Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Mites se liittyy jos aurinko on se d-vitamiinin paras lähde? Suomessa sitä aurinkoa ei vain ole kuten etelässä.

Sä vedät koronapiikkiä hanuriisi niin että soi, mutta sitten luontainen tapa tehostaa immuniteettia ei tietenkään ole taas relevantti... uskomusjuttuja sanoo THL-botti ettei vain kukaan vahvista itseään ilman isompaa kohua

Ropsukkaa alkaa turhauttaa, mutta sitkeä taistelu tuulimyllyjä vastaan jatkuu.

Onks jok ikisen maan hallituksien jäsenien ottamat rokotukset toteutettu kuten nasan kuulento? Kulisseissa trikkikuvattu. Median luoma illuusio joka tukee joka maan hallituksen salaista strategiaa kaapatakseen vallan? Median puolesta jokanen näyttää ottaneen itekkin rokotukset.

3000.jpg

Jos laitan kuvan tähän missä mulla on suu auki ja koiranpaskaa kädessä, niin todistaako se että olen syönyt koiranpaskaa? 🙂
Voit kysyä yhdeltä Jereltä todistaako valkoinen nenä valokuvassa että on pitänyt huimausaineita hallussaan :sneaky: Korjaan.. valkoinen aine pöydällä.
1630559017888.webp

Jos laitan kuvan tähän missä mulla on suu auki ja koiranpaskaa kädessä, niin todistaako se että olen syönyt koiranpaskaa? 🙂

Niin niin. Tätä minä kysyinkin. Eli kaikkien maiden johtajien rokotuskuvat on kulissia. Ihan kuten Armstrongin askeleet kuussa.

Koskahan paukahtaa? Sen verran on valmisteltu jokaisessa maassa.

Niin niin. Tätä minä kysyinkin. Eli kaikkien maiden johtajien rokotuskuvat on kulissia. Ihan kuten Armstrongin askeleet kuussa.

Koskahan paukahtaa? Sen verran on valmisteltu jokaisessa maassa.
Monilla lahkolaisilla, jotka ovat kovan luokan Trumpin kannattajia ja rokotteiden vastustajia, menee ajatukset aina solmuun, kun muistuttaa heitä siitä, kuinka Trump suosittelee rokotteita. Trump pitäisi olla jumalan valitsema vastavoima valtaeliitille, cabalille ja deepstatelle, mutta samassa ihmiskunnan myrkyttämisprojektissa hänkin näkyy olevan mukana.

Monilla lahkolaisilla, jotka ovat kovan luokan Trumpin kannattajia ja rokotteiden vastustajia, menee ajatukset aina solmuun, kun muistuttaa heitä siitä, kuinka Trump suosittelee rokotteita. Trump pitäisi olla jumalan valitsema vastavoima valtaeliitille, cabalille ja deepstatelle, mutta samassa ihmiskunnan myrkyttämisprojektissa hänkin näkyy olevan mukana.
Asiasta toiseen: Mikä hitto on cabal? Tai deepstate?

Seeelvä. En oikeestaan jaksanut lukea ensimmäistä väliotsikkoa pidemmälle:
Ketä kuuluu diippareihin ja miten lapsikauppa liittyy heihin?

Liian sakeaa.:LOL:
Itse joskus ajattelin, että tuollaiset ajatukset eivät Suomessa menestyisi, kun kansa osaa sentään lukea ja kaikkea, mutta eipä se näytä paljoa estävän.

Back
Ylös Bottom