Kotitreeni vai sali

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Se on ihan tosi että jos ei treeni suju kotona, niin innostus lopahtaa. Mä vaan olen niin hurahtanut että treeniin oli intoa vaikka ei ollut edes kyykkytelinettä alussa. Ei mulla edelleenkään himassa ole mitään reiden lähentäjä / loitontajakoneita, peck-deckiä, räkkiä, hackia, vaan ihan peruskamat joilla kropan saa läpi ja toimii.

Kun alotitte salilla käynnin, niin kävittekö ns. "kuntosaliohjauksessa" vai miten tutustuitte laitteisiin ym. treeniin liittyvään?
Ajattelin käydä muutaman kerran kuntosaliohjauksessa ennen kuin alan "kunnolla" treenaamaan.

erittäin järkevä ajatus. Sillä tavalla opit nopeasti liikkeiden suoritustavat. :thumbs:

Ei ehkä ihan heti kannata kovin systemaattista bulkkausta aloittaa. Salilla käymisen pitäisi nostattaa ruokahalua hiukan, eli luulisi syövän (melkein) riittävästi kun kuuntelee tuntojaan. Sitten kun vähän ajan päästä alat saamaan kovempia tehoja treeniin, niin keskity tarkemmin nostamaan kaloreita ja seuraa samalla mitä tapahtuu... Nouseeko paino sopivaa tahtia, eli nousee, muttei liian nopeasti, että läski/lihas -suhde menee huonoksi...

Sitten opitkin pikkuhiljaa säätelemään sopivaa tahtia... :thumbs:

Kysytäänpäs vielä palautusjuomasta, että kannattaako sitä alkaa käyttää samalla kun aloittaa treenaamisen?

Oon kans ajatellu että oma sali kova juttu:thumbs:

Nykyisellä salilla kun käy kaikenlaisia kyniksiä puhkumassa,yksikin hyväkäs kuunteli ylen ykköstä tms.treenatessaan:urjo:

Mut mitenkä sitten toi caluston hankinta?Porukka on juttujen mukaan ostellu aika edullisesti noita vehkeitä,jostain keltasesta pörssistä vai mistä?

Toki voishan sitä antaa jollekin tutulle sepälle hommaks väsätä voimailuvälineitä...

Originally posted by Jorkka
Kysytäänpäs vielä palautusjuomasta, että kannattaako sitä alkaa käyttää samalla kun aloittaa treenaamisen?

Mun mielestä kannattaa. Ei siitä ainakaan ole haittaa. Heralla ja maltolla pärjää hyvin, eli aluksi ei kannata osta mitään erikoisempia tuotteita vaan ihan perus settii.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Joillakin muilla saattaa olla sama kun mulla, eli ei yleensä riitä aikaa mennä salille, ja pitää tehdä sit kotona mitä tekee. Tosin jotai tarpeellisisa välineitä pitäis vielä hankkia.. mut tähän asti oon tehny about tunnin päivässä ennenkuin menee suihkuun.pysyypähän edes jonkinlainen lihaskunto yllä.

Punttisali saa nyt oottaa heinäkuuhun asti,kun fysioterapeutti tulee lomalta kesäkuun lopulla. Kun on se lonkkavaiva ja nyt on tullu mopolla ajosta kylki/selkä kipeäksi nii pitää hoitaa ne ensin.
Mutta sitte ku oon kunnossa nii alkaa armoton treeni :evil: :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Koti.

Vaikka olen melko sosiaalinen enkä pelkää muita ihmisiä:rolleyes: , niin reenaan paljon mielummin yksin kotosalla. Säästää vielä aikaa ja rahaakin todella paljon. Eikä normitreeniin kaikenmaailman vitkuttimia tarvita..?

Eihän siinä mitään, jos joku saa paremman treenimotivaation salilla. Sitten sinne vaan. Tämä taitaa olla näitä asioita, joihin ei ole oikeaa vastausta..

Multivita sanoi:
Koti.

Vaikka olen melko sosiaalinen enkä pelkää muita ihmisiä:rolleyes: , niin reenaan paljon mielummin yksin kotosalla. Säästää vielä aikaa ja rahaakin todella paljon. Eikä normitreeniin kaikenmaailman vitkuttimia tarvita..?

Eihän siinä mitään, jos joku saa paremman treenimotivaation salilla. Sitten sinne vaan. Tämä taitaa olla näitä asioita, joihin ei ole oikeaa vastausta..
Kotona on vaikea treenata jalkoja ja selkää. Jotka sattumalta ovat kehot isoimmat lihakset.

ABFG sanoi:

Se on ok että käyttää vanhaa ketjua, mutta kertoisitko mitä pointtia oli replytä näin 2 vuotta vanhaa asiaa?

Mutta jos tästä on jauhettavaa, niin jauhetaan, eli jatkakaa. ;)

Amis sanoi:
Kotona on vaikea treenata jalkoja ja selkää. Jotka sattumalta ovat kehot isoimmat lihakset.

Selkähän nyt on se helpoin treenattava kotona. Säädettävät käsipainot, dippivyö ja leuanvetotanko riittävät ihan hyvin. 61kg kun saa kiinni, se riittää ihan ok ainakin minulla yhden käden kulmasoutuun ja leuanvetoon lisäpainoilla, toistaiseksi :D

Ainoa mikä kotona on vaikeampi treenata, on jalat, kun tarvitsee telineitä ja/tai laitteita hommata ja rautaakin tarvii aikamoiset määrät. Ellei sitten jotain yhden jalan kyykkyjä ja suorin jaloin mavea ala vääntämään, jolloin lisäpainoa ei erityisen paljon tarvi.

Itse ainakin käyn vain jalat treenaan salilla ja muut hoituu kotosalla. Rahaa ei painoihin ole mennyt edes 200 euroa.

P.S oli hieno nosto :)

Amis sanoi:

Lihasryhmät.. Selän treenauksessa ei ole mitään ongelmaa. Jaloille kyykkyä, sjmv:a + jalkalaitteella vatkausta. Niin ja pohkeita tietty siihen päälle... Ei oo vaikeaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom