Koulupojalle ehdollista 8-vuotiaan raiskauksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja m.s.s.
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan vitun sairas teko. Mutta joku 16-vuotias on niin kakara, että se voi jopa ehkä oppia vielä. Kattellaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan tämä lööppi, mutta myös erittäin vakavasti otettava aihe. Hämmästyttää tuo löysä asenne raiskauksiin!!!
Totta kai on, mutta varsinkin siksi että osuu lähelle(siis tapahtunut Suomessa) meitä ja on harvinaista. On siellä lööpeissä isompiakin tapahtumia, jotka ei vaan välttämättä kosketa meitä samanlailla :piis:

No siis Munat poies vittu ja mielisairaalaan:curs::curs:tyyppi on nyt jo niin sairas että siitä ei ikinä tuu yhteiskuntakelposta. Meni kyllä tytön elämä pilalle:(

täytyy olla pahasti päässä vikaa että tekee jotain tuommoista:curs:ja pääsi vielä noin pienellä tuomiolla, suomen oikeusjärjestelmä, pelkkä vitsi

"Nuorukainen oli täyttänyt juuri 16 vuotta, kun hän tammikuussa 2007houkutteli 8-vuotiaan koulutytön autiotaloon ja käytti tätä hyväkseen.

Käräjäoikeuden mukaan nuorukainen oli vähäistä väkivaltaa, kokoeroa ja uhrinsa puolustuskyvyttömyyttä hyväksi käyttäen ollut ainakin kolme kertaa sukupuoliyhteydessä tytön kanssa. Mielentilatutkimus osoitti, että 16-vuotias oli teon tehdessään täydessä ymmärryksessä. :hyvä:

Tuomittu määrättiin maksamaan alaikäiselle uhrille 11 000 euroa korvaukseksi kärsimyksestä sekä kivusta ja särystä. :eek:"

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1473988

Oikeusmurha. Tämä on täysin käsittämätöntä. 11000 € ja EHDOLLINEN vankeus on uhrin päälle sylkemistä. En ymmärrä tätä ollenkaan.

Kauhajoen käräjäoikeus on varmaan todella ylpeä tästä. Jälleen yksi pedofiili raiskaaja saatu vapaaksi.

Jos joku raiskaa jo 16-vuotiaana, niin kuinka todennäköisesti tuo uusii tekonsa kun oppii ettei siitä edes rangaista!!!

nääääääh.

- jannu X raiskaa

- eräät tahot ovat sitä mieltä, että löyhä rangaistus on kaikkien etu.

- minä olen sitä mieltä että löysä rangaistus on paskapuhetta.

- tarkemmin olen sitä mieltä, että tarinan jannu pitäisi köyttää sahapukkiin ja panna isomunainen siitossonni karjatilalta kairaamaan sitä kakkoseen.

Viimeksi muokattu:
Etköhän huomaa että tuo m.s.s oli ihan samaa mieltä ankarasta rangaistuksesta sun kanssa kun tarkastelet sitä rautalangan pätkää hetken aikaa...;)

Mutta joo, onhan toi ehdollinen rangaistus niin syvältä ettei mitään järkeä. On uskomatonta, että jollain verokikkailuilla saa ehdotonta mutta sitten tollasesta sairaasta teosta ei muuta kuin kassan kautta takasin kadulle..:down:

No voi helvetti. Ei kyllä uskoisi että oikeasti joku tekisi tällaista.. Vaikka rangaistus on naurettava, toivon ja uskoisin että tekijän lähitulevaisuus menee niin päin persettä kuin mahdollista ! :curs: Miksi ei pidemmäksikin aikaan...

On siinä pojan vanhemmilla sulattelemista. Voi ylpeänä todeta poikansa olevan yksi Suomen nuorimmista raiskaajista.
Minua taas kiinnostaisi tietää mitä vanhemmat ovat puuhastelleet, että pojasta on kasvanut tuollainen.
Mutta tosiaan aika lievän tuomion tuollaisesta saa.

En kyllä pysty käsittään tämmöisiä tuomioita. Toivottavasti ei koskaan tarvitse itse todistaa vastaavaa asiaa omassa elämässä/lähipiirissä... siinä vaiheessa päästä kuuluisi *naks* ja veikkaan että oman käden oikeudella uudelleenkouluttaisin hieman.

Jumalauta! olen kyllä sitä mieltä et raiskaajien pitäisi päästä itsekki kokemaan tuo raiskatuksi tuleminen jonka jälkeen ne voitas jättää mädäntymään muiden paskiaisten kanssa jonneki siperian vankilaan mutta tuo huhu. Pitäisi jättää raiskattavaksi useampaan kertaa sinne siperian vankilaan jossa muut raiskaajat on. Aika kovalla kädellä saisi tollaisia rankaista. Sairas mikä sairas. Hieno maa tämä suomi jos olet rikollinen.

Jumalauta! olen kyllä sitä mieltä et raiskaajien pitäisi päästä itsekki kokemaan tuo raiskatuksi tuleminen jonka jälkeen ne voitas jättää mädäntymään muiden paskiaisten kanssa jonneki siperian vankilaan mutta tuo huhu. Pitäisi jättää raiskattavaksi useampaan kertaa sinne siperian vankilaan jossa muut raiskaajat on. Aika kovalla kädellä saisi tollaisia rankaista. Sairas mikä sairas. Hieno maa tämä suomi jos olet rikollinen.

Ei se ''silmä silmästä ja hammas hampaasta'' menetelmä oikeen toimi.
Eikä tuo rikoksesta tuomitun elämä ole helppoa suomessa... et sä saa töitä etkä mitään muutakaan. Paskaa kyllä saat niskaan. Eli siis pointti oli se, että lievä oli tuomio, mutta se mitä siitä seuraa tulevaisuudessa, niin ehkei se sittenkään niin lievä olekkaan.

Ei mikään ainutlaatuinen tapahtuma, nuoremmatkin jo osaa...harvat vaan päätyvät lööppeihin tai yleiseen tietouteen noin ylipäänsä.

Täysi vitsi koko tuomio taas kerran, mutta ei mitenkään poikkeuksellinen maassamme. Henki ja terveys eivät paljoa maksa muuten kuin korkeintaan rahassa.

Mahdolliset turpiinantajat saanevat raiskaajaa lisäksi varmaan kovemman tuomion omankädenoikeudesta, joka on oikeusjärjestelmällemme punainen vaate, vaikkakin aika usein nuo turpiinanto-uhkaukset jne. jäävät pelkäksi impotentiksi uhoamiseksi baaritiskillä. Se on nähkään nähty ennenkin.

Varmasti todella kiva omaisilla, kun saa kuulla että tyttären raiskaaja jatkaa vapaalla jalalla. Ei taida niitä paljoa helpottaa tieto, että sillä voi olla hankalaa saada töitä.

Luin jostain että monet näistä lasten raiskaajista ovat itse kokeneet lapsena vastaavaa. Eli "vahinko" ikään kuin kiertää ihmisestä toiselle...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom