Kovimpia tuloksia saliltasi !!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu
Miksi kyykkäätte ilman kenkiä? Nähny usein tuota kyllä tehtävän, mutta ei oo tullu mieleen kysyä onko siin joku isompikin salaisuus takana? :D

Pakko sanoa, että aivan helvetin paskaa kommenttia tällane.

Repesin vaan niin pahasti tolle tukilihas kommentille, en tiedä oliko tosissaan kirjotettu:lol2: Tuntuu, että menee välillä vähän yli nää tukilihasjutut, ainaski mulle.

Mä en ainakaan pysty kyykätä ilman kenkiä, eikös jossain sanottu, että se ei ole kannattavaa, nilkan nyrjähdyksen tms. juttujen takia?

Ylivoimaisesti parhaiten vammoja ehkäisee kun ei harrasta kuluttavaa ja todella vaarallista kuntosalitreeniä vaan pysyy kotona virkkaamassa sukkia.

Anteeksi.

Tai jos ei ole tarpeeksi kovapohjaisia kenkiä? 200 niskaan niin normaalit treenikengät on niin pehmeät että polvet pettää pakosta eteen. Pelkillä sukilla taas on liukastumisriski että en suosittele niitäkään.

Salilta 250 raw penkki on aika kova (vaikka perse levitoikin).

Tuosta kenkähommasta. Kyykkäsin pitkään suht ohutpohjaisilla sisäpelikengillä mutta sitten kokeilin ilman kenkiä. Tuntui huomattavasti tukevammalta. Lopulta ostin kuitenkin painitossut, enkä enää pois vaihtaisi.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tää on nyt vähän :offtopic: mutta kuvittelenko vaan vai onko oulun urheilutalolla verrattaen aika kova taso. Ku kyse on kuitenki kunnallisesta salista ja vaikuttas että esim. satasen penkkaajia näkee joka kerta.

Satasen penkkaajia? Itseasiassa kaikilla kunnallisilla saleilla joissa minä olen käynyt ovat alle satasen penkkaajat selkeässä vähemmistössä... Keskim. penkkimaksimi on poikkeuksetta jossain 120-140 välillä, eikä yli 200 penkkaajat ole kovin harvinaisia.

Satasen penkkaajia? Itseasiassa kaikilla kunnallisilla saleilla joissa minä olen käynyt ovat alle satasen penkkaajat selkeässä vähemmistössä... Keskim. penkkimaksimi on poikkeuksetta jossain 120-140 välillä, eikä yli 200 penkkaajat ole kovin harvinaisia.

No lol. Meidän salilla varmasti ~10% (kuopion kaupungin sali) penkkaa yli 100kg.

Yhen mannen olen nähnyt ottavan 150kg rumasti tuolla. Se on vakio kävijöitä. Sitten eräs mies joka aika harvoin tuolla käy, on ottanut 3*160kg, tosi nätillä tekniikalla kun olen nähnyt.

e: ja niin, satasen penkki ei kyllä ole mikään kovin erikoinen suoritus.

Ei se satasen penkki niin kova oo. Varmasti useimmat, jotka edes vähän salilla ovat käyneet sen nostavat.

No lol. Meidän salilla varmasti ~10% (kuopion kaupungin sali) penkkaa yli 100kg.

Yhen mannen olen nähnyt ottavan 150kg rumasti tuolla. Se on vakio kävijöitä. Sitten eräs mies joka aika harvoin tuolla käy, on ottanut 3*160kg, tosi nätillä tekniikalla kun olen nähnyt.

e: ja niin, satasen penkki ei kyllä ole mikään kovin erikoinen suoritus.

No katsos tämä on tällainen työläiskaupunki jolla on vankat voimailuperinteet. On täysin ymmärrettävää että tuollaisissa kynisten kansoittamissa opiskelijakaupungeissa kuten Kuopio 100 penkkimaksimilla saavutetaan jo suurta huomiota. :D

No joo. Opiskellessani Helsingissä koulun salilla herätin jonkinmoista huomiota 120+ penkkisarjoilla. Täällä taas 50-60 vuotiaat veteraanit suurinpiirtein kyselevät "pääsisikö lämmittelemään tässä välissä?" Ja tangossa on rautaa 130-140 kiloa. :lol2:

Niin tai näin, yli 100 kiloa penkissä on aina "se" rauta:) Kyllä se on jo hienoa, kun päissä on kahdet siniset limput ja niillä sarjaa.

Ei se 100 kiloakaan ilman reeniä tule.

en tiedä olenko jo kertaalleen tämän ilmoittanut, mutta meidän salilla eräs 40v ~170cm pitkä ja 80kg kaveri pukkasi sotilaspenkkiä 140kgx3 ja sama heppu hauiskääntöä mutkatangolla 65kgx8. Myös vuorottaista hauiskääntöä melko kovaa eli 35kg kässäreillä kutonen per händy.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom