- Ikä
- 34
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hetkinen missä ne kieltäjien käppyrät joiden mukaan kuolleisuus ei ole noussut?
Pelottavaa miten vietävissä tää kansa on.
Mistä tiedät, että et ole tai ole ollut oireeton kantaja? Oletko usein käynyt testeissä?Arvatkaa paljonko sitä pakotusta itsekin on saanut. Mä olen ollut kohta 8 kuukautta oireeton kantaja. Joka ikinen kerta alusta saakka jos erehtyi sanomaan että on terve, niin olikin oireeton. Ei voi olla, mun on pakko olla ollut 8kk aikana terve, mutta ei, olen ollut kokoajan pakottajien mielestä oireeton. Koronaa siis pystyy kantamaan 8 kuukautta selkeesti.
Meidän perheessä 3 testiä tehty, ei mulle, mutta kaikki negatiivisia. Toihan puheiden muka tarttuu viereisen kaupungin Pertistä jos se aivastaa, niin mä en voi olla saamatta tautia jos perheessä sellainen on. Positiivinen juttu tässä on ollut, että en ole saanut myös joka syksyistä kevyttä flunssaa. Käsien putsaamismaneeri olisi hyvä jäädä jatkossakin ihmisille kun estää jonkinverran influenssaakin. Mutta eiköhän tää korona tästä koko kansan pyyhi läpi jossain vaiheessa vuosien aikana kuten influenssat ja normaalit flunssatkin pyyhkii, kaikkiin näihin kuolee ne ketkä kuolee.Mistä tiedät, että et ole tai ole ollut oireeton kantaja? Oletko usein käynyt testeissä?
Juu ei tää mihinkään katoa. Kaikki me kuollaan jossain vaihessaaMeidän perheessä 3 testiä tehty, ei mulle, mutta kaikki negatiivisia. Toihan puheiden muka tarttuu viereisen kaupungin Pertistä jos se aivastaa, niin mä en voi olla saamatta tautia jos perheessä sellainen on. Positiivinen juttu tässä on ollut, että en ole saanut myös joka syksyistä kevyttä flunssaa. Käsien putsaamismaneeri olisi hyvä jäädä jatkossakin ihmisille kun estää jonkinverran influenssaakin. Mutta eiköhän tää korona tästä koko kansan pyyhi läpi jossain vaiheessa vuosien aikana kuten influenssat ja normaalit flunssatkin pyyhkii, kaikkiin näihin kuolee ne ketkä kuolee.
13v jätkä vähän yskinyBlood of boy, 13, sprayed over hospital wall as he died from Covid battle
SHOCKING pics show how the blood of a 13-year-old boy sprayed over a hospital wall as he died from Covid complications after a coughing fit. A bereaved mother has shared the horrifying images of th…www.the-sun.com
katso liitettä 225722
View: https://twitter.com/DrEricDing/status/1343627565177700360?s=20
ONkohan toi ecmo sama vehje mitä suomessakaan ei osaa käyttää kun kourallinen lekureita?While Peyton suffered from a thyroid problem and had asthma...
Doctors treated Peyton with extracorporeal membrane oxygenation (ECMO) where blood is temporarily removed from the body to allow artificial oxygenation of the red blood cells and the removal of carbon dioxide
"The surgeons were trying to replace the ECMO and they were doing CPR to help circulate his blood because his pulse was so weak and his oxygen levels were so low."
He had this big coughing fit and he basically started to hemorrhage in his chest.