Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Noin sanasta sanaan hän sanoi ”en suosittele kenellekään vaikka oli lievä tauti, jälkioireet kestää ties kuinka kauan...en pahimmalle vihamiehellekään...etoo, väsyttää, niveliä särkee, hengitys ei kulje...keuhkojuttu meni kesällä joskus ohi”. No, jos tuo on lievä muoto, niin en kyllä itse haluasi sitten yhtään vakavampaa muotoa kokea.

Syy miksi hän sanoi olevansa halukas ottamaan rokotteen tuli ehkä Nybergin kysymyksessä: ei tiedetä miten pitkän immuniteetin sairastettu covid-19 antaa.
Vähän tuli siinä mieleen Niklas Hagmanin korona kokemus kun oli mitä kamalin juttu, mutta kun oireita kuvaili niin aikalailla normi lenssun/influenssan oireitahan ne oli. Tuskin niistä kukaan erityisesti pitää.

Riippu useasti mitä niillä käppyröillä halutaan osoittaa ts. mitä agendaa ajaa. Onhan irlannissa tosiaan kuolleisuus noussut jo melkein keskimääräiseen kuolleisuuteen.

1612128960517.png

1612128902608.png

Nyt kun kaikki suomalaiset lopettais testeissä juoksemisen. Sinne mennään ku vitun nuket narujen päässä. Loppuis tää pakotus samointein. Jengi sairastais kuten influenssan ja se siitä. Ei testejä, ei tartuntoja, medialla ei vittuakaan jutun aihetta. Mummoja ja pappoja olis teholla SAMANVERRAN mitä influenssassa ja osa kuolisi kuten JOKA VITUN VUOSI. Mutta ei, vitun vatipäät kaikki vouhkaa tästä ja mä kuulin miten tutun kaveri on käynyt vitun 11 kertaa testeissä, jokainen negatiivinen.

Keväällä kun olin 39,5 asteen kuumeessa, niin eipä tullut mielenkään mennä sairaalaan ja teholle, eikä jäänyt mulle epäselväksi olenko kipeä. Mutta korona, vitun vajakit juoksee sormi perseessä harvase päivä testeissä kinuamassa itsellensä koronaa. On se vitun kumma tauti kun pitää mennä lasarettiin testaamaan onko sulla se. Ja HELVETTI kun tääkään ei riitä, vaan kaikki terveet on näiden imbesillien mielestä oireettomia kantajia, ihmiset on mennyt lopullisesti sekaisin tästä taudista.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ylen aamussa taas ihmetouhua, ei voitu sanoa suoraan miksi alle eläkeikäisiä ei rokoteta.
Miksei vaan voinut sanoa että siinä ikäluokassa puhutaan lähinnä tartunnasta, ei sairastumisesta.
Sitten väittää että rokote suojaa muitakin???
Hetki aiemmin sanoi että ei rajoituksia pidä purkaa vaikka ois rokote otettu, mitenkä se nyt olikaan??
Köyhille maille uutisoidaan isosti että 40milj. annosta, eli 20milj. saa silloin kun tuplana pitää antaa. On kyllä niin vitun jeesustelua moinen, monta miljardia ihmisiä niin tolla ole mitään käytännön merkitystä ellei mene yhteen tai kahteen maahan koko satsi.
Rokotteita varten toimitettu jo köyhiin maihin 40 000kpl eli yhteen tulee se 1000kpl, nyt kyllä maailma pelastuu... Niin ja jutun kuvituksena käytettiin lapsia sairaalassa, kuinkas muutenkaan.

Viimeksi muokattu:
Nyt kun kaikki suomalaiset lopettais testeissä juoksemisen. Sinne mennään ku vitun nuket narujen päässä. Loppuis tää pakotus samointein. Jengi sairastais kuten influenssan ja se siitä. Ei testejä, ei tartuntoja, medialla ei vittuakaan jutun aihetta. Mummoja ja pappoja olis teholla SAMANVERRAN mitä influenssassa ja osa kuolisi kuten JOKA VITUN VUOSI. Mutta ei, vitun vatipäät kaikki vouhkaa tästä ja mä kuulin miten tutun kaveri on käynyt vitun 11 kertaa testeissä, jokainen negatiivinen.

Keväällä kun olin 39,5 asteen kuumeessa, niin eipä tullut mielenkään mennä sairaalaan ja teholle, eikä jäänyt mulle epäselväksi olenko kipeä. Mutta korona, vitun vajakit juoksee sormi perseessä harvase päivä testeissä kinuamassa itsellensä koronaa. On se vitun kumma tauti kun pitää mennä lasarettiin testaamaan onko sulla se. Ja HELVETTI kun tääkään ei riitä, vaan kaikki terveet on näiden imbesillien mielestä oireettomia kantajia, ihmiset on mennyt lopullisesti sekaisin tästä taudista.
Hanuristahan se on, mutta työnantaja sen vaatii. Kahdesti ite käynyt testissä

Perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiuru (sd) totesi tänään maanantaina, että Suomessa tullaan kohtapuolin siihen tilanteeseen, että koronatapaukset alkavat nousemaan.

– Tarvitaan lisätoimia, ja niitä ollaan nyt saamassa, Kiuru sanoo.

– Noin kahden viikon päästä on tulossa myös muita rajoituksia, kun eduskunta saa tartuntatautilain muutokset voimaan.

Helsingin pormestari Jan Vapaavuori (kok) kokee, ettei hän ole Kiurun kanssa isosta kuvasta eri mieltä.

Sen sijaan Vapaavuoren mukaan alle 20-vuotiaiden harrastustoimen rajoittaminen on rajoitus, jonka haitat ovat suuremmat kuin hyödyt.

Kiuru ja kohtasivat tänään maanantaina Politikan toimittajat ry:n debatissa.

PÄÄKAUPUNKISEUDUN koronakoordinaatioryhmä päätti viime viikolla avata lasten ja nuorten harrastustoimintaa vastoin pääministerin ja hallituksen tahtoa.

Vapaavuori vakuuttaa, että hän suhtautuu koronan vaaraan vakavasti.

– Ilman muuta suhtaudumme brittimuunnokseen ja muihin muunnoksiin äärimmäisellä vakavuudella. On kuitenkin niin, että jos muunnos tarkoittaisi sitä, että meidän tässä maassa pitäisi ryhtyä järeisiin toimiin, niin siinä tapauksessa on kyse aivan muissa toimista kuin lasten harrastusten rajoittamisesta, Vapaavuori sanoi.

– Jos meille brittivariantti rantautuu, niin silloin ei riitä alle 20-vuotiaiden harrastustoimen rajoittaminen.

PAINEET rajoitusten purkamiseen Kiurun mukaan kaupungeissa varmasti kovat. Leviämisvaiheessa olevilla alueilla tulisi hänen mukaansa tehdä kaikki sen eteen, että lisärajoitukset estetään.

– Kun Suomessa kansalliset viranomaiset ovat laatineet tiekartan, miten koronan torjuntaa tehdään koko maassa, niin itselläni ei ainakaan ole mitään uutta lisätietoa, että voisi vetää mitään uusia johtopäätöksiä, Kiuru kommentoi pääkaupunkiseudun päätöstä alle 20-vuotiaiden harrastusten osalta.

Kiuru vakuuttaa, ettei Suomessa ole sellaisia inhottavia sosiaali- ja terveysviranomaisia, jotka asettaisivat ihmisille koronarajoituksia kiusallaan.

Edelliseen liittyen, en olisi uskonut että olen Vapaavuoren kanssa samaa mieltä ja pidän hänen lausuntoa fiksuna.
Vapaavuoren mukaan nyt kuitenkin ollaan ajautumassa tilanteeseen, jossa rajoitukset eivät enää nauti ihmisten kunnioitusta ja hyväksyntää.

– Ihmiset ryhtyvät aidosti, tolkun ihmiset, kapinoimaan näitä vastaan. Olen ihan vakuuttunut siitä, että jos tällä tiellä olis jatkettu ja tällä tiellä jatketaan, siitä aiheutuu tälle yhteiskunnalle huomattavan suurta vahinkoa, koska voi olla niin kuten ministeri Kiuru on monta kertaa ihan oikein todennut, että vaikeimmat ajat ovat vasta edessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom