Kostea opiskelijaelämä ja lihasmassan kasvatus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja saku
  • Aloitettu Aloitettu
eikä pointtina ole muutenkaan se, että ne jotka mieluummin urheilevat lähtisivät juhlimaan vaan se, että ne joille kuppi silloin tällöin maistuu, voivat sitä hyvillä mielin myös ottaa. luulen, että pidemmän päälle terveimmän elämän elävät ne jotka eivät kieltäydy aina siitä mitä haluaisivat tehdä muutaman lihaskilon tai ehkäterveempien eläkepäivien takia.

Kiitos kun selvensit :) Oln tuossa kanssasi samaa mieltä. Tuosta aikeisemmasta viestistä sai vaan vähän eri käsityksen.

Jos joku tykkää urheilla eikä dokata, se on ihan jees, hänen valintansa eikä sitä pidä kenenkään moittia.

Jos joku taas tykkää dokata ja pitää hauskaa kavereiden kanssa mutta jättää sen tekemättä, KOSKA se saattaisi vaikuttaa kehitykseen negatiivisesti, on mun mielestä asiat vähän pielessä ja tätä se henkilö tulee sitten katkerana vanhuksena katumaan, etenkin opiskeluajan osalta mitä ei saa takaisin enää koskaan myöhemmin.

Nyt ymmärsin mitä tarkoitit. Tuosta aikaisemmasta viestistä saa sen käsityksen että et ymmärrä niitä jotka mielummin urheilevat kuin dokaavat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama homma, en voi tajuta sitä jos sali menee kaiken edelle. Mutta aika harvalla se menee, hyvin harva nauttii vain treenaamisesta. Se, ettei nauti alkoholista ja aamuisista pahoinvoinneista, ei tarkota etteikö osaisi nauttia muusta kun treenaamisesta.

Tällä forumilla niitä näyttää kuitenkin olevan, monilla on myös hieman outo käsitys juhlimisesta, kun moni tuntuu luulevan että se ei anna mitään muuta, kuin tyhjän lompakon, huonon kunnon ja pahan olon.

Viikolla reenaillaan ja vkl keskitytään naisiin ! :pano:

Näin se vaan menee...

... Saa nähä mitä se kesä tuo tullessaan ;) ( Meinaan sitä, että kesällä tuota viinaa tulee varmaan litkittyä arkipäivisinki )

iha mielenkiinnosta, kuinkas paljon äijät sitte dokaa ku puhutaan "kunnon" opiskelijaelämästä? kerran vai kaks viikonlopussa? säännöllisesti viikottain? enemmän kun 2 kertaa viikossa?

Jos puhutaan, että "jotku tykkää urheilla, toiset dokata", ni kai se on joku näkemyskysymys, että kuinka usein täytyy ryypätä että voidaan määritellä että juoko paljon tai vähän, ja että miten paljo sitä sitte pitääkään ryypätä että on kysymys kosteasta opiskelijaelämästä.. Itse meinaan koen, että mä dokaan aika paljo, ku juon kerran tai kaks kertaa 1-2:ssa kuukaudessa.. Pääsee pitämään hauskaa niin, että treenitki sujuu ja pysyy hyvässä kunnossa.

Tosiaan, tulihan sitä pämppäiltyä tuossa 16-17 ikävuosina aika paljon.. Parhaimmillaan 5kk joka viikonloppu putkeen.. Sittemmin sitä on vähän järkistynyt sen verran mitä voi tässä 2v aikana järkistyä :D Treenasinhan minä nuinakin aikoina, mutta tuloksia ei tullut paskan vertaa. Se vitutti. Penkissä ei ikinä mennyt yli 60kg sarjana vaikka kuinka yritti, ja sitten syytti kaikkea muuta mahdollista kuin sitä ryyppäämistä :D

Nyt kun ikää tulee kuukauden päästä 19v lasiin. Olen vähentänyt tuota juomista aika reippaasti.. Kerran kuukaudessa on se raja mitä käytän, eli kk vedetään täysillä ja kurilla ilman mitään ylimäärästä ja sitten nollataan=) En ole huomannut tällä mitään vaikutuksia itseeni ja tulokset vaan nousevat ja nousevat. Niistä se suurin motivaatio tällä hetkellä tulee! Ai sitä mielihyvän määrää kun paukkuu uudet sarjaennätykset=) Dieetinkin aloitin tuossa uv jälkeen ekan ja juotua on tullut 3x 3kk ajalla. Ja tulokset ovat vain nousseet ja vyötärö kapenee päivä päivältä!

Elämänlaatukin on nyt minusta paljon paremmin, sitä syö paremmin, nukkuu enemmän, energiaa riittää päivästä toiseen, iho on parantunut ( minulla vaikuttaa kaikki roskaruuat/kaljottelut), Tuntee olevansa kuin eri ihminen, mitä silloin joskus.

Kyllähän sitä silti nykyäänkin sitä kaljaa otetaan, mutta vain kerran kuukaudessa tai jos sattuu joku merkkipäivä esim. isännän 50v synttärit vappuna :P Silloin muuten otetaan ja kaksin käsin=) Ei se minun omatuntoa ja kehitystä horjuta, jos sitä nuin harvoin vähän nollaa, välillä sitä pitää minusta irrotella ja rentoutua. Ja niinkuin moni sanoo, kyllä ne monet ryyppyreissut on unohtumattomia ja uusia kavereita on tullut todella paljon.. ( nykyisen tyttöystäväänkin tutustuin juomisen kautta, Seurusteltu nyttemmin jo vuoden verran ) että ei sitä treenaamista minusta kannata ihan naama näkkärillä ottaa=) Kyllä minä muutenkin saan aika paljon kehuja/kateutta nykyisestä kunnostaki vaikka silloin tällöin otankin kuppia=)

Itse olen siis valinnut tällaisen kultaisen keskitien=) Kovaa treeniä, mutta myös kovat nollaamiset silloin tällöin, eikä ole menoa haitannut yhtään!

Itse olen siis valinnut tällaisen kultaisen keskitien=) Kovaa treeniä, mutta myös kovat nollaamiset silloin tällöin, eikä ole menoa haitannut yhtään!

Tää on kanssa nykyisin oma periaate. 6-10 viikkoa treeniä putkeen, jonka jälkeen ihan naamat :) Ja tolla "treenikaudella" on nollatoleranssi alkoholiin. Yhdelle en lähde ikinä.

Jos joku taas tykkää dokata ja pitää hauskaa kavereiden kanssa mutta jättää sen tekemättä, KOSKA se saattaisi vaikuttaa kehitykseen negatiivisesti, on mun mielestä asiat vähän pielessä ja tätä se henkilö tulee sitten katkerana vanhuksena katumaan, etenkin opiskeluajan osalta mitä ei saa takaisin enää koskaan myöhemmin.

Täällä ilmottautuu yksi. Itellä meni just nuo parhaat nuoruusvuodet hukkaan tämän takia (20v tosin vielä eli aikaa on). Ja täytyy myöntää, että ei tuosta hirveästi ole muuta jäänyt käteen kuin yksinäisyys ja vitun tylsät viikonloput. Urheilu on ollut sen takia ykkösprioriteetti, että olen sillä itseäni elättänyt, ja sen nojalla jätin lähtemättä kylille kavereiden kanssa (sinänsä huono tekosyy, koska pelikaverit otti kuppia). En väitä silti etteikö kavereiden kanssa voisi hengata muutenkin ja pitää hauskaa.

No mitä helvettiä, kännissä sekoilu frendien kanssa ja tytöntylleröitten kanssa peuhaaminen aamuyön pikkutunteina on suunnilleen parasta mitä elämällä on annettavana =D

Mitään naista saa. Ja kunnon kännissä en oo edes tämänvuoden puolella ollu, en voi sanoa että vituttaiskaan.

Täällä ilmottautuu yksi. Itellä meni just nuo parhaat nuoruusvuodet hukkaan tämän takia (20v tosin vielä eli aikaa on). Ja täytyy myöntää, että ei tuosta hirveästi ole muuta jäänyt käteen kuin yksinäisyys ja vitun tylsät viikonloput. Urheilu on ollut sen takia ykkösprioriteetti, että olen sillä itseäni elättänyt, ja sen nojalla jätin lähtemättä kylille kavereiden kanssa (sinänsä huono tekosyy, koska pelikaverit otti kuppia). En väitä silti etteikö kavereiden kanssa voisi hengata muutenkin ja pitää hauskaa.
Niin no vaikka urheilee, niin ei kai sitä pidä eristäytyä kaikesta mahdollisesta maallisesta hyvästä? Ei kai mikään oo niin mustavalkosta, että se on joko 1. ryyppääminen ja kaverit 2. salitreenit ja ei kavereita koska lihas kasvaa vaan tekemättä muuta ku punttia. 2. urhelu-ura ja ei kavereita ja muuta elämää. Noi asioiden järjestely ja halu on kuitenkin monesti itestä kans kii.

Ja todellakin oikeita kavereita on ne jotka kyselee muutenkin kun kännissä kuulumisia tai baariin ryyppäämään tai muihin kissanristiäisiin hillumaan.

Itse olen saanu monesta harrastuksesta "pakkomielteen", jonka aikana meinannu jäädä sosiaalinen elämä toisarvoon aina hetkeksi.. Viime vuonna en tehnyt oikeen mitää muuta kuin käyny salilla ja skippasin useita baari-iltoja ja muita illan viettoja mitä kaverit suunnittelivat. Tein vain duunia ja kävin salilla, josta seurasi sellanen fiilis, että tätäkö tää elämä on pelkkää samaa rutiinia joka päivä ja miettimistä siitä, että miten paljon syö ja mielessä koko ajan seuraava treenikerta...

Tosiaan olen tällä hetkellä parhaimmassa kunnossa, kuin koskaa ja rahaa säästy ihan hyvin, kun tuli skipattua useita baari-iltoja.. Mutta tällä hetkellä parin viimesen kuukauden aikana olen miettinyt asioita uudestaan ja hengannut paljon enemmän kavereiden kanssa ja viettänyt useita baari-iltoja ja en voi sanoa, muuta kuin että "bodymunkkina" oleminen nuorena on perseestä, ellei sitten elätä oikeasti itseään sillä touhulla. Ihan mielenterveyden kannalta kannattaa pitää sosiaalisesta elämästä huolta ja mikään ei buustaa treeniä/libidoa enemmän, kuin mukavat tyttöset, joita baarit ovat täynnä.. ;)

Tosiaan tehkööt jokainen miten parhaaksi näkee, ei sitä baareissa/juhlissa tarvii aina päätä täyteen kiskoa..?

Mua ottaa suuresti päähän toi hauskanpidon myöhäisyys,baareilukin alkaa vasta joskus puolen yön jälkeen. Ite herään arkisin kuudelta, ja illalla kuuden jälkeen pääsen vasta suoraan duunista salille. Että jos ei lepää kunnolla yötä, ei treeneista tule haukotellessa/hirveessä hedarissa mitään. Meinaan vaan että kun menen siis ennen kymppiä arkisin nukkumaan, niin ei viikonloppunakaan kannata sitä rytmiä paljoa sekoittaa. Tuhoon tuomittua on esim mennä lauantaina baariin, ja tulla samoihin aikoihin himaan kun pitää seuraavana aamuna herätä. Muutenkin huonot unenlahjat. Koita siitä sit saada klo 21:30 unen päästä kiinni ja rikkoa 10h duunipäivän jälkeen ennätyksiä salilla. Ei siinä selviä työpäivästäkään:D Meinaan vaan että esimerkiksi lauantaina voisi aloittaa juhlimisen vaikka heti aamusta, että ennen puolta yötä pääsisi nukkumaan. Ja baaritkin voisi aueta jo joskus kuudelta illalla.

iha mielenkiinnosta, kuinkas paljon äijät sitte dokaa ku puhutaan "kunnon" opiskelijaelämästä? kerran vai kaks viikonlopussa? säännöllisesti viikottain? enemmän kun 2 kertaa viikossa?

Jos puhutaan, että "jotku tykkää urheilla, toiset dokata", ni kai se on joku näkemyskysymys, että kuinka usein täytyy ryypätä että voidaan määritellä että juoko paljon tai vähän, ja että miten paljo sitä sitte pitääkään ryypätä että on kysymys kosteasta opiskelijaelämästä.. Itse meinaan koen, että mä dokaan aika paljo, ku juon kerran tai kaks kertaa 1-2:ssa kuukaudessa.. Pääsee pitämään hauskaa niin, että treenitki sujuu ja pysyy hyvässä kunnossa.

välillä saattaa tulla sellasia pidempiä pätkiä, tyyliin 4 päivää viikossa hulluna humalassa, se on jo mun mielestä turhan paljon ja syö sitten jo niitä treenejäkin. jos käy melkein joka ilta euroilla tai sitten vain tuhoaa konttia kämpillä koulutöiden parissa, voi puhua kosteasta opiskelijaelämästä. kerran kuussa ei ole paljoa millään mittarilla.

Tänne kun tulee näitä viikonloppuryyppäämisiä ja teinien juttuja, niin kostea opiskelijaelämä on sellaista, että ei viikonpäivällä väliä, kun ulos lähdetään. Ja kosteaksi itse määrittelisin sen 2-7X viikossa ryyppäilyä. Jos kerran viikonlopussa ottaa, niin se ei ole mitään kosteaa opiskelijaelämää.

No mitä helvettiä, kännissä sekoilu frendien kanssa ja tytöntylleröitten kanssa peuhaaminen aamuyön pikkutunteina on suunnilleen parasta mitä elämällä on annettavana =D
Kynnän mieluummin antaumuksella selvinpäin hyväkroppaista vaimoani kotona hyvän jalkareenin jälkeen kun nuolen jotain kuppaista diskopillu siiderilehmää laskuhumalassa pilkun jälkeen.. Mutta nämähän on valintoja jotka kulkevat myös käsi kädessä iän kanssa..Pitäähän sitä harjotella. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom