Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321

Onks kunteilla appi vielä?

Itse latasin lokauussa kertausharjoituksissa kun käsky kävi. Kertauksien päätyttyä deletoin vittuun, koska ei henk koht tarvetta.

Tutulle pärähti taannoin koronavilkku, joka sano että viimeisen kahden viikon sisään on saattanu altistua ja käsky omaehtoiseen karaan. Soitti numeroon että missä ja millon, niin sanottiin ettei voi kertoa vaan 2vko aikana jossain. Tietosuoja estää ilmoittamasta missä ja millon.

Pitäiskö ladata. Sais mukavasti vapaita kun ilmoittaa aina töihin että olen nyt karanteenissa.

Ei ole, ei tule. Sivusta seurannut, kun tutuilla stressitasot nousee, kun vikku hälyyttää ja sitten riennetään varmuuden vuoksi testiin ja odotellaan tuloksia. Ei kiinnosta moinen. Menen testiin, jos tuun kipeeks. Toistaiseksi ei ole ollut mitään lenssun oireita lähes vuoteen. Edellisen kerran kipeänä viime helmikuun lopun Tukholman reissun jälkeen...
Myö olin myös viimeks kipeenä 20 helmikuussa 5d synnärillä olon jälkeen. Ja kipeenä laik nevo befo. Infernaalinen lihassärky, kuume, päänsärky, pakki sekasin paska lensi. Ei testattu. Sanottiin että ei Suomessa koronaa ole.

Pitäiskö ladata. Sais mukavasti vapaita kun ilmoittaa aina töihin että olen nyt karanteenissa.
Ei tuota sen takia kannata ladata. Jos moraali on löyhä niin sanot esimiehelle, että olet ehkä altistunu ja odottelet tuleeko oireita. Väitän että monikaan esmies ei sano, että tulet työmaalle tarttuu jos tarttuu.

Ei kannata. Ei näytä altistumista, jollet avaa appia ja käykatsomassa. Käytännössä pitää siis päivittäin kytätä, jos haluaa tiedon. Näin ainakin android vehkeellä.

Kerran ilmoitti altistumisesta minulle ja oli ihan oikeassa. Tiesin itse altistuneeni ja avasin vilkun, niin siellä se punasena oli. En tiedä kuinka vilkas ihminen täytyy olla, että useasti saa ilmoituksia tuohon? Itse olen normaaliin tapaan käynyt mm. saleillakin ja tuo yksi kerta on tullut.

Kerran mahdollisesti altistuin, mutta vilkku ei ilmoittanut altistumista.

Mistä löytäisin tiedon siitä että heidät oli rokotettu?
Toronton alueella on jo rokotettu kaikki vanhustenhoitolaitoksissa olevat, niin henkilökunta, kuin asukkaat. Saat itse kaivella ne tiedot esiin, minen jaksa kerkeä huvita.

Myö olin myös viimeks kipeenä 20 helmikuussa 5d synnärillä olon jälkeen. Ja kipeenä laik nevo befo. Infernaalinen lihassärky, kuume, päänsärky, pakki sekasin paska lensi. Ei testattu. Sanottiin että ei Suomessa koronaa ole.
Mulla oli myös silloin kuumetta, päänsärkyä, lihassärkyä, pakki sekaisin (ruikulia) ja kuvotusta. Sairastelin pois ja eteenpäin.

Mulla oli myös silloin kuumetta, päänsärkyä, lihassärkyä, pakki sekaisin (ruikulia) ja kuvotusta. Sairastelin pois ja eteenpäin.
Sama homma, meillä kummatkin helmikuussa todella kovassa kuumeessa 3 päivää. Aamulla oli 37,5 ja muutaman tunnin päästä 39,5 ja pysyi pari päivää.

Toronton alueella on jo rokotettu kaikki vanhustenhoitolaitoksissa olevat, niin henkilökunta, kuin asukkaat. Saat itse kaivella ne tiedot esiin, minen jaksa kerkeä huvita.
Tosi kiva kuulla että ovat noin paljon edellä omasta suunnitelmastaan! Toronton kaupungin sivujen mukaan tavoitteena on saada nuo ryhmät rokotettua maaliskuun lopuun mennessä, mutta saatavuusongelmien vuoksi ovat jäljessä aikataulusta.

Mutta jahka löydät linkin siihen että aloittivat juuri noista kyseisen yksityisen vanhainkodin vanhuksista, niin laitatko. Ei ole kiire.

Koronavilkku ei ole mitään ilmoitellut minulla.
Altistumistarkistuksien mukaan altistumisia viimeisen 14 vuorokauden aikana 12 kpl.
Jokunen viikko takaperin kun tarkistin niin pahimpana päivänä niitä oli 8 kpl.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tosi kiva kuulla että ovat noin paljon edellä omasta suunnitelmastaan! Toronton kaupungin sivujen mukaan tavoitteena on saada nuo ryhmät rokotettua maaliskuun lopuun mennessä, mutta saatavuusongelmien vuoksi ovat jäljessä aikataulusta.

Mutta jahka löydät linkin siihen että aloittivat juuri noista kyseisen yksityisen vanhainkodin vanhuksista, niin laitatko. Ei ole kiire.

Varsin looginen johtopäätös kun todetaan että hirveän tärkeä käyttää maskia. Millähän siihen päädyttiin tämän kokeen/mallin avulla. Jos kerran tiedetään että maski ei estä aerosoleja kumpaankaan suunataan, niin miten se sitten suojaa😩
Sairaala olosuhteissa? Siin oli käsittääkseni kaks sijaintia tutkimuksessa, rafla, sairaala. Toinen hussin sairaala ja toinen ultima ravintola.

View: https://twitter.com/drericding/status/1359874780426608645?s=21

1AA7D1B0-ABBB-45C6-8DC9-2A51526BC5FA.png

Tuo vaan taitaa olla eri vanhainkoti. (Houses of Providence).

Mutta löysin tuoreemman artikkelin jonka mukaan tuossa kovia kokeneessa vanhainkodissa (Tendercare Living Centre), jossa kuolleiden määrä ehti nousta yli 70, saatiin rokotukset kuolemantapausten jälkeen aloitettua. Liian myöhään tietysti jo sairastuneille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vigiacces tietokannan mukaan (pelkästään pfizer) rokotteen aiheuttamat haittavaikutukset, ja kuolemat ovat lähteneet nousemaan nopeasti.

1613063225493.png

HAE NÄIN:
– kirjoita hakukenttään Comirnaty ja klikkaa Search
– klikkaa Adverse drug reactions (ADRs) (tässä kohtaa jo näet eri tyyppisiä haittavaikutuksia)
– klikkaa General disorders and administration site conditions (näet taas tarkemmin erilaisia haittavaikutuksia)

Aamulla ei oikein jumppa kulkenut ja poikkeuksellisesti vedin päikkärit tänään ja nyt on meinannut olla vilu&väsy.
En saatana mee ottaa tigguu negguu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom