellakaan ole verrattavissa muihin tavis urheilijoihin on käynyt vähä erilaisen koulun lapsena.
Mitä tulee noihin sotilaisiin ni ne kaikkein kovimmat jätkät liitty vapaaehtosena SS:ään kuten Törni..
Tarvitseeko noita nyt niin paljoa selitellä?