Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ja hullua katsoa miten helposti ihmiset aivopestään kusettamalla. Osalla on oikein agendana paisutella tätä viimeiseen saakka. Rokotetta pakotetaan ikäänkuin olisi oma perse kyseessä, tilastoilla mässäillään, paniikkia lietsotaan. Ja kun kuolleisuus ei ole mihinkään muuttunut ja selvästi tappaa vain heikkokuntoisia vanhuksia, niin silti uskotaan tota paniikinlietsontaa vaikka faktat näyttää aivan muuta kuin paniikkia. Miettikää hieman tulevaisuutta miten monet ihmiset saadaan vastaavalla pelottelulla ottamaan vaikka siru aivoihin muutaman kuukauden aktiivisen pakottamisen jälkeen. Pelottavaa miten vietävissä tää kansa on.

Tuosta pakottamisesta on pelottavia esimerkkejä, esim liikennemerkkien vaihtaminen äärettömän pienen vähemmistön mukaan, rasismia on nykyään kaikki, jopa itse sana rasismi. Kaikki tää toteuttetaan pakottamalla median kautta ja kun ihmiset on niin vitun kujalla, niin ne uskoo aivan kaiken mukisematta ja ne tunkee vaikka kakkosnelosen perseeseen jos sitä tarpeeksi kauan rummutetaan mediassa. Ja mediat nauraa ja käärii mainosrahat.

Arvatkaa paljonko sitä pakotusta itsekin on saanut. Mä olen ollut kohta 8 kuukautta oireeton kantaja. Joka ikinen kerta alusta saakka jos erehtyi sanomaan että on terve, niin olikin oireeton. Ei voi olla, mun on pakko olla ollut 8kk aikana terve, mutta ei, olen ollut kokoajan pakottajien mielestä oireeton. Koronaa siis pystyy kantamaan 8 kuukautta selkeesti.

Liikennemerkkejä yhtenäistettiin euroopan vastaaviin. Media mässäili vain sukupuolineutraaleilla ja näköjään joku siihenkin uskoi.

Vai pitäisikö tässä alkaa pitämään pienien nuolenpäiden puolta, kun nuolenpäitäkin vaikka kasvatettiin suuremmiksi paremman näkyvyyden vuoksi.

Arvatkaa paljonko sitä pakotusta itsekin on saanut. Mä olen ollut kohta 8 kuukautta oireeton kantaja. Joka ikinen kerta alusta saakka jos erehtyi sanomaan että on terve, niin olikin oireeton. Ei voi olla, mun on pakko olla ollut 8kk aikana terve, mutta ei, olen ollut kokoajan pakottajien mielestä oireeton. Koronaa siis pystyy kantamaan 8 kuukautta selkeesti.
Mistä tiedät, että et ole tai ole ollut oireeton kantaja? Oletko usein käynyt testeissä?

Se on jännä kuinka suuri osa kansasta on niitä lampaita, kun ovat lähteneet tähä käsiderumbaankin. Jotkut asiantuntijat tietää, että korona ei tartu kosketuksesta ja silti läträtään käsidesiä ja esim. salilla desinfioidaan laitteita. Taitaa salinpitäjillä olla liikaa rahaa, kun haaskaa tuollaiseen...

Sen nyt jokaisen pitäisi tietää, että korona tarttuu vain ja ainoastaan huutamalla ja laulamalla. Jos välttää tuollaista toimintaa, niin ei ole mitään riskiä koronasta missään. Ihme touhua...

Vähän pompsahti Venäjän luvut:

Venäjä kertoi maanantaina, että yli 186 000 ihmistä on kuollut maassa koronavirukseen, mikä on yli kolminkertainen luku aiemmin raportoituun verrattuna.

Maan tilastoviranomaisen Rosstatin mukaan tammikuusta marraskuuhun raportoitiin kaikkiaan noin 230 000 kuolemaa enemmän kuin edellisenä vuonna. Varapääministeri Tatjana Golikovan mukaan kuolleisuuden kasvusta yli 81 prosenttia johtuu koronaviruksesta.

Reutersin laskelmien mukaan Venäjällä on huhtikuusta marraskuuhun asti raportoitu 20 prosenttia enemmän kuolemia kuin vastaavalla ajanjaksolla edellisvuonna.

Venäjän terveysviranomaiset ovat raportoineet yli kolme miljoonaa koronatartuntaa pandemian alusta lähtien. Koronaan liittyviä kuolemia on kuitenkin aiemmin raportoitu vain 55 000.

