Kotitreenini

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Treenaan jokainen päivä viikossa. Ensimmäisenä päivänä menen 15km lenkille (hölkkä/juoksu), sitten toisena päivänä lihas kuntoa: 3x sarja 10 punnerrusta, 10 penkki punnerrusta (jalat tuolin päällä), 10 vatsalihasliikettä, 10 vankila kyykkyä, 10 kyykkyhyppyä, 10 7,5kg haulisliikettä, 5 leukaa, 10 kyykkyä heiluvan painon kanssa, 10 yhden jalan kyykkyä tuolin kanssa ja 10 steppiä.:puntti: ja sama toisto jatkuu viikon loppuun

Sanokaa onko tuloksien näkeminen vuoden sisällä jopa mahdollista, olen aloittanut tämän tämän kesäkuun lopussa.

Jos on vinkkiä niin sanokaas. :)

Treenaan jokainen päivä viikossa. Ensimmäisenä päivänä menen 15km lenkille (hölkkä/juoksu), sitten toisena päivänä lihas kuntoa: 3x sarja 10 punnerrusta, 10 penkki punnerrusta (jalat tuolin päällä), 10 vatsalihasliikettä, 10 vankila kyykkyä, 10 kyykkyhyppyä, 10 7,5kg haulisliikettä, 5 leukaa, 10 kyykkyä heiluvan painon kanssa, 10 yhden jalan kyykkyä tuolin kanssa ja 10 steppiä.:puntti: ja sama toisto jatkuu viikon loppuun

Sanokaa onko tuloksien näkeminen vuoden sisällä jopa mahdollista, olen aloittanut tämän tämän kesäkuun lopussa.

joo aika henkeen ja vereen toi sun treenis:D on ihme jos ei vuoden sisällä tuolla tule tulosta. Mutta menepä salille ja tutustu sitä kautta uusiin liikkeisiin.

mikä on penkki punnerrus jalat tuolin päällä? :D entä vankila kyykky ? entä kyykkyhyppy ?
entä kyykky ''heiluvan painon kanssa :D ja sitten vielä toi steppi... ??

Mitäh? Mikä liike on penkkipunnerrus jalat tuolin päällä? Mikä ihmeen tuoli??

locozh olikin ehtiny jo ensin :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom