Kovimpia tuloksia saliltasi !!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
No ei satanen kovinkaan monelta ilman treeniä tule,mutta on niitäkin ihmeitä kellä se tulee...Itse aloitin todellisena kyniksenä.Oma paino oli 57kg ja penkistä varmaan se 50kg.Kahden vuoden treenillä penkistä nousi jo se 100kg:) Ja oma paino huikeat 67kg...
Eli kyllähän niitä satasen penkkaajia löytyy joka salilta ja paljon...Ennen oli penkki tärkeä,nyt saattaa mennä kuukausia ettei tule edes tehtyä koko liikettä...

Mutta kovimpia tuloksia mitä olen nähnyt:
Etupunnerrus smithissä 4-5x160kg
Kyykky 10x250kg
Penkki 1x260kg
Veto 3x300kg

Omat tulokset aika paljo pienempiä...Siis helvetin paljo.

No joo. Opiskellessani Helsingissä koulun salilla herätin jonkinmoista huomiota 120+ penkkisarjoilla. Täällä taas 50-60 vuotiaat veteraanit suurinpiirtein kyselevät "pääsisikö lämmittelemään tässä välissä?" Ja tangossa on rautaa 130-140 kiloa. :lol2:
Kuulostaa tutulta. Ite olen pk.seudulta ja yläasteella ollessani 70kg penkkipunnerrus sai katsojat haukkomaan henkeään. =o Ite olisin nostanu tuolloin ehkä ~40kg

Minäki käyn kunnan salilla, eikä siellä mitään kovia raudanpaiskojia ole. Kovin on varmaa semmonen suht pienkokonen ukko (n.70kg ja +175cm) joka tekee päivästä riippuen 120-150kilolla kyykkyä. Että siinä meidän salin kovin suorittaja :hyper: t. tuulimäen väestönsuoja

3*240 tai 230 kg penkissä viime lauantaina. Oli kyllä vaikuttavaa katsella.

Nosto oli kylläkin teknisesti paska koska pompautti rinnalta, ja tästä taas voidaan tehdä johtopäätös ettei kyseisellä ukolla ollut yhtään voimaa.

3*240 tai 230 kg penkissä viime lauantaina. Oli kyllä vaikuttavaa katsella.

Nosto oli kylläkin teknisesti paska koska pompautti rinnalta, ja tästä taas voidaan tehdä johtopäätös ettei kyseisellä ukolla ollut yhtään voimaa.

Juu, joku 100 kiloa miinusta ois tullu Puhtaalla Pakkistekniikalla:)

Eräs aika vaikuttava näky oli, ku yks kaveri teki mavessa 20x150 kg. Joku voimailuäijä kyseessä. Täytyy kyl sanoa, et hiton pitkä sarja (mavessa).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
voisiko joku kertoa mikä on ku oon känyt joku 4kuukautta salilla ja näkyvyyt on tullut mut tulosta ei ole noussut yhtään vaik oon vetänyt massa reeni, mut kyl hän siinki pitäis painojen nousta. ekana kuukautena kyl nous tulosta mut nyt ei ole melkein yhtään tullut tulost lisää mikä vois olla syynä?:kuola:

millasellas treeniohjelmalla reenailet?

Täällä oon salilla nähny et joku tyyppi teki 2 kertaa 10 x 100 kg penkistä.

nää nyt ei oo omalta salilta mutta niinkuun on itte ollu 0-3m päässä nostosta:

Kyykky 400kg
Penkki(penkkipaita) 370kg raakana oon nähnyt ihan vierestä 255kg noston.
veto 365kg.

nää nyt ei oo omalta salilta mutta niinkuun on itte ollu 0-3m päässä nostosta:

Kyykky 400kg
Penkki(penkkipaita) 370kg raakana oon nähnyt ihan vierestä 255kg noston.
veto 365kg.

Aika lähelt oot seurannu jos 0m päässäkin ollu nostoista. Hi hi. :hyvä: Ei ehkä joka sivulle tartte tähä threadiin päivitellä.

en jaksa kirjottaa:urjo:. mut tiedätkö miikä olis syynä mul näkyy tosi hyvin mut ei oo noussut tulosta:D

Sun eläinradan tähtien asemat on ollu sarjapainojen kehitystä vastaan, mutta lihasmassan puolesta. Luultavammin olet kuitenkin treenannut pitkin vittua, kun et jaksa edes ohjelmaa kirjoittaa.

Kovia penkkaajia on salilla useampiakin, mutta ehkä yksi vaikuttavimmista on ollut näkemämäni yhden podarin kyykky n. 10 x 180 kg. No, ei tuo rauta sinänsä mitään, mutta se oli pelkällä vyöllä, ei siteitä, kapealla asennolla ja äärimmäisen puhtaasti ja pohjasta asti.

kapeapenkki 3x200
maastanosto 4x300
hauiskääntö suoralla tangolla 13x100 ja 3x120(helpohkosti)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom