Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Meinaat, että rokotuksia pistävä sairaanhoitaja tekee sen päätöksen montako rokotetta pistää yhdestä pullosta? Huolimatta siitä mitä valmistaja ja työnantajan ohjeet sanoo? Pitäisikö jonkun muunkin ajatella itse, ennen kuin kirjoittaa mitä ensimmäisenä mieleen tulee?

Oikeesti suollat tollasta paskaa
Miksi suollat itse tällaista paskaa, jonka lapsikin ymmärtää sekunnin tuhannesosassa naurettavan huonosti toteutetuksi yritykseksi kusettaa tyhmiä ihmisiä netissä? Kirjoitettukin päin vittua "Covid -kuolemista" "ym.kuolleita" "terminaalivaiheesssa", tekisin viidessä minuutissa tuhat kertaa uskottavampaa materiaalia. Sääliksi käy niitä, jotka näitä oikeasti uskovat.

Miksi suollat itse tällaista paskaa, jonka lapsikin ymmärtää sekunnin tuhannesosassa naurettavan huonosti toteutetuksi yritykseksi kusettaa tyhmiä ihmisiä netissä? Kirjoitettukin päin vittua "Covid -kuolemista" "ym.kuolleita" "terminaalivaiheesssa", tekisin viidessä minuutissa tuhat kertaa uskottavampaa materiaalia. Sääliksi käy niitä, jotka näitä oikeasti uskovat.
8% kuolemia uskoit itse.

Meinaat, että rokotuksia pistävä sairaanhoitaja tekee sen päätöksen montako rokotetta pistää yhdestä pullosta? Huolimatta siitä mitä valmistaja ja työnantajan ohjeet sanoo? Pitäisikö jonkun muunkin ajatella itse, ennen kuin kirjoittaa mitä ensimmäisenä mieleen tulee?
Jos luet asiasta niin sanotaan että putelissa on 6-7 annosta, siinä on ylimääräistä varmuuden vuoksi. Ei mitään järkeä käyttää 5 annosta ja heittää yhtä roskiin.

Esimerkki kuvitteellisilla luvuilla. 1 annos on 1ml putelin kyljessä lukee 5 annosta, siihen on kuitenkin varmuuden vuoksi laitettu tavaraa 6ml ei mitään järkeä heittää sitä viimeistä annosta roskiin.

Jos luet asiasta niin sanotaan että putelissa on 6-7 annosta, siinä on ylimääräistä varmuuden vuoksi. Ei mitään järkeä käyttää 5 annosta ja heittää yhtä roskiin.

Esimerkki kuvitteellisilla luvuilla. 1 annos on 1ml putelin kyljessä lukee 5 annosta, siihen on kuitenkin varmuuden vuoksi laitettu tavaraa 6ml ei mitään järkeä heittää sitä viimeistä annosta roskiin.
Ei varmasti mitään järkeä, mutta rokotetta antava sairaanhoitaja pistää niin kuin käsketään. Pointti oli se, ettei tässä suorittavaa porrasta pidä syytellä.

edit: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007712373.html

Ja nyt sieltä ylempää tuli uusi ohjeistus. Näin se järjestelmä toimii.

Viimeksi muokattu:
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos tiedottaa, että koronarokotepullosta voi jatkossa ottaa viiden rokoteannoksen sijaan kuusi rokoteannosta, jos sisältö riittää kokonaisiin annoksiin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
"Al-Holin leiriltä kotiutetut perheet rokotetaan ensimmäisten joukossa - taustalla huoli lasten heikentyneestä immuunipuolustuksesta"

Tuo vaikka Ylen-muotoilua jäljitellen otsikoksi, joku tunteisiin vetoava kuva ja kuvateksti, ehkä joku "Pekka Haavisto: En komentoi" siihen lisäksi ja sitten vähän rakeisena screenshottina siitä kuva (koska salaliittoteoreetikot jostain syystä uskovat paremmin, jos kuva on salamyhkäisen epäselvä) ja kuvan jakoon sitten saatteeksi, vaikka että "kuvakaappaus Ylen poistetusta uutisesta"
Tämän ideointiin meni kaksi minuuttia ja hyvällä toteutuksella saisi varmasti tyhmät ihmiset niin sekaisin, että jouduttaisiin mediassa jo oikomaan väitettä THL:n asiantuntijoiden toimesta.

Koronarokotuksien odotetaan olevan joku pelastava tekijä, joka lopettaisi tämän koronahuijauksen (mediapandemian), mutta ikävä kyllä tämä loppuu vasta sitten kun koko maailman talous saadaan ajettua alas. Eli varmaan 1-2 vuotta tämä vielä jatkuu. Hyvin usein vedotaan siihen, että alan ammattilaiset kyllä tietävät mitä tekevät, eikä ns. "hyville ihmisille" taida useinkaan tulla mieleen pohtia näiden ihmisten motiiveja touhuilleen. Nostetaan nyt vaikka pari esimerkkiä esille: Anthony Fauci ja Neil Ferguson, jotka ovat maailman johtavia korona"asiantuntijoita" joiden sanomiset ovat kuin jumalan sanaa. Alla Fergusonin "ansioluettelo" Ja kyseisen herran neuvoja edelleen arvostetaan suuresti, ja niiden pohjalta toimitaan, kuvitelkaapa tilanne joltain muulta alalta, jos joku olis vetänyt arvionsa noin vituilleen noin monta kertaa, olisiko hän vielä arvostettu alan ammattilainen johon luotetaan?

133308932_1375623766123715_1680885056120455747_n.jpg

Uskaltaudun vielä laittamaan Heikkilän jo toukokuussa kirjoittaman kirjoituksen, kun sivuaa vähän aihetta (jotta paremmiksi ihmisiksi tuntevat ääliöt tuntevat ylemmyyttä, ja pääsevät taas pätemään).

https://www.anttiheikkila.com/blogi/covid-19-vedatys/

Mulla karanteeni loppu 1.1.2021 yritin äsken varata uutta koronatesti aikaa muuta ei onnistunut, ei testata toista kertaa postiivisiä nainen puhelimessa jos tunnen oloni terveeksi sit ei oo mitää karanteenia enään, kun sanoi että oon lukennut et oireettomatkin levittää siihen ei kyennyt vastaamaan mitään.
Mun mielestä järjentöntä ettei voi testauttaa sitä koska ois taas negatiivinen.

Melkoinen one-trick pony olet. Sovitaan näin, vaikka ihan sun mieliksi. Myönnätkö nyt vuorostaan yhden asian, jossa olet ollut väärässä. Etpä tietenkään.
Ja taas kerran mennään tolle haukkumislinjalle. Ja sä olit väärässä, 8% kuolleisuus ei ollut totta. Se ei muutu mhinkään, joten turha siinä vääränä profeettana on selittää miten mun pitää myöntää jotain. Sinä puhuit paskaa, kestä se.

Ja taas kerran mennään tolle haukkumislinjalle. Ja sä olit väärässä, 8% kuolleisuus ei ollut totta. Se ei muutu mhinkään, joten turha siinä vääränä profeettana on selittää miten mun pitää myöntää jotain. Sinä puhuit paskaa, kestä se.

Niin olin väärässä, myönsin sen jo silloin yli puoli vuotta sitten ja nyt uudelleen. Niin miehet tekee. Mitä sinä teet? Edelleen jatkuu sama itku, vaikka olet itse ollut tämän ketjun aikana väärässä kymmenistä eri asioista, joista olet täällä käynyt huutelemassa. Minä kestän kyllä sen, että olen ollut väärässä, mutta sinussa ei näemmä ole miestä myöntää, että olisit ikinä mistään väärässä.

Mitäs helvettiä, enhän minä ole täällä kirjoittanut mitään trollihommia sitten viimekerran.

Suosittelen mikelle tikkua nenään, jos onkin korona (oireeton) ja on tuo koronan aiheuttama vainoharhaisuus.

Vai tahallasiko trollailet "vanhoja asioita"? :LOL:

Tajusin vasta, että tuo mun trolli-kommentti, jota lainasit oli viikon tai kahden takaa, kun tuon kirjoitin.

Ei kai pakkiksella nyt noin huonosti mene, että on nostettava sieltä asioita esiin? :ROFLMAO: Eikö tuo ole juuri sitä trollailua vai mitä tuo on, että nostat vanhoja asioita esiin sekä syytät millon ketäkin? Ylempänä moni huudellut, että mitä helvettiä höpötät ja jatkat vaan samaa rataa. Siksi nyt suosittelen sitä koronatestiä, se kun voi olla oireeton.

Tämä siis @Mike lle.

Mulla karanteeni loppu 1.1.2021 yritin äsken varata uutta koronatesti aikaa muuta ei onnistunut, ei testata toista kertaa postiivisiä nainen puhelimessa jos tunnen oloni terveeksi sit ei oo mitää karanteenia enään, kun sanoi että oon lukennut et oireettomatkin levittää siihen ei kyennyt vastaamaan mitään.
Mun mielestä järjentöntä ettei voi testauttaa sitä koska ois taas negatiivinen.
Kaveri oli kanssa karanteenissa kun oli selkeä altistuminen, mutta ei testattu ollenkaan koska ei oireita.
Joulun alla oli yks tyyppi salilla vaikka oli karanteenissa? Meitä on moneen lähtöön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom