Kouvolan pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mika79
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kouvolassa olen koko ikäni asunut. Enpäs tienny, et EvilEve on Kouvolalainen... Samanikäinenkin. Oletkos koko ikäsi asunut paikkakunnalla?

Kouvolassa olen koko ikäni asunut. Enpäs tienny, et EvilEve on Kouvolalainen... Samanikäinenkin. Oletkos koko ikäsi asunut paikkakunnalla?

Näillä seuduilla joo... Mutta en alunperin ihan Kouvolalainen, naapurista...

Täällähän kaikki parhaat asuu :thumbs: :piis:

Olenko ainoa jota ottaa päähän manskille ryhmittäytyneet feissarit, eli luonnonsuojelijat ym. hipit jotka keräävät rahaa/nimiä ties mihin adresseihin?

Minä olen töissä firmassa jonka toimitilat ovat manskilla, ja aina kun poistun ruokatunnille tai töiden jälkeen talosta niin joku tulee kysymään kiinnostaako luonnonsuojelu tai muuten häiritsemään. Vastaan aina että ei ehdi, on kiire tai muuta, eikä siinä sinänsä mitään mutta kun tämä toistuu koko kesän ja alkusyksyn joka päivä vähintään kaksi kertaa päivässä niin rupeaa pikkuhiljaa ärsyttämään. Kaiken lisäksi tänään joku hippityttö rupesi vielä huutelemaan perään kun kiirehdin asioille työajalla enkä halunnut jäädä rupattelemaan. :curs:

Olenko ainoa jota ottaa päähän manskille ryhmittäytyneet feissarit, eli luonnonsuojelijat ym. hipit jotka keräävät rahaa/nimiä ties mihin adresseihin?

Et ole ainoa. Siellä oli viime viikolla myös jotain stadilaisia munkkeja, niitä oranssikaapuisia heeboja. Hirvee hiillostus joka suunnasta eikä pysty manskia välttelee itekään joten riesaa tulee vielä kestämään pari kk :jahas:

Et ole ainoa. Siellä oli viime viikolla myös jotain stadilaisia munkkeja, niitä oranssikaapuisia heeboja. Hirvee hiillostus joka suunnasta eikä pysty manskia välttelee itekään joten riesaa tulee vielä kestämään pari kk :jahas:

Joo nuo munkit tuli myös huomattua, yksi tuli ja työnsi käteen jonkun kuivahedelmäpussin "lahjaksi", ja sen jälkeen pyysi paria euroa. :jahas: Annoin 40snt ja kävelin pois.

Sunnuntaina kotikulmille kouvolaan taas lomailemaan. Ykkösellä pittää käyvä reenailees ja tietty Jussii kattoos <3

Kuulemma nipalla näkyny jotain romanikauppiaita?

Joo...kohta yhtä Kouvolaa kaikki.Mitenhän ne meinaa noi kadunnimi episodit hoitaa?!!+

Kuinka aktiivista ja henkistä porukkaa pakkiksella löytyy?Ihan noin treenimielessä ja miksei muutenkin....

Juu, valitettavasti. Mielumin ihan Kouvola Kouvolana.

Tällä hetkellä aktiivisuus vähän löysä kaikessa mielessä...

Hieno Red Bull -Mini Cooper tuossa manskilla, käytiin duunikaverin kanssa vähän tanssahtelemassa tytöille niin saatiin Red Bullit piristykseksi. :D

EDIT: Höh, nyt ne lähti pois.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Quote:
Originally Posted by julliboy
Täällähän sataa jatkuvasti..........

Nonih! Mitä mä sanoin, kouvola on viallinen!

Nonih! Tarkemmin ja onneksi Valkealasta ja tulevaisuudessa VIALLISESTA.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom