Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Löytyyköhän se britti variantti sitten vaan parin viikon päästä aina leviämisalueella yksityisetki salit kiinni.

Ei se britti variantti suomalaisilla kuntosaleilla synny, vaan se tulee (pääasiassa) briteistä:

Tälle päivälle ei lentoja Manchesterista, mutta myös se reitti on auki.

15:15
Lontoo Heathrow
T2
KATSO TIEDOT
AY1332, CX1413, UL3201, BA6032, JL6840, AA9000

23:00
Lontoo Heathrow
T2
KATSO TIEDOT
AY1338, UL3234, LA5333, BA6034, AA9006

siistiä, kun porukka postailee kaiken maailman kuvaajia koronatilanteesta, joista ei ilmene kuvaajan lähdettä....

koronnakuvaaja.jpg

Tällä kuvaajalla ei ole mitään asiallista lähdettä ja tähän ei voi luottaa!

Yli 60 vuotiailla? Toivotaan näin, mutta epäilen.
Ylipäänsä kokonaiskuolemia koronaan. Miks epäilet? Pudottaa sairaalaan joutumista ihan pirusti koronan osalta. Eihän siihen alle.. no sanotaan nyt alle 40v käytännössä kuole.

View: https://twitter.com/drdompimenta/status/1353613877536284672?s=21

Hyväl tuurilla mä saan sen nenäsumutin kotimaisen rokotuksen. Sen mä otan jos saan valita kun mun aika koittaa.(olin ryhmässä 11/11 eli vuoden päästä)

edit. Mikähän vtu siin on et tummanihoset kuolee koronaan enemmän vs valkoset ? Joo dvita, mut ei voi kokonaan selittää?

View: https://twitter.com/peterhotez/status/1356056142565273600?s=21

Viimeksi muokattu:
Olisko tässä Jyskälän keississä kyse siitä kuntosalin peilien nuolemisesta. Se vois selittää.

Toinen tartuntaketju on lähtöisin kuntosalilta, ja siinä on hyvin mystisiä piirteitä. Tartuntoja on tullut kuntoilijoille, joiden salikäynneissä oli Käsmän mukaan ”monen tunnin väli” ja jotka eivät muutoin ole olleet missään tekemisissä keskenään.

– Ei kai siinä paljon muuta vaihtoehtoja ole kuin että virus on jäänyt huonosti desinfioidun kuntosalilaitteen pinnalle, ellei kyse ole sitten välillisistä tartunnoista. Väistämättä tulee mieleen, voisiko kyseessä olla sittenkin muuntovirus, Käsmä pähkäilee.

– Kaiken kaikkiaan hyvin erikoinen tapaus. Jyväskylässä on kesästä lähtien ollut paljon kuntosalialtistumisia mutta ei käytännössä yhtään jatkotartuntoja. Ja nyt sitten päälle pamahtaa tällainen tartuntaketju, Käsmä ihmettelee.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olisko tässä Jyskälän keississä kyse siitä kuntosalin peilien nuolemisesta. Se vois selittää.

Toinen tartuntaketju on lähtöisin kuntosalilta, ja siinä on hyvin mystisiä piirteitä. Tartuntoja on tullut kuntoilijoille, joiden salikäynneissä oli Käsmän mukaan ”monen tunnin väli” ja jotka eivät muutoin ole olleet missään tekemisissä keskenään.

– Ei kai siinä paljon muuta vaihtoehtoja ole kuin että virus on jäänyt huonosti desinfioidun kuntosalilaitteen pinnalle, ellei kyse ole sitten välillisistä tartunnoista. Väistämättä tulee mieleen, voisiko kyseessä olla sittenkin muuntovirus, Käsmä pähkäilee.

– Kaiken kaikkiaan hyvin erikoinen tapaus. Jyväskylässä on kesästä lähtien ollut paljon kuntosalialtistumisia mutta ei käytännössä yhtään jatkotartuntoja. Ja nyt sitten päälle pamahtaa tällainen tartuntaketju, Käsmä ihmettelee.

Tai kuntosalikävijät saaneet tartunnan ihan jostain muualta ja heitä vaan sattuu yhdistämään sama kuntosali?

Niin ja kuinka monta niitä on sieltä Jylpyn salilta? 2 vai 3? Tuollaisesta yhdestä salista läskikiuru saa keppihevosen "koska on jo ollut esimerkkejä tästä".
Mietin että voi olla sellainenkin syy että salilla käyvät on pääosin hyväkuntoisia itsestään huolehtivia jolloin eivät edes huomaa koko tartuntaa?
Voisin uskoa että on kokoajan treenaamassa porukkaa jolla se on mutta kun ei edes pieniä oireita niin ei saada niitä "kiinni", nyt on tammikuun tätikerho mennyt salille ja keho saanut vähän osumaa niin samantien nokka vuotaa=tikku nenään.

Just kaveri laitto viestii et vtuttaa tää karanteenissa oleminen. Äitinsä ja 2 sisarusta koronassa. Koko korona aikana ollu 2kk karanteenissa yhteensä. (iso perhe-tummaihosia jos sillä jotain merkitystä nyt on) mutta ite välttäny koronan koko tänä aikana vaikka saman katon alla asuu. Hyvin lieviä oireita, lihaskipuja, pääkipua jne.

Niin ja kuinka monta niitä on sieltä Jylpyn salilta? 2 vai 3? Tuollaisesta yhdestä salista läskikiuru saa keppihevosen "koska on jo ollut esimerkkejä tästä".
Mietin että voi olla sellainenkin syy että salilla käyvät on pääosin hyväkuntoisia itsestään huolehtivia jolloin eivät edes huomaa koko tartuntaa?
Voisin uskoa että on kokoajan treenaamassa porukkaa jolla se on mutta kun ei edes pieniä oireita niin ei saada niitä "kiinni", nyt on tammikuun tätikerho mennyt salille ja keho saanut vähän osumaa niin samantien nokka vuotaa=tikku nenään.
Vai salilla käyny supertartuttaja tai pari jotka ei ole tiedossa.

Ai niin, tänään olen nähnyt kaikki. Roskakuskilla on rätti naamalla.
Kyllä mä luulen, että aerosoliproffa vois osoittaa simulaation avulla, että sieltä molokista voi ryöpsähtää SARS-cov2 viruspartikkeleita, jotka löytää suhun reitin, jos naamari puuttuu. Hyvä olla maski.

Mistähän helvetistä näitä sikiää?
Yksi selitti kaverin kertoneen ulkomailla lasten kuolevan liukuhihnalla muuntoviruksen takia.
Ihme ja kumma että aina kaveri tai tutun tuttu tietää nämä asiat, kai se ihminen uskoo ite nää kun mieli on tarpeeksi musta.

Ai niin, tänään olen nähnyt kaikki. Roskakuskilla on rätti naamalla.
Monissa työpaikoissa painostus maskille on aika kova ja siinä ei tervettä järkeä turhaan käytetä. Nykyinen yrityskulttuuri ylipäätään tuntuu menevän siihen suntaan, että pelätään todella ettei kukaan vain pahoita mieltään. Helpompi käskeä roskakuskille maskit kuin, että joku laittaa faceen kuvan missä kuski hakee tyhjästä pihasta roskapönttöä ilman naamaria. Siinä toimari sitten lausuu iltalehteen, jotta otamme kyllä pandemian vakavasti ja kaikkia on neuvottu käyttämään maskia ja autot desifioidaan minuutin välein.

Suositut

Back
Ylös Bottom