Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tällaiseen kommenttiin olisi ihan hyvä laittaa joku lähde. Nimittäin en usko sua ilman sitä. Tuo mun käsitys nimittäin ei ole väärä käsitys eikä tuulesta temmattu, vaan jostain luettu. Ikävä kyllä lähde sille on hukassa.

Tässä on vain sellainen ongelma, että tästä koronapelleilystä päästään mahdollisimman nopeasti eroon sillä, että mahdollisimman moni ottaa sen rokotteen. Toinen tie on sitten kulkea maski naamalla ja lukea koronauutisia vielä kahden vuoden päästä, kunnes maailma vähitellen kyllästyy koko aiheeseen ja hyväksytään se, että korona tuli jäädäkseen. Mahdollisimman laajalla rokottamisella se saadaan ehkä jopa häviämään maapallolta.
Ota rokote. En mä jaksa alkaa sulle kaivaa lähdettä, sen löydät itsekin helposti jos haluat. Mä jatkan omalla linjallani. Voidaan sitten puolin ja toisin päivitellä kuinka pellejä ihmiset on eikä usko mitään:giggle:

Ota rokote. En mä jaksa alkaa sulle kaivaa lähdettä, sen löydät itsekin helposti jos haluat. Mä jatkan omalla linjallani. Voidaan sitten puolin ja toisin päivitellä kuinka pellejä ihmiset on eikä usko mitään:giggle:
Näin se menee. Ja jälkiviisaus vasta hauskaa on. "Mähän sanoin, tiesin, olin oikeassa, olisitte kuunnelleet..."
"Ei, et tiennyt, kukaan ei tiennyt, vaan arvasit oikein."

Hyvää uutta vuotta:
1609427908009.jpeg

Rokote ei aiheuttanut narkolepsiaa, vaan itse virus. Ilman rokotetta narkolepsian olisi saanut vielä useampi.

Jos puntaroisin rokotteen pitkäaikaisvaikutuksia, mun pitäisi puntaroida myös koronavirustartunnan pitkäaikaisvaikutuksia. Kumpiakaan ei tunneta.
Eikös sen rokote aiheuttanut? Rokote jossa oli virusta... jos virusta ei olisi saanut rokotteesta, eikä muualtakaan olisi säästynyt narkolepsialta

Ainahan rokotteet otetaan terveenä, armeijassakin tuli monta piikkiä perseeseen kerralla. Vauvasta asti niitä tuli tasaisin välein, eikä koskaan ollut ongelmia. Influenssa piikkejä en ole koskaan vaivautunut ottamaan, enkä usko että olisin mitään saanut sikarokotteestakaan.
Kotonarokotteen ehkä otan sitten kun niitä alkaa helposti saamaan.

Monelleko sikarokotteesta tuli se narkolepsia?
). Kahden vuoden sisällä rokottamisesta sairaus todettiin 230:lla henkilöllä niin, että se katsottiin rokotuksen laukaisemaksi.

Tähän tautii paras on kun lyö testoo ja anabooliset tasot ylhäällä ja kaloreita koneeseen sillä se on helposti selätetty
Kyllä. Ostaa niitä monen mutkan kautta, mutta kun ei ole kaverilla kuin muuttunut kivekset rusinoiksi ja itsellä lihakset kasvanut, niin ehdottomasti.

Hauska lukea, kun porukka pelkää rokotetta, mutta vedetty aiemmin neulalla pakaraan lääkettä, jotta saa isomman haukan.

Hoho.

Ite ajattelen niin, että kaikessa uudessa on aina jotakin, mitä ei vielä tiedetä (tutkijat, kehittäjät). Siksi en toivo rokotetta etunenässä saavani.

Esimerkkinä autot, joissa alkupään facelift malleissa on poikkeuksetta lastentauteja. Ajan kanssa ne huomataan ja korjataan.

Vasta argumenttisi tässä on ontuva rokotteiden ansiosta ehkäistiin satoja tuhansia tartuntoja.

"Asiantuntija-arvion mukaan rokottaminen ehkäisi 800 000 influenssatartuntaa, sydän- ja aivoinfarkteja ja 50 kuolemaa. Siten nettovaikutuksena on todettu, että rokottaminen oli rokotetuille enemmän hyödyksi kuin haitaksi. Haitta ei ollut teoreettisin perustein ennakoitavissa."

H1N1 oli covid19 verrattuna vastaavanlainen johon tarvittiin rokotetta nopeasti, mutta Tompo ilmeisesti osaat sanoa että mikä tilanne olisi jos rokotetta ei olisi ollut lainkaan. Osaat varmaan myös sanoa jos rokotetta ei olisi saatu että kuinka moni olisi narkolepsian lopulta saanut taudin kautta, vuosien kuluessa todennäköisesti taudin jatkaessa se olisi tavoittanut lopulta kaikki ne joilla siihen geneettinen alttius olisi ollut.
Tässä taas näkee, kun kommentoi jonkun kirjoituksia, jonka luetunymmärtäminen on 0. Missään vaiheessa en sanonut, että rokottaminen oli turhaa tai sitä ei olisi pitänyt tehdä. Koronarokotteenkin toivon kaikkien ottavan.

Sanoin vaan, että tuo argumentti on huono, koska nuo sikainfluenssa rokotteen ottajat, jotka saivat narkolepsian tuskin olisivat sitä ilman rokotetta saaneet. Vaikka tuo 800 000 olisi totta, mitä ei voida mitenkään tietää, on se silti moninkertainen todennäköisyys selvitä sairastumatta tautiin.

Selvää on, että kollektiivisesti siitä rokotteesta oli enemmän hyötyä kuin haittaa, mutta siitähän tässä ei ollut kyse.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eikös sen rokote aiheuttanut? Rokote jossa oli virusta... jos virusta ei olisi saanut rokotteesta, eikä muualtakaan olisi säästynyt narkolepsialta
Jos. Entä jos rokotetta ei olisi ollut ja useampi olisi sairastunut, niin olisiko narkolepsiatapauksia vieläkin enemmän? Oliko se rokote siis sittenkin enemmän hyvä kuin paha, vai pelkästään paha? Ihmiset ei näe metsää puilta.

Entä jos ei olisi ottanut rokotetta, sairastunut ja saanut narkolepsian? Lopputulos olisi sama, mutta se olisi vain paskaa säkää, kun se toisessa tapauksessa on rokotteen vika.

Varsin toimivia on olleet nuo maskipakot noissa keskieuroopan maissa. Virus tekee mitä virus tekee...
katso liitettä 225734

Nämä liittyvät siis maskipakkoon tarkalleen miten? Esim. maskipakkoon ruotsissa?? Tuleeko yllätyksenä, että kukin löytää netistä sen tiedon, jota haluaa löytää, koska ohjautuu omien ennakkoluulojensa ajamana ei-objektiivisen tiedon lähteille kaikkein helpoimmin. Sekö siis ruotsi haki laumasuojaa sillä maskipakolla, vai miten se nyt sinun todellisuudessasi meni? Ja noitten muitten maitten maskipakoista on kerrottu tarkalleen missä? Ehkä kannattaisi ottaa juoksuvauhti ja lyödä päätä seinään, kunnes ajatus selkiintyy? Ei tämä asia ole yhtään vaikea: Maskeja käytetään leikkaussalissa A. muodin vuoksi B. koska ne suojaavat potilasta C. ihan vaan vittuillakseen?

Sanoin vaan, että tuo argumentti on huono, koska nuo sikainfluenssa rokotteen ottajat, jotka saivat narkolepsian tuskin olisivat sitä ilman rokotetta saaneet. Vaikka tuo 800 000 olisi totta, mitä ei voida mitenkään tietää, on se silti moninkertainen todennäköisyys selvitä sairastumatta tautiin.
Samankaltaista juupas, eipäs, ehkä, jos argumentointia, yhtä hataraa väitteesi on sille etteikö olisi voineet saada narkolepsiaa yhtälailla viruksen kautta, kun siihen ei ole vastausta, yhtälailla kun sitä ei ennakkoon voitu tietää että rokotteestakin tulee narkolepsia.

Jälkiläteen toki helppo huudella.

Jaahas, sitä on päästy välillä tietokoneelle. Onko teillä siellä laitoksessa rajoitettu nettiaikaa?

En tiedä miten tuohon THL ohjeistukseen liittyy minun vanhempani, jotka ovat jo useita vuosia sitten kuolleet? Muutenkaan he eivät ole minulle kaupassa käyneet useisiin kymmeniin vuosiin...

Noin kovasanaisena henkilönä, luulisi sinun pystyvän kauppajonossa kehottamaan niskaanhengittäjän pitämään väliä?

Niin, että tiedoksesi vaan, käyn itse kaupassa ja ostan ruokaa myös muille kuin itselleni.

Jos noin kovasti ahdistaa, niin suosittelen ottamaan yhteyttä THL ja kerrot heille, mikä tuossa ohjeessa mättää. Nuo ohjeethan on juuri sinunkaltaisia varten...

Nykyään muuten saa kauppakassit kaupan noutopisteeltä ja jopa kotiin tuotuna, niin ei tarvii mennä ollenkaan kauppaan, jos ei tahdo 👍🏻💪🏻
Just juu, helppoa kuin anonyymisti valehtelu netissä.. Ihan vaan siksi ajattelin vastata kommenttiisi, koska olet päättänyt tehdä itsestäsi pellen, ja pitäähän minun auttaa. Älä pahastu, mutta minulla on 24/7 pääsy koneelleni, mutta en vietä sen äärellä 24/7 kuten sinä, koska on tuota elämää myös netin ulkopuolella. Entäs itse, miten sinulla on aikaa kirjoittaa tuota paskaa 24/7, kun on huollettavia, kun on ruokittavia suita, ja koska olet niin ilmeisen älykäs, miksi suollat käytännössä pelkkää sontaa? Olet ottanut elämäntehtäväksesi väheksyä tätä pandemiaa, mikä on se nettohyöty jonka siitä saat? Tosiasiallisesti pelkästään tyydytät pätemisentarvettasi, tyrkyttäen kovin yksipuoliseen narratiiviin perustuvaa näkemystä tähän hyvin yksinkertaiseen asiaan. Poimit internetin paskavirrasta kokkareita jotka tukevat omia ennakkoluulojasi, ja tarjoilet niitä älysi helminä näille tolloille, jotka eivät osaa käyttää salin vessaa kusematta seinille ja lattialle? Toivottavasti koet täyttymyksesi, ja halkeat siihen. Ei mulla muuta..:ROFLMAO:

1700 koronarokotusta annettu suomessa.

Noin 50 000 on tullut. Sitä en osaa sanoa onko toi niinkun 25000 annosta kokonaisuudessaan. 2 sutsisatsia tuohon tarvitaan. Päivänä 0 ja päivänä 21 satsit.

Tässä ei näyttäis more is better olevankaan välttämättä totta:

Yhdysvaltalainen talouslehti Wall Street Journal kirjoitti torstaina lääkeyhtiö Astra Zenecan ja Oxfordin yliopiston kiristyneistä väleistä koronavirusrokotteen kehittämisen kuluessa.

Yhtiö ja yliopisto julkistivat marraskuussa tuloksia, joissa rokotteen teho vaihteli huomattavasti annetun rokoteannoksen ja rokotteensaajan iän mukaan.

Koehenkilöt, jotka saivat ensin puolikkaan annoksen ja kuukauden kuluttua kokonaisen annoksen, saivat 90-prosenttisen suojan taudilta.

Kun myös ensimmäinen annos annettiin koehenkilöille kokonaisena, rokote antoi tautia vastaan 62-prosenttisen suojan. Yhdistetyn analyysin perusteella molempien annostelutapojen keskimääräinen tehokkuus on 70 prosenttia.

Rokotteen kehittäjiltä ei tullut selitystä sille, miksi puolikas annos vaikutti olevan tehokkaampi kuin kokonainen annos. Wall Street Journalin mukaan tämä herätti hämmästystä ja epäilyjä rokotetta kohtaan.

Maskeja käytetään leikkaussalissa A. muodin vuoksi B. koska ne suojaavat potilasta C. ihan vaan vittuillakseen?
Kirurgi ajelee töihin eilinen maski yhdestä korvasta roikkuen, nousee autosta ja ripustaa sen toisellekin korvalle. Ottaa pihalta instrumenttikärryt, työntelee niitä paljain käsin leikkaussalin ovesta sisään, pyyhkäisee kämmeniin pisaran desinfiointiainetta ja tarttuu taas samoihin kärryn kahvoihin. Portista mentyään nostaa maskia, ku se ikävästi häiritsee yskimistä, köhäisee kämmeneen, laskee maskin takaisin alas ja käden kärryn kahvalle. Jatkaa siitä leikkaamaan potilasta.

Niinkö niitä maskeja tietojesi mukaan leikkaussalissakin käytetään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom