Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitähän toikin tarkoittaa? Miten niin ei ole tulevaisuutta? Miten päättömiä noi heittelee? Jaa että ihmiset lopettais treenaamisen jonkun menneen koronan takia?Röngän Masa lupaili että Ylen kuuden uutisissa spekuloidaan onko yksityisellä kuntosalibisneksellä enää tulevaisuutta.
Röngän Masa lupaili että Ylen kuuden uutisissa spekuloidaan onko yksityisellä kuntosalibisneksellä enää tulevaisuutta.
NOitahan voi sityen googlettaa, että mitä ne on....
- ALC-0315 = ((4-hydroxybutyl)azanediyl)bis(hexane-6,1-diyl)bis(2-hexyldecanoate)
- ALC-0159 = 2-[(polyethylene glycol)-2000]-N,N-ditetradecylacetamide
- 1,2-Distearoyl-sn-glycero-3-phosphocholine
- cholesterol
Tuossa vittaamassasi artikkelissahan se sanotaan eli toistaiseksi n 1/100.000Fimea saanut ensimmäisen haittailmoituksen koronarokotteesta – maailmalla koronarokote aiheuttanut muita rokotteita enemmän allergiareaktioita | Yle Uutiset | yle.fi
Jahas kuinkahan moni saa pahan allergisen reaktion...
Kunnon myrkyt sieltä estämään 3 päivän nuha . Pari viikkoa rokotettu ja nyt jo vakavia allergisia oireita.
Myöntävät yhden että ovat uskottavia, kuitenkin salataan kymmeniä haittavaikutustapauksia...Noin se varmaan menee.Joku ehdotti, että haittavaikutukset salailtaisiin thl:n toimesta. Ehkä ne sitten alottaa sen salailun kun niitä tulee enemmän ilmi
Fimea saanut ensimmäisen haittailmoituksen koronarokotteesta – maailmalla koronarokote aiheuttanut muita rokotteita enemmän allergiareaktioita
THL:n ylilääkärin Hanna Nohynekin mukaan on tavallista, että uuden rokotteen kohdalla pienistäkin haittavaikutuksista tehdään aktiivisesti ilmoituksia.yle.fi
Rokotehan oli turvallinen :D zakabara, koitas päästä noista psykooseista eroon jotka se kuukauden idiootti ketju aiheuttu. Älä jaksa.Joku ehdotti, että haittavaikutukset salailtaisiin thl:n toimesta. Ehkä ne sitten alottaa sen salailun kun niitä tulee enemmän ilmi
Fimea saanut ensimmäisen haittailmoituksen koronarokotteesta – maailmalla koronarokote aiheuttanut muita rokotteita enemmän allergiareaktioita
THL:n ylilääkärin Hanna Nohynekin mukaan on tavallista, että uuden rokotteen kohdalla pienistäkin haittavaikutuksista tehdään aktiivisesti ilmoituksia.yle.fi
Kyllä ne psykoosit taitaa ihan siellä suunnalla olla, kun taas piti keksiä jotain mun sanomaksi jotain mitä en missään vaiheessa ole sanonut. Mut ei siinä, ei kai sitä kukaan kieltänyt ole.Rokotehan oli turvallinen :D zakabara, koitas päästä noista psykooseista eroon jotka se kuukauden idiootti ketju aiheuttu. Älä jaksa.
Älä kyttää mun sanonomisia nyt tässä ketjussa ja sitten mukahauskasti siinä kuittailet "joku ehdotti", mee nyt vittuun jo tai aidosti osallistu tähän keskusteluun. Sua hitsaa se toinen ketju ja mua hitsaa sun saatanan nalkutus. Lopeta.Kyllä ne psykoosit taitaa ihan siellä suunnalla olla, kun taas piti keksiä jotain mun sanomaksi jotain mitä en missään vaiheessa ole sanonut. Mut ei siinä, ei kai sitä kukaan kieltänyt ole.
En muistaakseni ole missään sanonut, että mitään haittavaikutuksia ei olis vaan päin vastoin että varmasti on.
No sori hei, en nyt vaan todellakaan sattunut muistamaan kuka noin on sanonut enkä todellakaan jaksanut alkaa kelailemaan että kuka oli et olisin voinu lainata. Ja jos sen oisin tehnyt, niin sitte se ois ollu sun stalkkaamistaÄlä kyttää mun sanonomisia nyt tässä ketjussa ja sitten mukahauskasti siinä kuittailet "joku sanoi", mee nyt vittuun jo tai aidosti osallistu tähän keskusteluun.