Kouvolan pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mika79
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Huomenna alkaa kesäloma ja sitten pääsee Kouvolan suunnille :) Tulee varmaan Kunto-Mekassa käytyä ja ehkä Ykkösellä <3 jumpissa. IHANAA päästä kotikonnulle!

Muutan elokuusta asumaan Kouvolaan Lahdesta ja tarkoitus olisi jatkaa taas punttisreenausta. Sali on tosin hakusessa. Mitä nyt olen selaillut foorumeja ja saanut infoa Kouvolan saleista, niin tuo Jäähalli on todennäköisesti minun budjetilleni ainoa sopiva. Osaisiko joku kertoa mitä laitteita salilla on ? Jalkaprässi/Smith/Scott/Penkki/Dippipaikka/Leuanvetopaikka/taljoja/häkki olisivat ne essentiaalit minulle ? Onko vapaita levypainoja ja käsipainoja minkä verran ? Khiitos etukäteen. Olen tyytyväinen aika niukkaan, ja pikemminkin treeniltäni höntsäilijä, että rima ei ole korkealla. Onhan hyvillä vehkeillä aina mukavampi tehdä, mutta jos ei ruoste kuki raudoissa, niin on se aina mukavampi.

Pena, ristitalja, rekki, räkki, hacki, prässi, ojennus - koukistus - pohje, alatalja, ylätalja ny ainaki. Irtokässärit-> aika hyvä valikoima. Sali on rakennettu olympianostajien harjoittelua ajatellen joten lavatilaa ja vapaita tankoja/painoja löytyy jopa runsahkosti :)

Perjantaina "vähän" napatyräleikkaukseen,kiitos ilman vyötä tehdyistä T-Kulmasouduista. JäähallinT-Soutu on
paras selkälihasten kehittäjä. Ja aika vaarallinen,yksi kaveri oli parissa selkäleikkauksessa sen ansiosta ja
minä idiootti yllyttåjänä..

Haloo kouvola!

Oon tulossa duunireissulle viikoksi vaakunaan asusteleen. Epäilen sitä salia mikä sieltä löytyy, liekkö edes tankoa ja levypainoja, kyykkypaikasta ja penkistä puhumattakaan. Oonko väärässä, tietääkö kukaan? Jos siellä ei pysty kyykkään, penkkaan ja mavettaan, niin missäpäin Kouvolaa nuo hommat onnistuu?

Kiitoksia jos joku kehtaa vastata.

Haloo kouvola!

Oon tulossa duunireissulle viikoksi vaakunaan asusteleen. Epäilen sitä salia mikä sieltä löytyy, liekkö edes tankoa ja levypainoja, kyykkypaikasta ja penkistä puhumattakaan. Oonko väärässä, tietääkö kukaan? Jos siellä ei pysty kyykkään, penkkaan ja mavettaan, niin missäpäin Kouvolaa nuo hommat onnistuu?

Kiitoksia jos joku kehtaa vastata.

Haloo haloo! No todella läheltä vaakunaa löytyy Kuntokeskus Ykkönen! Sieltä kyllä löytyy kaikki tarvittavat ja enemmänkin. Kertamaksu on kieltämättä hieman suolainen, 8e/kerta.

Noo, ei se haittaa kun muutama treeni pitää vaan käydä tekemässä.. Ja pitää nyt kattoa jos tuolla nyt edes penkki olis tuolla hotellilla niin pari reissua tarvis vaan tehdä jossain muualla. No tuo ois ainakin lähellä, 700m näyttää olevan. Ei sillä, on mulla autoki.

Vaakunan lähellä on myös toi jäähallin sali, ei taida edes maksaa mitään..
Parit kyykkytelineet ja penkit löytyy, prässi, peck-deck, ristikkäistaljat,
prässit yms ainakin. Tuppaa olemaan vaan aika ruuhkaista jos illalla vasta reenailee.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Muita bodalilijoita Kouvolassa? Nyt on tullut tovi yksikseen täälläpäin treenailtuu ja olisi kiva löytää jotain porukkaa ympärille joiden kanssa jakaa tarinoita siitä kuinka riisi ja pihvi maistuu samalta päivästä toiseen.
Voimailu ykkös juttu itellä, mutta aika paljon sitä perus bodailuu tulee myös tehtyy.

Kouvolan naapurissa sijaitsen,15-tien varrella Kotkaan päin. Haminan Powerilla treenailen mutta ei tästä pitkä matka Kouvolaankaan jos joskus treeniseuraa tai varmistajaa kaipaat.

Voihan sitä joku kerta katsoa, ei treeniseura koskaan mielestäni pahitteeksi. Ennen oli hyvä määrä motivoivaa porukkaa ympärillä, mutta ei ole vielä löytynyt täältäpäin. Mä treenailen tuolla Aktiivilla Kouvolassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom