joo ekan piikin saaneet ainakin.Oyssissä vissiin rokotettua porukkaa karanteenissa kun saaneet koronan. Että tulee ainakin se parin viikon karanteeni vaikka ei virusta levittäisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo ekan piikin saaneet ainakin.Oyssissä vissiin rokotettua porukkaa karanteenissa kun saaneet koronan. Että tulee ainakin se parin viikon karanteeni vaikka ei virusta levittäisi.
On ne saaneet molemmat jo aikoja sitten.joo ekan piikin saaneet ainakin.
Tää on kyl hauska, mikä on lähteesi väitteelle.Ite en kanssa ees livenä keskustele "soosipoikien" kanssa.[Olin reilun 5 vuotta erakoitumassa ja ihan selkeä uusi valtavirtatrendi, jonka syntyä en ymmärrä ja jonka sijoitan kastiin: lgbt/blm]
Jos joku rupeaa kyselemään linkkiä tutkimukseen aiheesta josta keskustellaan, koen että hän
ei usko puhettani -> ei maksa vaivaa(sisältää siis jonkun kierouman oletuksesta mun motiivia kohtaan, miksi puhuisin paskaa? Miksi toinen niin olettaisi? Mahdollisesti myös kyseenalaista kykyni sisäistää ja referoida tietoa, kaikissa näissä tapauksissa ei ole syytä miksi olisimme keskusteluväleissä).
Sen verta miksa tosta että jos rokotteen kehittäjä lupaa ettei mitään tule käymään, mistä ei voida mitenkään saada dataa alle 7v niin kait se sitten on uskottava että näkevät tulevaisuuteen(tai siis voidaan, jos alkaa tapahtua outoja, mutta alle 7v testeillä ei tällaisilla pitäisi olla mitään asiaa markkinoille, tää tuli nopeammin kuin vanhat, eri kriteereillä, ei oikeastaan ole edes sananmukaisesti rokote kuten sanotaan ja on ensimmäinen kastiaan -> jopa tosiaan pidemmät testit suotavia).
Onneksi kyseessä ei ole mikään vakava asia, miettikääpä miten kusessa oltais jos tää vaatis jonkin lääkkeen tää tauti. Tai leviäisi helposti.

Rahaahan se tekee. Ihan hyvät tulot taitaa ollaa.:D Mullakin meni kuukautiskierto sekaisin kun työkaveri sai rokotuksen. Vaikkei mulla ole munasarjoja eikä pilluakaan. Niin hullu rokote on.
Nordin oli sekaisin ennen koronaakin. Mutta oliko muu "tavan" jengi äärimmäisen länsimaisen lääketieteen vastaisia ennen covidia? Vai heräskö aate covidin tiimoilta. Vai someko saa nämä henkilöt äänensä kuuluviin?
Se on juurikin näin. Mitä enemmän rokotukset etenee (Suomessa kohta 2 miljoonaa), sitä hullummaksi muuttuvat rokotevastaisten väitteet. Ja osa väittää vielä, etteivät ole mitenkään rokotevastaisia. Lasten rokotukset, niin ... Suomessa yli 90% lapsista saa esim. tuhkarokkorokotuksen, joitain poikkeusalueita lukuun ottamatta. Tuhkarokkoa ei Suomessa ole kuin muutama tapaus vuodessa ja kukaan ei ole kuollut vuosikausiin. Ja ei, en kannata pienten lasten korona- tai influenssarokotuksia, pl. riskiryhmät (hyöty/haittasuhde). Jos joku ei usko ns. länsimaiseen lääketieteeseen vaan mieluummin kiinalaiseen tai vaikka Intian ayervedaan, niin se on mulle ihan fine, mutta joku loogisuus sentään.Mikasan teksteilyt tässä ketjussa on mielenkiintosimpia ja sisältää eniten tutkimuksiin viittauksia.
Enemmän uskonnolta vaikuttaa ne jotka "taistelee vastaan" vaikka ei ole mitään vastaantaisteltavaa.
Katsotaan sitten vajaan 10v kuluttua + miksi riskeerata sillä välin? Jos osoittautui turvalliseksi niin kiva, ei se ole multa pois. Oikeastaan toivon että olisi suht turvallinen kun jokunen josta välitän tuon ottaa.Tää on kyl hauska, mikä on lähteesi väitteelle. katso liitettä 228053
Älä anna tunteitten vaikuttaa, katso brutaalisti dataa ja näyttöä aiheesta. Näyttöä ei ole dnahan vaikuttamisesta mrna rokotteella.
En todella näe, olet oikeassa. Olen suorastaan niitä vastaan, jos samalla viivalla oleminen tekee samanlaiseksi vaikka olisi eri ääripäästä ja vastaan niin sitten, mutta luulen että enempi sulla ajatuksessa virhe, katos:Mitä tulee tohon vihervassari, blm soijapoikiin, niin TOISIKS hauskinta tässä on se, että sä toimit samoin, kuin sun halveksumat ideologiset liikkeet.
Hauskinta on se, että et edes taida ymmärtää sitä.
Toiminnan perusteellasi, mahtuisit hyvin esimerkiksi silakka liikeeseen, näkemykset vaan eroaa.
Juuri toi: "dude trust me" = olen lukenut laajalti, omaksunut, vertaillut, pureskellut ja nyt uskallan sanoa siitä jalostuneen kokonaisuuden seuraavalle. Tuo on kadonnut niiltä paheksumiltani soosipojilta aivoista tuo ymmärrys sille että titteli ei tarkoita kykyä omaksua/tutkittua määrää + jotenkin siinä on vähän kieroa että se on kuin auktoriteettiuskoa, mutta kukatahansa tubettaja kelpaa täydelliseksi auktoriteetiksi ja vielä se että niitä juttuja uskotaan vastoin parempaa käsitystä kun oma itsetunto on siellä "en mä voi näistä tietää" ja siitä defenssinä -> "Et muuten sinäkään voi...".