Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itku seis jo! Mä maksan ruoasta joka päivä 5euroa ja silti on rajoitus esim lihapullille 5kpl.Juupeli82 sanoi:Omalta kouluajalta muistan ruokailussa ne helvetin rajotukset, että saa ottaa esim. 4 lihapullaa tai 6 pinaattilättyä.
Kannattaa pistää vielä vaikka (muovi)haarukka mukaan, niin on helpompi syödä: haarukka toisessa ja näkkäri toisessa kädessä. Itse ostelen työpaikalle tunaa ja rahkaa (ei tosin toimi ilman jääkaappimahdollisuuksia) joita tulee kiskottua kolleegoiden ihmetykseksi. ;)-Marchi- sanoi:Noita tuna-purkkeja vois kyl ostella! Vetäs semmosen sitten vaikka näkkärin päälle! Pirun ovela idea
Ah, sorry. Ei ollut tarkoitus mitenkään kuittailla. Omassa lukiossani välipalat näyttivät olevan kanttiinista ostettuja karkki- ja jäätelöannoksia.Ja btw, olen lukion toisella, en seiskaluokalla. Meille ei anneta mtn bonaporkkana- välipaloja.
D.Yates sanoi:Itku seis jo! Mä maksan ruoasta joka päivä 5euroa ja silti on rajoitus esim lihapullille 5kpl.
tosin niitä tulee jemmattua muusin alle muutama ylimääräinen
keijo s sanoi:Ihan oikein. Koulussa pitäs olla maksullinen ruoka, penskat ei ymmärrä ruoan arvoa vaan heitetään puolet roskiin. Ravinto kyllä riittää kun syö 10näkkäriä, puuron+tuplavoisilmät ja 8litraa maitoa. Vitamiini- yms. mineraalinappeja vois kyllä jakaa lisäksi. Mä en ala maksaa penskojen ruokailuja jota ne ei osaa arvostaa :curs:
neutraali sanoi:Ei jumalauta, kyllähän tuolla normaali kouluruoalla pärjää aivan hyvin, syö kunnon aamupalan ja koulun jälkeen perus ruokaa. Tarviiko sitä nyt niin helvetin tarkka olla tuossa iässä tuon ruoan suhteen(erityisesti proteiinin), vetelee vaan sitä ruokaa nassuun reilusti niin kyllä se siitä. Tuollaisella miettimisellä ei saa kuin stressin aikaiseksi. Ruokaa reilusti ja treeniä, eikä mietitä liikaa mitään kikkoja.
Force sanoi:Aivan samaa mieltä tästäkin asiasta kuin neutraali! Vitut mistään koulunruaan proteiinipitoisuudesta. Se ei ratkaise paskan vertaa miten kehittyy.
reinhardt sanoi:Itseäni harmitti kouluaikoina vietävästi se, että usein "salaattina" oli jotain punajuuriraastetta.
protsku sanoi:Eiköhän 15-vuotiaaksi asti riitä se että syö vaan mahdollisimman paljon. Kova treenaaminen alkaa vasta 16-vuotiaana ja siinä vaiheessa tosimies menee töihin ja tienaa itse ruokarahansa.