Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parin viimeisen sivun perusteella maskittomuutta näytetään puolustelevan sillä, ettei maski suojaisi kantajaansa? Sehän se maskin käytön idea olikin - voi jeesusmariaperkele![]()
Niin sen tarkoitus massapsykooseissa on mennä terveenä pillurätti naamalla koska muutkin menee.Parin viimeisen sivun perusteella maskittomuutta näytetään puolustelevan sillä, ettei maski suojaisi kantajaansa? Sehän se maskin käytön idea olikin - voi jeesusmariaperkele![]()
Onkos se nyt niin nokonnuukaa lyhyemmissäkään leikkauksissa, jos kerran arvon kirurgi on aamulla ennen töihinlähtöään olonsa terveeksi tuntenutLuin pari sivua tekstiä niin kiteytettynä: maski ei suojaa, ja pitkään naamalla pidettynä on pahempi tartuttaja kuin ilman maskia kainaloon aivastus :D
Pitänee sanoa leikkaavalle kirurgille, että ei maskia kun pitkän leikkauksen tekee :D
Kyllä niiden pitäisi käyttää pitkässä leikkauksessa monta maskia, vaihtoväli valmistajan ohjeen mukaan. Jos oikein muistan niin 2h jälkeen maskin hyöty lähestyy nollaa bakteereja vastaan (=syy miksi käytetään leikkauksessa).Pitänee sanoa leikkaavalle kirurgille, että ei maskia kun pitkän leikkauksen tekee :D
Tässä oli avainsana: bakteeri. Eikös se k virus ollut luokkaa 0.1 mikrometriä kooltaan. Bakteerit pysähtyy tiiviisti olevaan maskiin. K ei.Kyllä niiden pitäisi käyttää pitkässä leikkauksessa monta maskia, vaihtoväli valmistajan ohjeen mukaan. Jos oikein muistan niin 2h jälkeen maskin hyöty lähestyy nollaa bakteereja vastaan (=syy miksi käytetään leikkauksessa).
Koronalta meitä ei pelasta mikään. Tai pelastais se, ettei oltais hetkeen tekemisissä kenenkään kanssa. Mutta ikävää sekin.Maskin käyttö ei meitä tältä koronalta pelasta.
Johan tästä oli keväällä virallinen linja että positiivisia voi olla 5-10 kertaa enempi kuin testattuja, tosin silloin testattiin niin vähän.Koronalta meitä ei pelasta mikään. Tai pelastais se, ettei oltais hetkeen tekemisissä kenenkään kanssa. Mutta ikävää sekin.
Tässä oli eräs case, jossa kundi tuli kipiäksi. Kävi puikottamassa ja korona oli. Samalla työnantajalla 33 kundia, asuvat yhteismajoituksessa. Varmuuden vuoksi testattiin kaikki, niin 19 näistä oli korona. Sitä ensimmäistä lukuunottamatta oireettomia kaikki ja olivat normaalisti töissä. Jatkosta en tiedä tulivatko testituloksen jälkeen kipeäksi.
Mutulla voisin sanoa että jos kaikki 5,5 miljoonaa testattais nyt, löytyis varmaan aika läjä positiiveja
Ajaa vaan maskin käyttö turhan lähelle potilasta, saatana.Onkos se nyt niin nokonnuukaa lyhyemmissäkään leikkauksissa, jos kerran arvon kirurgi on aamulla ennen töihinlähtöään olonsa terveeksi tuntenut![]()
Maskin käyttö ei meitä tältä koronalta pelasta. Jos pelastaisi, niin kaikissa maissa missä on maskipakko, pitäisi tartuntojen olla ollut jo pitkään jyrkässä laskussa. Eikä se ole mikään argumentti, että ei maskia ole niin vaikea käyttää oikein, eikä se ole maskin vika jos sitä käytetään väärin. Nyt puhutaan todellisuuteen syvästi liittyvästä asiasta eikä teoriasta. Vaikka siitä oikein käytettynä olisi apua, niin todellisessa elämässä suurin osa käyttää maskia väärin ja sillä sipuli. Silloin sen apu on todellisuudessa lähellä nollaa, vaikka se teoriassa suojaisi miten hyvin.
Se, että monessa maassa oli tuossa viime vuoden lopulla ollut maskipakko jo monta kuukautta ja uudet tartunnat sen kun piikkaa koko ajan, tarkoittaa kyllä jo jotain. Ei ole missään parista viikosta kyse.Eli kun on maskipakko ja tapaukset lähtee alenemaan se on muiden syiden ansioita kuin maskien. Sillon kun on maskipakko ja rajotukset päällä lähtee ja tapaukset nousee ekat pari viikkoa niin se tarkottaa myöskin, että maskeilla ei oo merkittävää hyötyä.
Se, että monessa maassa oli tuossa viime vuoden lopulla ollut maskipakko jo monta kuukautta ja uudet tartunnat sen kun piikkaa koko ajan, tarkoittaa kyllä jo jotain. Ei ole missään parista viikosta kyse.
Miten tämä nyt liittyy tuohon sanomaani millään tavalla? Totta vitussa se tuossa tapauksessa pienentää tartuntariskiä. En mä edes missään vaiheessa väittänyt etteikö maskista olisi apua. Sä vain oletat niin, koska olet niin syvällä omassa agendassasi.yksinkertastetaan vielä. Jos mä aivastan sua päin kosketusetäisyydeltä lisääkö vai pienentääkö sairastumisriskiä ilman maskia vai maskin kanssa? Kummassa skenaariossa sä toivoisit että sua päin korona positiivinen aivastaa, ilman vai maskin kanssa? Mitä jos meillä molemmilla on maski? Lisääkö vai pieneneekö riski sairastumisesta?
Mä toivoisin, että se koronapositiivinen pysyisi kotona karanteenissa, oli maskia tai ei. Silloin se ei tartuttaisi muita.yksinkertastetaan vielä. Jos mä aivastan sua päin kosketusetäisyydeltä lisääkö vai pienentääkö sairastumisriskiä ilman maskia vai maskin kanssa? Kummassa skenaariossa sä toivoisit että sua päin korona positiivinen aivastaa, ilman vai maskin kanssa? Mitä jos meillä molemmilla on maski? Lisääkö vai pieneneekö riski sairastumisesta?
Mä oon ihan saatanan simppeli jätkä, mutta tämän simppelimmäks mä en enää pysty menemään.
Jotainhan se tarkoittaa, mutta mitä? Maskeja on kyllästytty käyttämään? Käytettävien maskien laatu huonontunut? Koronaohjeistuksia on löyhennetty? Pitäisi oikeasti tietää mitä kaikkea taustalta löytyy ennenkuin voi todeta, että vitut ne maskit mitään auttaneet.Se, että monessa maassa oli tuossa viime vuoden lopulla ollut maskipakko jo monta kuukautta ja uudet tartunnat sen kun piikkaa koko ajan, tarkoittaa kyllä jo jotain. Ei ole missään parista viikosta kyse.