Kotikuntosali

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by JunttiPussi
Small&Weak, olisiko sulla mahdollisesti piirrustuksia tuosta kyykky telineestä ?? Olisin kiinnostunut jos pystysit antamaan, mailaa juhak@kotinet.com jos löytyy !

No ei ole piirustuksia. Joskus vuosi sitten ihan ilman mitään piirrustuksia tuli tehtyä silmämääreisesti, vähän liian kapea siitä kyllä tuli.

No mulla on penkki, pieni käsipainosarja, dippi, etu-ja takareisipenkki, säkki, scottpenkki ja joitaki pieniä iliman aikosia......... Mut en suosittele kotona treenamista. Ite joskus yrittäny ja sama ku ois :wall: Salilla tulee jotenki tehtyä kunnolla kaikki liikkeet kun taas kotona kaikki jää puolitiehen.............

Minulla ainakin loppuisi motivaatio siihen paikkaan kun hankkisin kotiin omat salivarusteet.

Itellä on penkki/vinopenkki, käsipainot, leuanvetotanko, suora tanko ja rautaa. Ihan hyvin niillä saa rinnan, olkapäät, hauikset ja ojentajat reenattua. Selän saa hätätilassa reenattua ja jalkoja ei ees sillon. Yleensä tulee reenattua n.2 kertaa viikossa salilla ja 1 kerran kotona. Suunnittelen aina reenijaot niin että joskus voi reenata kotona jos ei jaksa salille lähtä. Niin ja kevyet viikot tulee yleensä väännettyä kotona.

Kotona on penkki, tanko+painoja 120 kg, säädettävät käsipainot 2x30 kg asti, leuanvetotanko, kuntopyörä.
Noilla 'laitteilla' pystyn aivan riittävästi tekemään perusliikkeitä ja kokoamaan sellaisen treenin että siinä on jotain järkeä.
Nyt kun tuli muutettua pienenpään asuntoon niin pitäisi ostaa kokoontaitettava penkki, Kettlerin Delta-malli näyttää sopivalta, kestää 160 kg penkkiä, siihen mulla kestää sen verran aikaa treenata että kannattaa hommata kys. laite.

9-10 tuntia vuorokaudesta haluan viettää unessa, 8 tuntia joudun viettämään töissä, sosiaalisessa ympäristössä, sen jälkeisen ajan haluan olla rauhassa/yksin/poissa ihmisten seasta, siksi en lähde salille.
Koiriakin kun on kotona niin näin saan 6 tuntia viikossa lisäaikaa olla kotona.

lainaan omaani, leikkaan osan pois:

Originally posted by Tonza
Joskus harvoin erehdyn salille, mutta muistan kyllä heti, miksi kotona harrastan, laitteille ei pääse sillä lailla kuten pitäisi ja aina saa olla improvisoimassa ohjelmaansa...

Kotona saa tehdä just sitä mitä tykkää just sillon ku tykkää, eikä tarvii jonottaa...

Välineksiä on kerääntyny nurkkiin penkki/vinopenkki, kyykky/dippiteline, etu/takareisilaite, alaselkäpenkki, ylä/alatalja, pari suoraa tankoa, pari mutkatankoa ja kuutisen paria säädettäviä käsipainoja.

Hyötynä on ainakin se, ettei jää talvipakkasella treeni tekemättä sen takia, ettei halua lähteä ulos pakkaseen.

Ja se jonotuksen puute on kans aika mukava etu.

Lisäksi nyt kun hankinnat on tehty, ei tarvii sijottaa kuukausikortteihin ja jää enempi käteistä protskuihin...

Ja sen verran lisäystä vanhaan, että kun ensi syksynä pääsee muuttamaan isompaan, niin hommataan sinne vielä se prässi, niin ei tarvitse, perkele, enää noita jalkojakaan itkeä.

Niin, ja joka ei satu tietämään, niin meillä treenaa molemmat, eli säästönäkökohdat on puntaroitu 2 ihmisen kuukausikorttihommia ajatellen... Muistaakseni oltu reilusti plussalla jo pitkän aikaa, jos vertailemaan lähtee. Prässiostokset sitten tietenkin sotkevat tilannetta jatkossa..

Mutta ite olen täysin tyytyväinen valintaani treenata kotona, ei ole tippaakaan kiinnostusta lähteä ylihinnalla jonottamaan treenivuoroaan. :curs:

Tällä hetkellä ei valitettavasti ole mitään laitteita kotosalla...jos omistais omakotitalon niin tulis varmaankin tehtyä sali kotiin, mun mielestä kotona on hyvä reenata!! Joskus huvikseni kuvastosta laskeskelin ja kutakuinkin täydellisen kuntosalipaketin saa jo 5000 € pintaa ja tämä laskelma oli ihan kuvastosta tehty, että varmaan sais halvemmalla jos jostain tilais...mulla ja vaimolla menee jo yli 1000€ vuodessa salikorttiin, että ei toi nyt niin suuri investointi ois...ostetaanhan niitä 30000 € autojakin eikä kukaan pidä hulluna...

Originally posted by timba79
Tällä hetkellä ei valitettavasti ole mitään laitteita kotosalla...jos omistais omakotitalon niin tulis varmaankin tehtyä sali kotiin, mun mielestä kotona on hyvä reenata!! Joskus huvikseni kuvastosta laskeskelin ja kutakuinkin täydellisen kuntosalipaketin saa jo 5000 € pintaa ja tämä laskelma oli ihan kuvastosta tehty, että varmaan sais halvemmalla jos jostain tilais...mulla ja vaimolla menee jo yli 1000€ vuodessa salikorttiin, että ei toi nyt niin suuri investointi ois...ostetaanhan niitä 30000 € autojakin eikä kukaan pidä hulluna...

Mä oon samaa mieltä ettei toi niin suuri investointi harrastukseen ole.
Ite harrastelin taannoin aktiivisesti erään moottoriurheilulajin parissa ja 5000 € oli pieni raha pelkkään ajokalustoon ja sen jälkeenhä sitä rahaa vasta alkaaki palamaan...
Ite tekisin myös salin himaan jos olis tilaa, mutta tällä hetkellä ei auta kun valittaa!

Kotona oleva sali, kuinka täydellinen tahansa, pilais täysin mun treenini. Yks suuri osa koko salillakäyntirituaalia on sinne pyörällä vääntäytyminen oli ilma mikä tahansa. Se valtaisan vitutuksen muuttuminen hyväksi mieleksi kun tulee ulos salilta. Lisäksi siellä ei tarvi siivota itse ja sauna on aina valmis eikä kaverit tulis kuitenkaan mun 20 neliön treeni/makuhuoneeseen treenaan hyvä pyllyisistä tyttösistä puhumattakaan... :david:

Originally posted by timba79

Mä oon samaa mieltä ettei toi niin suuri investointi harrastukseen ole.
Ite harrastelin taannoin aktiivisesti erään moottoriurheilulajin parissa ja 5000 € oli pieni raha pelkkään ajokalustoon ja sen jälkeenhä sitä rahaa vasta alkaaki palamaan...
Ite tekisin myös salin himaan jos olis tilaa, mutta tällä hetkellä ei auta kun valittaa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom