Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuusankoskelta, mutta kohta Suur-Kouvolasta.. vai mikälie se olikaan
Tarjoatko Ehrmannit?edit: Töissä olen Kymen Konttori- & Teletekniikassa vanhalla Valtakadulla (nykyinen Kouvolankatu), tulkaahan morjenstamaan olen se nuorin sälli joka näyttää noin 20 vuotiaalta.
IMO tuo uimahallin sali on aivan järkyttävän pieni. Ruuhka-aikana varmasti inhottavan ahdasta. Lisäksi ainakaan viimeksi ei levypainoja ollut kahdelle tangolle yhteensä kuin noin kahden sadan kilon edestä, loppuu äkkiä rauta kesken jos vähän isompi sonni menee treenille. :D Laadukas kyykkyhäkki ja penkki, plussat siitä kyllä. Saatan muistaa väärin, mutta jotenki jäi mielikuva että ilma olisi ollut myös kostea. Jos noilla kulmilla liikkuu, niin itse treenaisin mieluumin kouvolan jäähallilla (halvempikin). Tietty jos ei pääse treenille kuin iltaisin, niin jäähallin kausikorttilaisten käyttövuorot ei sitten välttämättä osu kohdilleen...Kouvola
Uimahallin salista sen verran että IMO siellä on kyllä hyvä tehdä liikkeitä. Varsinkin nyt kun sitä on uusittu, mm. uusia laitteita ja paljon viihdyttävämpi. Sekin tietysti vaikuttaa että siellä ei hirveän paljon ruuhkaa synny. Ja opiskelijalle hinta/laatusuhde on kyllä kohdallaan, Joskin sijainti myös vaikuttaa positiivisesti:thumbs:
Onko muita uimahallin salilla reenaavia? Itse siellä käyn n. 4 kertaa viikossa enkä juuri moitittavaa ole löytänyt.
Saatan muistaa väärin, mutta jotenki jäi mielikuva että ilma olisi ollut myös kostea.
Jäähallin puntilla tuli käytyä aika ahkerasti kun siellä vielä asustelin, noin 4 kertaa viikkoon.
Nykyäänhän tuo taitaa olla maksullinen, 60€/vuoteen tms mitä nyt kaverit on huhuillu.
)