Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Kun nyt aletaan Suomessa rokottamaan ja sitten osa saa pahoja ongelmia rokotteesta, niin mitä veikkaatte, piilotetaanko ne ongelmatapaukset ettei kukaan saa tietää? Mä vähän veikkaan että joo. Sitten kun se selviää ja ihmiset on aivan raivona, ei kukaan joudu vastuuseen tietenkään. Toinen vaihtoehto tässä suuressa kusetuksessa on se, että myönnetään komplikaatiot, mutta selitetään se potilaan muilla terveysongelmilla, mutta korona kun tulee, niin sairaalaan joutuminen ei olekaan muiden terveysongelmien syy, vaan koronan.
Tätä epäilen itsekkin ja siksi täytyy harkita tarkkaan. Paha haittavaikutus voidaan myös selittää että sen olisi saanut myös taudin sairastamalla.
Hullunleimoja varmasti satelee myös eikä oireita uskota.

Ja sitten tiedoksi: Silloin kun se iskä tai äityli menee sinne kauppaan ostamaan sinulle ruokaa, niin kerrohan miten siellä pidetään etäisyys? Jokaisessa kaupassa jossa olen tämän pandemian aikana käynyt, on hiljaiseen aikaan vain yksi-kaksi kassaa, ja jonossa aina joku huohottamassa niskaan. Tyypillisesti se on itseään ihmeenä pitävä ts. niin tärkeä ihminen, ettei tarvi edes maskia. Tietäisit tämän, jos kävisit kaupassa itse, vaan kun vanhemmat hoitaa tuon ruokapuolen, niin miten voisit tietää? Ei riitä että osaa asiat teoriassa, tulee osata asiat myös käytännössä, ettei näytä täysin idiootilta. Mieti vaikka sitä, näytätkö mieluummin idiootilta se maski päässä incognito, vai ilman maskia omalla naamallasi. Oma valinta..🤡🤣👍
Jaahas, sitä on päästy välillä tietokoneelle. Onko teillä siellä laitoksessa rajoitettu nettiaikaa?

En tiedä miten tuohon THL ohjeistukseen liittyy minun vanhempani, jotka ovat jo useita vuosia sitten kuolleet? Muutenkaan he eivät ole minulle kaupassa käyneet useisiin kymmeniin vuosiin...

Noin kovasanaisena henkilönä, luulisi sinun pystyvän kauppajonossa kehottamaan niskaanhengittäjän pitämään väliä?

Niin, että tiedoksesi vaan, käyn itse kaupassa ja ostan ruokaa myös muille kuin itselleni.

Jos noin kovasti ahdistaa, niin suosittelen ottamaan yhteyttä THL ja kerrot heille, mikä tuossa ohjeessa mättää. Nuo ohjeethan on juuri sinunkaltaisia varten...

Nykyään muuten saa kauppakassit kaupan noutopisteeltä ja jopa kotiin tuotuna, niin ei tarvii mennä ollenkaan kauppaan, jos ei tahdo 👍🏻💪🏻

Aika mielenkiintoinen tutkimus valmistumassa, sen mukaan noin 80% ihmisistä on jo valmiiksi vastustuskyky koronaa vastaan.

133712709_3479720198763736_5806759319053352075_o.jpg

133708006_3479724845429938_4636126989856664210_o.jpg

https://www.nature.com/articles/s41590-020-00808-x

Katsot siis oikeudeksesi kantaa ja jakaa virusta parhaan kykysi mukaan, koska jaettu ilo on moninkertainen ilo. Ts. päätät muitten puolesta ettei riskiä ole, vaikka on hyvin tiedossa, että perusterveitäkin on jopa kuollut, ja monikymmenkertainen määrä on joutunut viikoiksi sairaala, jopa tehohoitoon? Ihan vaan sitä ajattelin kysyä, että miten pysyt elossa, kun ajattelu on tuota tasoa? Pureskeleeko joku ruuan puolestasi? Vai onko sinulla muistilappu äidiltäsi: "Kita auki, kita kiinni, pure niele.."

Omassa ikäluokassa ja kuntotasossa riskit kuolla tai joutua tehohoitoon ovat niin pienet, että en näe tarvetta ottaa rokotetta ja kärsiä sen mahdollisa seurauksia. Eiköhän jokainen punnitse itse riskit rokotteen ja koronan välillä ja ole täten valmiita kärsimään valintojensa seuraukset. Jos minä rokottamattomana levitän koronaa, niin tartutan sen todennäköisesti jollekkin kaltaiselleni, joka on punninnut riskit omalla kohdallaan, se ei pitäisi olla sinun ongelma rokotteen ottajana.

Viimeksi muokattu:
Katsot siis oikeudeksesi kantaa ja jakaa virusta parhaan kykysi mukaan, koska jaettu ilo on moninkertainen ilo. Ts. päätät muitten puolesta ettei riskiä ole, vaikka on hyvin tiedossa, että perusterveitäkin on jopa kuollut, ja monikymmenkertainen määrä on joutunut viikoiksi sairaala, jopa tehohoitoon? Ihan vaan sitä ajattelin kysyä, että miten pysyt elossa, kun ajattelu on tuota tasoa? Pureskeleeko joku ruuan puolestasi? Vai onko sinulla muistilappu äidiltäsi: "Kita auki, kita kiinni, pure niele.."
Kummallinen tapa sinulla kummallisissa kirjoituksissasi viitata äiteihin ja isiin. Kummallista, todellakin kummallista.

Aika mielenkiintoinen tutkimus valmistumassa, sen mukaan noin 80% ihmisistä on jo valmiiksi vastustuskyky koronaa vastaan.

133712709_3479720198763736_5806759319053352075_o.jpg

133708006_3479724845429938_4636126989856664210_o.jpg

https://www.nature.com/articles/s41590-020-00808-x
Se oliskin kova tauti jos 80% olisi immuuneja, sitten 20% otetaan ne vanhat ja sairaat ja niistäkin kuolee vain pieni osa. Ja koko maapallo sekaisin, minkätakia? Koska korona, järjellistä syytä ei ole ottaen huomioon miten huonosti tuo tappaa.

En tiedä kuinka tuo piilottaminen voitaisiin todentaa ilman että se tulee tietoon, mutta vastataan nyt vaikka että ei.

edit. Niin siis oli oletuksena, että kuitenkin jossain vaiheessa se selviää. No silti ei. Luulen silti, että jotkut viranomaisten lausunnot ja teot voidaan tulkita piilotteluksi, jos siihen on taipuvainen uskomaan.
Vastaan kanssa ei. Minkä ihmeen takia niitä piilolteltais? Miksei sitten kaikkien lääkkeiden mahdollisia haittavaikutuksia piiloteltais? Ainakin tästä on sitte jo etukäteen tiedotettu ja ehkä kannattaa botixia tökkineiden miettiä rokotteen ottamista, ainakin ton Modernan valmistaman.

Täällä(kin) on kovasti syyllistetty ja haukuttu edesvastuuttomiksi terveitä (oireettomia), jotka elävät ns. normaalisti, nyt on valmistunut (lähes 10 miljoonaa ihmistä käsittänyt) jättitutkimus Wuhanista, jonka lopputulos on, että oireetonta koronan leviämistä ei tapahtunut lainkaan.
Eli siis oireettomat eivät levitä koronaa!

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7679396/…

https://www.sciencedaily.com/relea…/2020/11/201130131511.htm
Hallelujaa 🙌

Täällä(kin) on kovasti syyllistetty ja haukuttu edesvastuuttomiksi terveitä (oireettomia), jotka elävät ns. normaalisti, nyt on valmistunut (lähes 10 miljoonaa ihmistä käsittänyt) jättitutkimus Wuhanista, jonka lopputulos on, että oireetonta koronan leviämistä ei tapahtunut lainkaan.

Lue ketjun alkupää, levittää hengittämällä sporassa. Trollaamista väittää toisin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nyt meet aiheesta ohi. Kaveri pelkää että on oireeton ja saastuttaa isovanhemmat. Ei saastuta jos pesee kätensä. Mahdotonta tossa tapauksessa tietämättään tartuttaa isovanhemmat.

Onko mahdotonta? Eikös mullakin voi nyt olla vielä alkamassa toi tauti ilman oireita. Sitten meen sinne lounaalle mummolaan ja pappa koskee samaan ovenkahvaan mihin itsekin. Sen jälkeen pappa refleksinomaisesti pyyhkii samalla kädellä silmiä/naamaa ja viikon päästä on letkuissa?

Joko taas trollaat tai sitten sulla menee jotain ohi. Analyysisi mukaan leviää vain pisaratartuntana, eli kaveri näin ei osaa vältellä kodin ulkopuolisten pintojen kosketustartuntaa eli näin käsihygienia unohtuu. Tietämättään saa sitä käsiinsä ja näin myös levittää tietämättään. Osuiko nyt?

Tähänkin ketjuun on postattu linkki jutusta, jossa supartartuttaja levitti koronaa pitkin maailmaa oirehtimatta vielä itse ollenkaan. Siinä yksi linkki aiheesta. https://yle.fi/uutiset/3-11229535
Ja näitä riittää ihan vitusti, kaikki jotka oli eri mieltä, olivat trolleja. Mä olen nyt saanut omien alkuperäisten sanojen taakse kaksi isoa tutkimusta, kuntosalit ovat turvallisia ja oireeton ei levitä. Ketkä oli trolleja ja ketkä ei?

Tutkimusta en ole lukenut ja hienoa on, jos näin on.

Mutta eikö tämä nyt ole hiukan ristiriidassa sen kanssa, että sama tiedeyhteisö aka eliitti, joka on tämän suuren kusetuksen takana jolla autetaan tekemään jotain suurta resettiä maailmanjärjestykseen julkaisee tällaisen tutkimuksen?

Mutta eikö tämä nyt ole hiukan ristiriidassa sen kanssa, että sama tiedeyhteisö aka eliitti, joka on tämän suuren kusetuksen takana jolla autetaan tekemään jotain suurta resettiä maailmanjärjestykseen julkaisee tällaisen tutkimuksen?
Jäädään nyt vain odottamaan sitä, kun media rupeaa repimään tästä jättiotsikoita......
Henkeä ei kuitenkaan kannata piätellä odotellessa sitä....

Jäädään nyt vain odottamaan sitä, kun media rupeaa repimään tästä jättiotsikoita......
Henkeä ei kuitenkaan kannata piätellä odotellessa sitä....
Tuskin tekee, koska siihen loppuu kassavirta kun ihmiset rauhottuu.

Ja näitä riittää ihan vitusti, kaikki jotka oli eri mieltä, olivat trolleja. Mä olen nyt saanut omien alkuperäisten sanojen taakse kaksi isoa tutkimusta, kuntosalit ovat turvallisia ja oireeton ei levitä. Ketkä oli trolleja ja ketkä ei?
Etkö tosiaan näe mitään trollaamista kirjoituksissasi? Tässä yksi esimerkki:
”Vitun vajakit jotka ostaa kaikki paskapaperit kaupoista. Mikä ongelmana? Paskantaako ne pelosta kotona vai mitä mielenvikaisuutta toi on?”

Minullekin aloit mesoamaan, kuin me paniikin lietsojat olemme väittäneet sitä ja tätä, vaikka en ollut mitään tuollaista kirjoittanut.

Etkö tosiaan näe mitään trollaamista kirjoituksissasi? Tässä yksi esimerkki:
”Vitun vajakit jotka ostaa kaikki paskapaperit kaupoista. Mikä ongelmana? Paskantaako ne pelosta kotona vai mitä mielenvikaisuutta toi on?”

Minullekin aloit mesoamaan, kuin me paniikin lietsojat olemme väittäneet sitä ja tätä, vaikka en ollut mitään tuollaista kirjoittanut.
Mitä trollaamista tossa on? Vajaaälyistä se on ostaa kaikki vessapaperit, mitä helvettiä sä selität? Sunko mielestä se on jotenkin normaalia tervettä toimintaa. Ei herranjumala, nyt oikeesti. Oonko mä väittänyt sua trolliksi? En ole. Mua taas on vaikka olin aivan oikeassa ja silti edelleen trolliksi sanotaan. Kerääppä ne vessapaperis ja painu vittuu siitä kitisemästä, alkaa jo riittään teidän nimittelyt.

Mitä trollaamista tossa on? Vajaaälyistä se on ostaa kaikki vessapaperit, mitä helvettiä sä selität? Sunko mielestä se on jotenkin normaalia tervettä toimintaa. Ei herranjumala, nyt oikeesti.
Joo tää riittää mainiosti. Älykkyytensä tuominen esiin muita tyhmiksi haukkumalla harvemmin toimii.

Joo tää riittää mainiosti. Älykkyytensä tuominen esiin muita tyhmiksi haukkumalla harvemmin toimii.
Lopeta nyt jo, trolliksi haukkuminen varmaan on sitten ihan ok, vittu tätä touhua. Tää on ihan naurettavaa perseilyä. Mä olin monessa asiassa mistä eniten puhuin ihan oikeassa kun paniikkia lietsottiin ja jokainen joka ei mukaan lähtenyt, haukuttiin trolliksi. Miten meni noin niinkuin omasta mielestä, päin vittua se meni kuule.

Se on kuule ihan älykkyyttä olla ostamatta puolen vuoden vessapaperit niin, että muillekin jää jotka niitä tarttee ihan normaalisti. Tyhmää idiotismia on hamstraa sitä.

Flunssaiseltahan tää olo tuntuu. Tänään sain positiivisen testituloksenkin. Eka oire oli väsymystä ja lihassärkyä, nyt on kuumetta ja räkää.
Kerro sitten rehellisesti saatko mitään eri oireita kuin tavallisessa influenssassa, jossa on suurin osa oireista samaa mitä koronassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom