Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
On se pienen ihmisen elämä varmasti raskasta, kun mihinkään ei voi luottaa.

Paljon helpompaa lienee arki heillä, jotka vetää maskin naamaan, käy kaupassa ja elää elämäänsä. Veikkaan, että onnellisuus saattaa olla korkeampi heillä, kuin osalla ketjun jäsenistä, joilla ohimolla sykkii suoni 24/7 ja jaksaa meuhkata kuinka kaikki on aivan, aivan perseestä.

Tuli vain Mieleen.

Jatkakaa, hyvää huvia.
No pitäähän sinne nuotioon puita lisätä, muuten se hiipuu.

Ja nyt on sinullakin lämmin paikka, minkä ympärille tulla kertomaan kuinka erinomaisen onnellinen sinä olet. Onneksi muistit kantaa kortesi kekoon, ei tule kylmä meille muillekkaan.

No pitäähän sinne nuotioon puita lisätä, muuten se hiipuu.

Ja nyt on sinullakin lämmin paikka, minkä ympärille tulla kertomaan kuinka erinomaisen onnellinen sinä olet. Onneksi muistit kantaa kortesi kekoon, ei tule kylmä meille muillekkaan.
Ei edes ollut mikään provo. Vaan ihan kylmä ajatus jonka luulen osuvan aika pitkälti oikein.

Toki, en minä pahastu, jos aiheuttaa keskustelua. Mutta ehkä kannattaa silti miettiä jokaisen, että mistä se oma onnellisuus riippuu. Ketjua välillä lukiessa tulee väistämättä ajatelleeksi, että kuinka hankalaa ja vittumaista osalle elämä on. Kurjinta on, että vedetään ne lapset mukaan siihen omaan elämäm_peliin.

Onko sillä loppupeleissä väljä, jos elää onnellisena tietämättä kaikkea? Vai 24/7 vitutuksessa miettien, kuinka kaikki on perseestä. Aivan perseestä.

Australian avointen Djokovicin tennispeliin otettiin yleisöä hyvä k-tilanteen vuoksi. Sitten kesken pelin oli annettu uudet tiukennetut k-ohjeet. Katsojat pihalle pelistä ja peli loppuun ilman katsojia🤷‍♂️ Eiks siellä pitäny olla lintukoto k-suhteen?

Voisiko joku pistää tämän hengityssuojaa version esille. Googlen kommunistinen kuvapalvelu ei tunnista tähän liittyviä hakusanoja.

Liitteet

• YFIri5g.jpg
    YFIri5g.jpg
    73 KB · Katsottu: 96
On se pienen ihmisen elämä varmasti raskasta, kun mihinkään ei voi luottaa.

Paljon helpompaa lienee arki heillä, jotka vetää maskin naamaan, käy kaupassa ja elää elämäänsä. Veikkaan, että onnellisuus saattaa olla korkeampi heillä, kuin osalla ketjun jäsenistä, joilla ohimolla sykkii suoni 24/7 ja jaksaa meuhkata kuinka kaikki on aivan, aivan perseestä.
Mä joku aika sitten tajusin, että tää "meuhkaava" porukka on itse asiassa ihan aidosti kärsimässä tästä hommasta ja mulla on kyllä sympatiaa heitä kohtaan, eikä aina ehkä pidä keskittyä siihen mitä muut sanoo tai on mieltä, vaan siihen mikä fiilis siellä sanomisien takana on. Eiväthän hekään mieltään ihan tuosta vain voi muuttaa, ja onhan se helvetin ahdistavaa varmasti kun tuntuu että elämää rajoitetaan turhaan. "Tottelevainen" kansa näyttäytyy tahdottomina lampaina ja samalla itseä kuitenkin ahdistaa jos joku katsoo maskitonta kaupassa vähän pidempään. Uutisointi näyttää pakottamiselta, koska oma tulkinta on värittynyt ja neutraalistakin viestistä saadaan omassa mielessä painostava. Tämähän menee niiden paljon puhuttujen psyykkisten haittojen alle aika selvästi. Aika huono juttu jos porukalla menee vähäinenkin luotto maan johtoon, terveysviranomaisiin, mediaan ja kanssaihmisiin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tossa 30-40-luvulla yksi väestöryhmä kanssa totteli kaikenlaista kyseenalaistamatta mitään, sanoikohan sielläkin joku että totelkaa vaan niin harmittaa vähiten?
No ei ole sama asia ei mutta silti pitää kyseenalaistaa joskus asioita.
Uteliaisuudesta, oliko tässä vertauksessa maskin käyttäjät siis natseja vai miten tää meni?

Eiköhän sen saa vapaasti päättää mistä siinä puhuttiin, jos kerran saa myös vapaasti valita minkä tahansa kansanosan josta puhuttiin. :)
Noin se varmaan on. Itse vaan yhdistin tuon vertauksen tuohon aiempaan keskusteluun siitä, että saako ihminen kyseenalaistaa asioita vai pitääkö mennä massan mukana. Voi olla, että yhdistin väärin.

Natsithan on tietysti hyvä vetää joka asiaan, jos siihen on tottunut 😉

Noin se varmaan on. Itse vaan yhdistin tuon vertauksen tuohon aiempaan keskusteluun siitä, että saako ihminen kyseenalaistaa asioita vai pitääkö mennä massan mukana. Voi olla, että yhdistin väärin.

Sitähän minä tarkoitinkin että ei välttämättä ole aina järkevää mennä massan mukana.
Tietysti sen voi yhdistää jokainen haluamaansa asiaan ja oikeastaan tässä yhteydessä ei ole kummankaan osapuolen välillä ollut järkevää mutta silloin ei ole nähty muuta vaihtoehtoa.
Tosin on niitäkin ollut molemmin puolin jotka on haukkuneet sitä massaa lampaiksi mutta mokomat toisinajattelijat on hiljennetty.

13-3-11538235.jpg

Testiä ottaessa tuo laitteen sylinterimäinen osa työnnetään peräaukkoon, sen jälkeen puhalletaan hengitysilmaa voimakkaasti ulos. Vähän niinkuin niistettäessä. Laite kertoo onko korona.

Hyvän luotettavuuden lisäksi on edullinen käyttää. Esimerkiksi yleisötilaisuudet kuten festarit voi lipunmyynnin yhteydessä jakaa sylinterit lipun ostajille. Sen voi laittaa valmiiksi peräaukkoon kotona tai jonottaessa. Portilla vartia testaa. Myöskään maskia ei tarvitse riisua, joten testaaminen on turvallista.

Testiä ottaessa tuo laitteen sylinterimäinen osa työnnetään peräaukkoon, sen jälkeen puhalletaan hengitysilmaa voimakkaasti ulos. Vähän niinkuin niistettäessä. Laite kertoo onko korona.

Hyvän luotettavuuden lisäksi on edullinen käyttää. Esimerkiksi yleisötilaisuudet kuten festarit voi lipunmyynnin yhteydessä jakaa sylinterit lipun ostajille. Sen voi laittaa valmiiksi peräaukkoon kotona tai jonottaessa. Portilla vartia testaa. Myöskään maskia ei tarvitse riisua, joten testaaminen on turvallista.
Höpöhöpö. Toi on oikein oiva vehje lentokentille esim.

View: https://twitter.com/iltasanomat/status/1360550003454996482?s=20

My bad, en keksiny muuta kansanryhmää 30- 40-luvulta jotka kyseenalaistamatta totteli käskyjä tuhoisin seurauksin. Voi se varmasti olla moni muukin niistä vinkkeihin sopivista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom