Kotikuntosali

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
47
Mitä kuntoilulaitteita teillä on kotonanne.

Jos rahat ja tilat antaisivat myöten, niin hankkisitteko kaikki mahdolliset kuntosalivehkeet omaksi.

Ainakin kotona treenaaminen voisi vähentää mahdollisia motivaatio-ongelmia, kun ei tarvitsisi erikseen viitsiä lähteä salille.

Originally posted by jjylonen

Jos rahat ja tilat antaisivat myöten, niin hankkisitteko kaikki mahdolliset kuntosalivehkeet omaksi.

Ainakin kotona treenaaminen voisi vähentää mahdollisia motivaatio-ongelmia, kun ei tarvitsisi erikseen viitsiä lähteä salille.

EN TODELLAKAAN HANKKISI! Koti on koti missä rentoudutaan ja vaan ollaan. Salilla päästetään perkele irti ja meno on sen mukaista.

Minkä helvetin takia ylipäätään pitää kotiin mitään hommata?!? Ymmärrän jos asutaan jossain jumalanseläntakana mistä on vaikea päästä salille, mutta jos asuu kaupungissa, niin ihmiskammoko teitä vaivaa kun kotiin pitää jotain hankkia?!

S E A R C H
- Kotitreeni vai salille?
- Autotallitreeni
- Vääntöä autotallissa
- Kotona treenaaminen
oh, mitä tyydytystä tuo yksi sana voikaan antaa minulle... seaaarrcccchhh......

Anyway, kotisali ei minua kiinnosta, koska salilla tarvitsen vähän muita ihmisiä ympärille. Jos ei koko ajan ole aktiviteettia ympärillä, laiskistun ja hidastelen. Kun kaverit vieressä vetää tuhatta ja sataa, pysyy omakin tahti inhimillisenä.

Yhdelle ihmiselle on ihan turhaa ostaa "kaikkia" vehkeitä kotiin, ellei ole miljonäärijulkkis.

Originally posted by jjylonen

Koti"salilta" löytyy tasapenkki, pitkä tanko, dippi-/kyykky-/penkkipunnerrusteline, leveä leuanvetotanko, pari pulteilla kasattavia käsikahvoja järeämpään toimintaan, pari jengakahvoja kevyeen heilutteluun ja läjä rautaa edellisiin leluihin.

Jos jotakin vielä pitäisi tuonne hommata niin powercage, niin voisi itsekseenkin treenatessa ottaa sarjat kunnolla loppuun.

Kotiin tarpeellisia varsinaisia laitteita en keksi mitään, ei ole mielestäni järkeä satsata härveliin jossa tekee ehkä 3 sarjaa viikossa, jos sama homma hoituu jo jollain vapailla painoilla tehtävällä liikkeellä.

Nyt löytyy 2 tavallista tankoa, 1 kulmatanko, 2 käsipainotankoa, rautaa ja vinyyliä riittävästi, tasa/vinopenkki jossa reisilaite, itse tehty kyykky teline + sen ympärillä itse tehty "turvahäkki", dippi teline ja leuanvetotanko. Niin ja itse tehty scott-penkki vielä. Pärjää ihan hyvin, viälä kun taljaan ois varaa...

Onhan noita, tasapenkki, vinopenkki, dippiteline, kyykkyteline, ylä+alatalja, jalkalaite, levytanko+tarpeeksi painoja, sekä pari paria kasattavia käsipainoja joilla hoituu. Säkki ja leuanvetotanko myös.

Mulla on sali tuossa 800m päässä, vaan kun on tuo kotona omassa rauhassa, omalla musiikilla omaan tahtiin treenaaminen niin hienoa ja kiitosta tuottavaa hommaa että on se sen arvoista. Meitä on monenlaisia mutta itsestäni saan parhaat irti omassa rauhassa.

Penkki + levytanko + säädettävät käsipainot... Ite pärjään ainakin näilla toistaseks. Voi olla sitten joskus kun rupee painot loppumaan niin täytyy ruveta salilla käymään. Ylätalja ja leuanveto tanko ois ihan jees... :rolleyes:

Originally posted by turre101
Onhan noita, tasapenkki, vinopenkki, dippiteline, kyykkyteline, ylä+alatalja, jalkalaite, levytanko+tarpeeksi painoja, sekä pari paria kasattavia käsipainoja joilla hoituu. Säkki ja leuanvetotanko myös.

Mulla on sali tuossa 800m päässä, vaan kun on tuo kotona omassa rauhassa, omalla musiikilla omaan tahtiin treenaaminen niin hienoa ja kiitosta tuottavaa hommaa että on se sen arvoista. Meitä on monenlaisia mutta itsestäni saan parhaat irti omassa rauhassa.

Minkä kokoinen huone sulla on noille kamoille?

"Kotona saa tosissaanki treenata rauhassa ja välillä vaikka munasilteen."

Niin ja ähkiä, kiroilla ja piereskellä....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Nahka
. Voi olla sitten joskus kun rupee painot loppumaan niin täytyy ruveta salilla käymään.

Penkki/vinopenkki jossa hauislauta sekä jalkalaite, 2 suoraa tankoa ja yks mutkatanko, säädettävä käsipaino sekä 130 kg rautaa...sitten kun painot alkaa loppuu niin ostetaan lisää:thumbs:

Originally posted by mase
Kotona saa tosissaanki treenata rauhassa ja välillä vaikka munasilteen. :D

Meidän salilla vetopäivät suoritetaan aina ilman housuja. Itse en kotona alkaisi treenaamaan, koska sali tarjoaa motivoivan ympäristön koviin treeneihin ja sosiaalisen ympäristön. 25 neliötä asuintilaa ei muutenkaan kaipaa kyykkytelineitä.

Mä tein ite smih-laitteen töissä.Otin vähän Normannin smithistä mallia,mut tein vähän järeämmän ja massiivisemman.Sitte yhdistelmäpenkki minkä saa 0-90 astetta.Painoja oon ite sorvannu n.200kg.Käsipainot ja niihin kiekkoja 30 kg asti.Mutkatanko,kuntopyörä,totalgym.Tohon smith-laitteeseen oon lisänny taljan ja leuanvetotelineen.Musta on hyvä kotivehje eikä vie niin paljon tilaa.Mulla on yks huone n.20 neliöö kokonaan salia varten.:)

Originally posted by Small&Weak
Nyt löytyy 2 tavallista tankoa, 1 kulmatanko, 2 käsipainotankoa, rautaa ja vinyyliä riittävästi, tasa/vinopenkki jossa reisilaite, itse tehty kyykky teline + sen ympärillä itse tehty "turvahäkki", dippi teline ja leuanvetotanko. Niin ja itse tehty scott-penkki vielä. Pärjää ihan hyvin, viälä kun taljaan ois varaa...

Small&Weak, olisiko sulla mahdollisesti piirrustuksia tuosta kyykky telineestä ?? Olisin kiinnostunut jos pystysit antamaan, mailaa juhak@kotinet.com jos löytyy !

Kotona ei meikäläinen kovin kauan jaksaisi treeniä vääntää.
Aivan toisenlaisen fiiliksen saan kun lähden salille vääntämään, vaikka olisin siellä yksinkin.

Minä ainankin painun ennemmin salille reenaamaan kuin reenaan kotona. Salilla on sosiaalista kanssakäyntiä, reenikaveri ja muutenkin mukavempi kun mahdollisuuksia on enemmän(ja kotona tulee kiusas mennä palautumisten ajaksi surffaamaan -> palautumiset venyy yli 5 minuutin :D )

..tai kuka nyt mistäkin tykkää :rolleyes:

nooh kotona on,YORK:in penkki jolla tasapenkki/vinopenkki/Kyykky/etu-ja takareidet onnistuu tehä, tietty leuanvetotanko ja parit käsipainot.

tosin kotona reenaa vaan sillon ku ei ehi lähtä salille tai ei ole rahaa ladata salikorttia :P

Originally posted by DOMS man

jos mulla ois tarpeeksi rahaa niin en himaan toisi niitä laitteita vaan tekisin oman pienen hc gymin, johonkin kellariin:D.
Boogien manalan tyylin
tosin boogien manala on toiminut joskus muinoin ruumiiden säilytys ja pesupaikkana :urjo:.

enthusiast.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom