Simpsa
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta.Ei riipu, vaan se riippuu siitä miten idiootti kukakin on. Jos on tarpeeksi syvällä siinä omassa kuplassaan, niin sieltä on vaikea nähdä miksi joku tekee eri tavalla kuin itse. Niitä löytyy ihan molemmin puolin.
Mites se liittyy jos aurinko on se d-vitamiinin paras lähde? Suomessa sitä aurinkoa ei vain ole kuten etelässä.
Sä vedät koronapiikkiä hanuriisi niin että soi, mutta sitten luontainen tapa tehostaa immuniteettia ei tietenkään ole taas relevantti... uskomusjuttuja sanoo THL-botti ettei vain kukaan vahvista itseään ilman isompaa kohua
Voit kysyä yhdeltä Jereltä todistaako valkoinen nenä valokuvassa että on pitänyt huimausaineita hallussaanJos laitan kuvan tähän missä mulla on suu auki ja koiranpaskaa kädessä, niin todistaako se että olen syönyt koiranpaskaa?![]()
Jos laitan kuvan tähän missä mulla on suu auki ja koiranpaskaa kädessä, niin todistaako se että olen syönyt koiranpaskaa?![]()
Yritä nyt edes urpofemma tai ehkä on parempi, että pysyt itkunauruhymiöissäargumentointi ilman perusteita ei oikein vakuuta.
Monilla lahkolaisilla, jotka ovat kovan luokan Trumpin kannattajia ja rokotteiden vastustajia, menee ajatukset aina solmuun, kun muistuttaa heitä siitä, kuinka Trump suosittelee rokotteita. Trump pitäisi olla jumalan valitsema vastavoima valtaeliitille, cabalille ja deepstatelle, mutta samassa ihmiskunnan myrkyttämisprojektissa hänkin näkyy olevan mukana.Niin niin. Tätä minä kysyinkin. Eli kaikkien maiden johtajien rokotuskuvat on kulissia. Ihan kuten Armstrongin askeleet kuussa.
Koskahan paukahtaa? Sen verran on valmisteltu jokaisessa maassa.
Asiasta toiseen: Mikä hitto on cabal? Tai deepstate?Monilla lahkolaisilla, jotka ovat kovan luokan Trumpin kannattajia ja rokotteiden vastustajia, menee ajatukset aina solmuun, kun muistuttaa heitä siitä, kuinka Trump suosittelee rokotteita. Trump pitäisi olla jumalan valitsema vastavoima valtaeliitille, cabalille ja deepstatelle, mutta samassa ihmiskunnan myrkyttämisprojektissa hänkin näkyy olevan mukana.
Asiasta toiseen: Mikä hitto on cabal? Tai deepstate?
Tässä näitä lahkolaisten ajatuksia on ansiokkaasti koottuna:Asiasta toiseen: Mikä hitto on cabal? Tai deepstate?
Seeelvä. En oikeestaan jaksanut lukea ensimmäistä väliotsikkoa pidemmälle:Tässä näitä lahkolaisten ajatuksia on ansiokkaasti koottuna:
Itse joskus ajattelin, että tuollaiset ajatukset eivät Suomessa menestyisi, kun kansa osaa sentään lukea ja kaikkea, mutta eipä se näytä paljoa estävän.Seeelvä. En oikeestaan jaksanut lukea ensimmäistä väliotsikkoa pidemmälle:
Ketä kuuluu diippareihin ja miten lapsikauppa liittyy heihin?
Liian sakeaa.![]()