Kouvolan pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mika79
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kouvolalaisia nykyään ittekkin, Voikkaa on oma kotikaupunginosa. Oon käyny kuusaan urheilutalolla nyt muutaman kuukauden puntilla, KKY pitäis käydä testaamassa joku päivä.

Ilimoittaudun seutulaiseksi! Paluu Bangkokin vetolavoilta Kuusaan urheilutalon laiturille koittaa ensi kuussa, aijille tiedoks etta loysin muuten ne edellisella Krung Thepin reissulla kadonneet vetoremmit, nyt kelpaa taas poikain kanssa ottaa mittaa leokon parissa... ;)

Oisko kukaa kiinnostunut pitämään mitään pientä miittiä? :) Kun näyttäisi Kouvolasta olevan aika iso läjä porukkaa. Olen aika uusi pakkiksella enkä tiedä olenko vielä tarpeeksi hardcore-pakkislainen ehdottaakseni tällaista mutta täällä tuntuisi olevan tosi asiallista porukkaa joita olisi varmaan ihan mukava nähdä ja tutustua uusiin kasvoihin. Olen kuitenkin aika uusi Kouvolassa niin aina uudet tuttavuudet on tervetulleita.

Jos ketään kiinnostaa niin kertokaa ihmeessä :) Mukavaa varmasti tavata ihmisiä joilla on samat mielenkiinnon kohteet.

edit: en tosiaan jaksanut ottaa selvää onko täällä jo aikaisemmin järkätty...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Oisko kukaa kiinnostunut pitämään mitään pientä miittiä? :) Kun näyttäisi Kouvolasta olevan aika iso läjä porukkaa. Olen aika uusi pakkiksella enkä tiedä olenko vielä tarpeeksi hardcore-pakkislainen ehdottaakseni tällaista mutta täällä tuntuisi olevan tosi asiallista porukkaa joita olisi varmaan ihan mukava nähdä ja tutustua uusiin kasvoihin. Olen kuitenkin aika uusi Kouvolassa niin aina uudet tuttavuudet on tervetulleita.

Jos ketään kiinnostaa niin kertokaa ihmeessä :) Mukavaa varmasti tavata ihmisiä joilla on samat mielenkiinnon kohteet.

edit: en tosiaan jaksanut ottaa selvää onko täällä jo aikaisemmin järkätty...

Kai sitä kimppamiittitreenit vois vetästä :D

Tuli eileen ostettuu 3v tauon jälkee kausikortti.
Hauis/ojentaja setin vetäsin eileen ja tänään olkapäät. Motivaatio ihan hukas perkele, toivottavast se siit kohoaa.

Taisin joskus kimppatreenejä ehdottaa muttei ollu kauheeta kiinnostusta,
edelleen oisin kyl mukana jos saadaan porukka kasaan.
Treenien jälkeen porukalla odottamaan ruokaa 2 tunniksi Amarilloon. ;)

Viimeksi muokattu:
Kouvolasta ja Jäähalli! En koskaan ykkösellä oo käynyt, mutta kuullut aika monelta, että muuten suht samat laitteet, mutta ykkösellä muutama vehje enemmän, en kyllä sen takia lähe maksamaan 370e vuosikorttia, samalla rahallahan saa jos ostettua ne pari laitetta kotiin omaksi :O
Vai mitä mieltä muut on, jäähalli vai ykkönen??? ja perustelut perään !

Kouvolasta ja Jäähalli! En koskaan ykkösellä oo käynyt, mutta kuullut aika monelta, että muuten suht samat laitteet, mutta ykkösellä muutama vehje enemmän, en kyllä sen takia lähe maksamaan 370e vuosikorttia, samalla rahallahan saa jos ostettua ne pari laitetta kotiin omaksi :O
Vai mitä mieltä muut on, jäähalli vai ykkönen??? ja perustelut perään !

Mie ainakin oon niin hienohelma, et tykkään et salilla on myös viihtyisä ulkonäkö. Jäähalli on jotenkin niin nuhruinen...Säästäisihän siinä toki paljon jos kävisi pelkästään hallilla. Ykkösellä plussaa on kuitenkin siistit tilat, mukava henkilökunta ja hyvät laitteet. Ei vaan pääse käymään siellä kovin usein Turkkuseen muuton takia. :( Pääsiäislomalla taas jee meen kyl heti ykköselle!

Ite aina Kouvolassa reenatessa kyllä meen muitta mutkitta jäähallille. Siinä salissa on fiilis mun makuun, tilaan suhteutettuna yleensä vähän porukkaa ja kaikki tarvittavat laitteet. Imo just pitää olla vähän "askeettista" ulkonäköä, saapi hyvän fiiliksen päälle. ;)
Ihan tarpeeksi on levypainojakin, ettei tarvii aina venailla että joku saa sarjan tehtyä. Ja on tuolla noita varsin kokeneita karjuja joilta voi tarvittaessa neuvoa kysästä, jos semmosta tarvii. :)

Ja parasta tuossa salissa on hinta. Ei kukaan oo koskaan käyny keltään kysymässä mun nähden tai kuullen onko maksanu sen huhun mukaisen 60€ vuoteen tms.

Juu siellä ilmotustaululla on lista henkilöistä joiden salikortit on kunnossa (siis jäähallilla).
Enkä löytäny sieltä yhtään tuttua nimeä, vaikka tunnen/tiiän aika paljon porukkaa ketkä treenaa siellä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom