• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Kouvolan pakkislaiset

Itekkin olen kouvolasta. Ja siis täytyy vielä varmistaa, vaikka moneen kertaan puhuttu asiasta ketjussa. Onko siis jäähallin sali tosiaankin ilmainen aivan kaikille vuoden ympäri? Koska se on helvetin hyvä sali, on tullut jonkin verran käytyä ja kotikellarin salille pitäis alkaa keksiin joku hyvä korvike.

Kaikil tuntuu reenit kulkevan yksinään paremmin ku porukas niin eihän me viitsitä kimpassa reenata :) mut kaikille hyvää kesän jatkoa ja kovia reenejä!!!

Kaupunki
Jyväskylä
Kouvola on kuin tauti, siitä ei pääse eroon millään. Toistaiseks oon muuttanut Ykköseltä kuluttamaan LadyLinen lattioita, mut jos hyvin käyn niin vaihdan kyllä Kouvolankin Jyäskylään tässä tänä/ensi vuonna :)

Turha sitä kaupunkia on alkaa vaihtaa, Kouvola kuitenkin seuraa perässä tavalla tai toisella.

TOTTA. Kohta oon varmaan siellä taaas. Johan tässä ehtii vuoden asuu muualla. Fffuuu.... :D

Ei kyllä tässä tekisi mieli vaihtaa maisemaa vaikka vuodeksi niinku jeboukin on tehnyt :D

joo ei ---- nyt on käyty ekaa kertaa Kouvolan Kuntokeskus Ykkösessä ... huhhuh! :curs:

Voi Kouvola! Täällä entinen kuusaalainen, vuosia jo asunut muualla mutta kaipuu takaisin olisi kova! Ehkä vuoden-parin sisään.. :) Säännöllisesti tulee Kouvolassa käytyä, nyt taas viikonlopuksi sinne.