oli ehkä huonoin video mitä oon koko elämäni aikana nähnyt. meiltäkin löytyy sama painos.
No heitin sen ihan lonkalta hakusanoilla Usp Expert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oli ehkä huonoin video mitä oon koko elämäni aikana nähnyt. meiltäkin löytyy sama painos.
voi jumalauta, sää oot kersa koko jätkä. Oonko kova jätkä kun sain 15 vuotiaana rikosrekisterin varastamisesta ja pahoinpitelystä? jotaki rajaa hei.. Ja itteä harmittaa aivan saatanasti nuo mitä oon joskus menny tekemään (nim. työpaikanhaku vaikeaa). Ja se ei oo sisua ku pelkkää tyhmyyttä tai huomionhakua.
Hölmö sun oliski pitäny alkaa nyrkkeilee ;)
juu mut takas tähän aiheeseen ni kyllä itekkin taivun helposti sinne Fedorin puolelle rauhallinen ja monipuolinen
voi jumalauta, sää oot kersa koko jätkä. Oonko kova jätkä kun sain 15 vuotiaana rikosrekisterin varastamisesta ja pahoinpitelystä? jotaki rajaa hei.. Ja itteä harmittaa aivan saatanasti nuo mitä oon joskus menny tekemään (nim. työpaikanhaku vaikeaa). Ja se ei oo sisua ku pelkkää tyhmyyttä tai huomionhakua.
Hölmö sun oliski pitäny alkaa nyrkkeilee ;)
juu mut takas tähän aiheeseen ni kyllä itekkin taivun helposti sinne Fedorin puolelle rauhallinen ja monipuolinen
anna anteeks :(
Anssi23 : "Moi. Alotin 1kk sitten thai boxingin ja ajattelin kysästä täältäkin mielipiteitä tohon ranteen asentoon lyödessä. Jotkut kehottaa kääntämään rannetta sisäänpäin ja jotkut sanoo että pitää suorassa jne eli mielipiteitä on monia. Itse olen pitänyt ranteen vaan jäykkänä ja lyönyt niinkun tuntuu luonnolliselta ja niin että sormet ei osuis ensimäisenä esim säkkiin. Onko mitään nyrkkisääntöä miten käsi kannattais pitää kun lyödään? ps. Olen uusi tällä palstalla ja yritin käyttää searchia mutta en löytänyt mitään järkevää aihetta tästä asiasta."
Minä ainakin ihannoin MAFIAN meininkiä todella paljon. ...
Pystyottelijoista tykkään Cro-Copin tyylistä, usein tallustelee kehässä niin kuin kävelisi rannalla...ja vaikka kaikki osaa odottaa sitä vasenta tossua, niin aina se tuntuu yllättävän.
Itseasiassa taidan tietää enemmän kuin muut palstalaiset yhteensä mitenniin?
Monta kertaa Wandy ja Rampage on ottaneet yhteen? Laskin että kolme kertaa olisivat matsanneet (PRIDE:ssä) ja Rampage hävinnyt jokaisen?
Pystyottelijoista tykkään Cro-Copin tyylistä, usein tallustelee kehässä niin kuin kävelisi rannalla...ja vaikka kaikki osaa odottaa sitä vasenta tossua, niin aina se tuntuu yllättävän.
Jotakin pätkää esim. tuossa:
http://www.youtube.com/watch?v=ABS4eUwhNyA
Vastustaja oli tietty kova.