Kouvolan pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mika79
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tunnustan: Elimäki, Koria...

Tällä hetkellä...

Takana pari vuotta Valkealassa ja yks Kouvolassa.

Näitä ennen länsisuomessa. Ykkönen ja työpaikan salit...

Kohta taas pitääkin viihtyä Kouvolassa taas yli viikko, kun joulu puskee päälle.. tai Kuusankoskeahan se vielä hetken taitaa olla. :) Ykkösellä ja Kunto-Mekassa tulee käytyä aina sielläpäin ollessa.

Kouvola

Uimahallin salista sen verran että IMO siellä on kyllä hyvä tehdä liikkeitä. Varsinkin nyt kun sitä on uusittu, mm. uusia laitteita ja paljon viihdyttävämpi. Sekin tietysti vaikuttaa että siellä ei hirveän paljon ruuhkaa synny. Ja opiskelijalle hinta/laatusuhde on kyllä kohdallaan, Joskin sijainti myös vaikuttaa positiivisesti:thumbs:
Onko muita uimahallin salilla reenaavia? Itse siellä käyn n. 4 kertaa viikossa enkä juuri moitittavaa ole löytänyt.

Kai tänne vielä mahtuu... 20 vuotta asuttu jonka jälkeen 4 vuotta Joensuussa. Nyt taas kotikouvolassa ainakin väliaikasesti. Urheilupuiston uimahallin punttiksella tulee käytyä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Täällähän on ihan hemmetistin sakkia Kouvolan seudulta. :)
14v asuin Kuusaalla, jonka jälkeen melkein 5v Pikku-Palomäessä Kouvolassa. Nyt sit Tampereelle muutin opiskelujen perää.

Jäähallin puntilla tuli käytyä aika ahkerasti kun siellä vielä asustelin, noin 4 kertaa viikkoon.
Nykyäänhän tuo taitaa olla maksullinen, 60€/vuoteen tms mitä nyt kaverit on huhuillu.

Jos joku on Pyöräpajalla käyny ni on luultavasti minut nähny. Siellä tullu duunattua 4 viimestä kesää. (tämä siis ärrän mäen alapuolella oleva pyöräkorjaamo, vink vink ;) )

Onhan tässä muutama vuosi tullut asusteltua Kouvolassa, ihan tässä keskustassa. Käyn uimahallin salilla treenaamassa. Käyn myöskin KyAMKin liiketaloudessa opiskelemassa.

edit: Töissä olen Kymen Konttori- & Teletekniikassa vanhalla Valtakadulla (nykyinen Kouvolankatu), tulkaahan morjenstamaan :) olen se nuorin sälli joka näyttää noin 20 vuotiaalta.

Kouvola

Uimahallin salista sen verran että IMO siellä on kyllä hyvä tehdä liikkeitä. Varsinkin nyt kun sitä on uusittu, mm. uusia laitteita ja paljon viihdyttävämpi. Sekin tietysti vaikuttaa että siellä ei hirveän paljon ruuhkaa synny. Ja opiskelijalle hinta/laatusuhde on kyllä kohdallaan, Joskin sijainti myös vaikuttaa positiivisesti:thumbs:
Onko muita uimahallin salilla reenaavia? Itse siellä käyn n. 4 kertaa viikossa enkä juuri moitittavaa ole löytänyt.
IMO tuo uimahallin sali on aivan järkyttävän pieni. Ruuhka-aikana varmasti inhottavan ahdasta. Lisäksi ainakaan viimeksi ei levypainoja ollut kahdelle tangolle yhteensä kuin noin kahden sadan kilon edestä, loppuu äkkiä rauta kesken jos vähän isompi sonni menee treenille. :D Laadukas kyykkyhäkki ja penkki, plussat siitä kyllä. Saatan muistaa väärin, mutta jotenki jäi mielikuva että ilma olisi ollut myös kostea. Jos noilla kulmilla liikkuu, niin itse treenaisin mieluumin kouvolan jäähallilla (halvempikin). Tietty jos ei pääse treenille kuin iltaisin, niin jäähallin kausikorttilaisten käyttövuorot ei sitten välttämättä osu kohdilleen...

Kouvolassa koko ikä asuttu :). En tiennykkä et meitä on täälläkin näin paljo. =).

Jäähallin puntilla tuli käytyä aika ahkerasti kun siellä vielä asustelin, noin 4 kertaa viikkoon.
Nykyäänhän tuo taitaa olla maksullinen, 60€/vuoteen tms mitä nyt kaverit on huhuillu.
)

Ja tosta jäähallin kausimaksusta, ei sitä tarvi maksaa, ei sitä siellä kukaan kysele onko maksettu käynnit. Blah. Se on vaa joku määräys jota ei valvo kukaa.

http://www.aktiivikuntoutus.net/

Tuli näköjään tuohon 150 metrin päähän uusi sali, onko kukaan käynyt? Liekö tuolla lainkaan vapaita painoja vai pelkkiä laitteita eli onko ns. naisten sali? Ainakaan kuvissa ei näkynyt, lähinnä telkkareita seinissä. Sijainti olisi niin unelma kun vain minuutin kävelymatka kotoa, mutta jos ei vapaita painoja ole niin KKY:llä treenataan jatkossakin. :rock:

Aktiivikuntoutuksella oon käyny selän nivellukkoi avauttaas ja hierotuttamas lihoi... Silloin kun se oli valtakadulla. Silloin sali ainaki oli pelkkii koneit, eikä sinne kyl päässykkää ihan vapaasti heilumaan, se oli sellanen kuntoutus -mesta enemmänki. Että toi fysio Monica Halme seiso vieres ja sano et nyt teet tota ja tota x määrän.

Mut tosiaa tuolahan on nykyää ihan sali, minne pääsee vissii heilumaa kuka vaa, koska vaan, ja näyttäis kuvan perusteella, et on sielä vapaitaki painoi :
kuntosalikuva1.jpg

Mut mut. Veikkaisin että suurin osa on laitteita... No en varmaks kuitenkaan sano, sillä sielä on 2 punttisalia. Perussali ja joku ihmeen Kinesis sali.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom