Kovin taistelija

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mortyr
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
voi jumalauta, sää oot kersa koko jätkä. Oonko kova jätkä kun sain 15 vuotiaana rikosrekisterin varastamisesta ja pahoinpitelystä? jotaki rajaa hei.. Ja itteä harmittaa aivan saatanasti nuo mitä oon joskus menny tekemään (nim. työpaikanhaku vaikeaa). Ja se ei oo sisua ku pelkkää tyhmyyttä tai huomionhakua.

Hölmö sun oliski pitäny alkaa nyrkkeilee ;)

juu mut takas tähän aiheeseen ni kyllä itekkin taivun helposti sinne Fedorin puolelle rauhallinen ja monipuolinen

voi jumalauta, sää oot kersa koko jätkä. Oonko kova jätkä kun sain 15 vuotiaana rikosrekisterin varastamisesta ja pahoinpitelystä? jotaki rajaa hei.. Ja itteä harmittaa aivan saatanasti nuo mitä oon joskus menny tekemään (nim. työpaikanhaku vaikeaa). Ja se ei oo sisua ku pelkkää tyhmyyttä tai huomionhakua.

Hölmö sun oliski pitäny alkaa nyrkkeilee ;)

juu mut takas tähän aiheeseen ni kyllä itekkin taivun helposti sinne Fedorin puolelle rauhallinen ja monipuolinen

anna anteeks :(

Anssi23 : "Moi. Alotin 1kk sitten thai boxingin ja ajattelin kysästä täältäkin mielipiteitä tohon ranteen asentoon lyödessä. Jotkut kehottaa kääntämään rannetta sisäänpäin ja jotkut sanoo että pitää suorassa jne eli mielipiteitä on monia. Itse olen pitänyt ranteen vaan jäykkänä ja lyönyt niinkun tuntuu luonnolliselta ja niin että sormet ei osuis ensimäisenä esim säkkiin. Onko mitään nyrkkisääntöä miten käsi kannattais pitää kun lyödään? ps. Olen uusi tällä palstalla ja yritin käyttää searchia mutta en löytänyt mitään järkevää aihetta tästä asiasta."

Minä ainakin ihannoin MAFIAN meininkiä todella paljon. ...

Minä pidän rikollisia lyhytnäköisinä ali-ihmisinä. He ehkä tekevät paljon rahaa mutta heidän toimintansa on vastoin sitä mitä me normaalit ihmiset pidämme yhteiskuntana. Eli vastoin kaikkea sitä mitä ihmiskunta yrittää saada aikaan.
Mussolini ratkaisi onnistuneesti Italian ongelman Mafian kanssa. Hän tapatti kaikki, jotka olivat osa Mafiaa. Siinä sivussa meni ehkä muutama syytönkin mutta pääasia oli, että Mafia murskattiin.
Ikävä kyllä Mussolinin elämäntyö hukattiin.

(okei, huomenna on loma/lepopäivä, joten nyt kirjoitellan kännissä kuin käki. Tällä viikolla 4 treeniä (tähän mennessä) edellisellä kuusi...

Pystyottelijoista tykkään Cro-Copin tyylistä, usein tallustelee kehässä niin kuin kävelisi rannalla...ja vaikka kaikki osaa odottaa sitä vasenta tossua, niin aina se tuntuu yllättävän.

Jotakin pätkää esim. tuossa:
http://www.youtube.com/watch?v=ABS4eUwhNyA

Pystyottelijoista tykkään Cro-Copin tyylistä, usein tallustelee kehässä niin kuin kävelisi rannalla...ja vaikka kaikki osaa odottaa sitä vasenta tossua, niin aina se tuntuu yllättävän.

Niin totta. Itse en vaan näe Mirkolla sitä "ahneutta" tai sitkeyttä mitä tässä threadissa haetaan. Yksi mielyttävimmistä ottelijoista katsojan kannalta

Mirkon ja Wandyn stompit ja soccerkickit olivat komeaa katseltavaa Priden aikoina.

hieno avaus, komppaan täysin:thumbs: varsinkin hug oli loistava ja viihdyttävä ottelija joka erottautui tyylillään valtavirrasta.

Rupposen Mikko kuuluu mielestäni taistelija-kastiin. Miehen uralla on käynyt niin monta vastoinkäymistä ja välillä näyttää että kohtalo on Mikon haaveita ja unelmaa vastaan. Mutta mies on joka kerta onnistunut keräämään itsensä kasaan ja jopa kehittymään ottelijana, vaikka hänen housuissaan moni ottelija olisi laittanut hanskat naulaan...

Monta kertaa Wandy ja Rampage on ottaneet yhteen? Laskin että kolme kertaa olisivat matsanneet (PRIDE:ssä) ja Rampage hävinnyt jokaisen?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itseasiassa taidan tietää enemmän kuin muut palstalaiset yhteensä mitenniin?

Noh, kerroppa sitten kauanko Tyson istui raiskauksesta? Onko sekin sun mielestä reteetä mafia/rambo toimintaa. Onko sulla muuten mitään käsitystä paljonko ihmiset ovat kusettaneet Tysonilta rahaa, esim. avioerossa? kovalle taistelijalle ei kävisi näin:D
Noh ainakin olet rehellinen ja mielestäni tarvitset terapiaa. Vai mitä hionoa näet on pikkulasten kuristamisessa ja upottamisessa happoon?

Jotakin pätkää esim. tuossa:
http://www.youtube.com/watch?v=ABS4eUwhNyA

mun mielestä mirko on niin kaukana kovimmasta taistellijasta kuin vain voi olla. Kauhea itkupilli, kaveri aina uhoo lopettavansa kun häviää. Nielisi tappionsa kuin mies..

P.s se on vaan mun mielipide

En tiedä onko kyseinen herra koskaan otellut.. Mikäli ei ole niin pidä teatteri jutut erillään, kun puhutaan kuiteski taistelijoista.

Gary goodridge joku voi tietty pitää taistelijana, mutta tässä vähän eri näkökulmaa
http://www.youtube.com/watch?v=ntturrft3wI&feature=related
Kaveri jäätyy totaalisesti. Ei yhtään iskua ei mitään yritystä. Vastustaja oli tietty kova, mutta aika ponnetonta silti.

Goodridgestä sen verran että ihan kiva highlightreel, mutta en kyllä ole ikinä nähnyt sen voittavan ketään. Jokaikisessä matsissa Goodridge on ottanut pataan ja reippahasti. Nytkin tsekkasin huvikseen tuon koosteen jälkeen kolme sen matsia. Le Banner, Mighty Mo ja "Die Faust" ottivat helpon päänahan. Ehkä olen missannut sitten jotain vanhempia matseja. Mutta toisaalta taistelijaahan tässä haettiin, ei hyvää ottelijaa.

Tää Anssi23 on kyllä yksi suurimmista idiooteista joita olen nähnyt. En yleensä lähde näihin mukaan mutta nyt on pakko. Tässä pikkunilkissä kiteytyy ainakin tän topicin juttujen perusteella kaikki mitä ihmisessä lähestulkoon vihaan. Jos en ihan väärin veikkaa niin ei taida olla mikään ihan älyn jättiläinen tämä kaveri. Todella upeeta ryöstellä ja hakata porukkaa kadulla. Toivottavasti joku tämmöinen Anssin sankari hakkaa oikein huolella Anssista ilmat pihalle jonain nättinä kesäiltana ja nappaa kaupan päälle mukaansa Anssin viimeiset sossusta nostamansa fyrkat.

Tsemppiä Anssi, sulla on upea tulevaisuus.

Vastustaja oli tietty kova.

Vain maailman paras vapaa ottelija;)

ite en pidä goodridgestä ollenkaan. Vieläkin on muistissa sen uhoamiset ja ufc:n alkuaikojen tajuttoman hakkaamisen jatkaminen.

Leben on kyllä sitkeä taistelija, vaikka urpoileekin:hyper:

näin hieman yleistäen voisin väittää että japanilaiset ovat kaikki kovia taistelijoita. Ne ei kyllä luovuta, esim Hunt-kohsaka. En ole kertaakaan nähnyt että japsi olisi lyönneistä taputtanut, ei ainakaan tule mieleen.

P.s GSP taputti Serra matsissa..

Suositut

Back
Ylös Bottom