Venäjää on kritisoitu siitä, että siellä on luettu koronakuolemiksi vain ne, joiden kohdalla koronavirus on ruumiinavauksessa todettu pääasialliseksi syyksi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Äkkiäkös nuo rokotteet loppuu kun vedetään viisinkertaisia övereitä:

Neljä hoitokodin työntekijää on joutunut sairaalahoitoon saatuaan yliannostuksen koronavirusrokotetta Pohjois-Saksassa, uutistoimisto Reuters kertoo.

Vorpommern-Rügenin piirikunnan viranomaiset kertoivat, että kaikkiaan kahdeksan työntekijää sai viisinkertaisen annoksen Pfizerin ja Biontechin rokotetta Stralsundin kaupungissa sunnuntaina. Heistä neljä joutui tarkkailuun sairaalaan saatuaan flunssankaltaisia oireita.

"Pahoittelen syvästi tapausta. Tämä on erillistapaus, joka johtui erillisistä virheistä. Toivon, etteivät altistuneet saa vakavia sivuoireita", Vorpommern-Rügenin piirineuvos Stefan Kerth sanoi tiedotteessa.

Vorpommern-Rügenin viranomaiset viittasivat Biontechin aiempaan lausuntoon, jonka mukaan rokotteen suurempia annostuksia tutkittiin ensimmäisen vaiheen kokeissa ilman vakavia seurauksia.

Mistä tiedät, että et ole tai ole ollut oireeton kantaja? Oletko usein käynyt testeissä?
Meidän perheessä 3 testiä tehty, ei mulle, mutta kaikki negatiivisia. Toihan puheiden muka tarttuu viereisen kaupungin Pertistä jos se aivastaa, niin mä en voi olla saamatta tautia jos perheessä sellainen on. Positiivinen juttu tässä on ollut, että en ole saanut myös joka syksyistä kevyttä flunssaa. Käsien putsaamismaneeri olisi hyvä jäädä jatkossakin ihmisille kun estää jonkinverran influenssaakin. Mutta eiköhän tää korona tästä koko kansan pyyhi läpi jossain vaiheessa vuosien aikana kuten influenssat ja normaalit flunssatkin pyyhkii, kaikkiin näihin kuolee ne ketkä kuolee.

Meidän perheessä 3 testiä tehty, ei mulle, mutta kaikki negatiivisia. Toihan puheiden muka tarttuu viereisen kaupungin Pertistä jos se aivastaa, niin mä en voi olla saamatta tautia jos perheessä sellainen on. Positiivinen juttu tässä on ollut, että en ole saanut myös joka syksyistä kevyttä flunssaa. Käsien putsaamismaneeri olisi hyvä jäädä jatkossakin ihmisille kun estää jonkinverran influenssaakin. Mutta eiköhän tää korona tästä koko kansan pyyhi läpi jossain vaiheessa vuosien aikana kuten influenssat ja normaalit flunssatkin pyyhkii, kaikkiin näihin kuolee ne ketkä kuolee.
Juu ei tää mihinkään katoa. Kaikki me kuollaan jossain vaihessaa 😁

13v jätkä vähän yskiny
1609180337743.png

View: https://twitter.com/DrEricDing/status/1343627565177700360?s=20

Viimeksi muokattu:
13v jätkä vähän yskiny
katso liitettä 225722

View: https://twitter.com/DrEricDing/status/1343627565177700360?s=20

While Peyton suffered from a thyroid problem and had asthma...

Doctors treated Peyton with extracorporeal membrane oxygenation (ECMO) where blood is temporarily removed from the body to allow artificial oxygenation of the red blood cells and the removal of carbon dioxide

"The surgeons were trying to replace the ECMO and they were doing CPR to help circulate his blood because his pulse was so weak and his oxygen levels were so low."

He had this big coughing fit and he basically started to hemorrhage in his chest.

While Peyton suffered from a thyroid problem and had asthma...

Doctors treated Peyton with extracorporeal membrane oxygenation (ECMO) where blood is temporarily removed from the body to allow artificial oxygenation of the red blood cells and the removal of carbon dioxide

"The surgeons were trying to replace the ECMO and they were doing CPR to help circulate his blood because his pulse was so weak and his oxygen levels were so low."

He had this big coughing fit and he basically started to hemorrhage in his chest.
ONkohan toi ecmo sama vehje mitä suomessakaan ei osaa käyttää kun kourallinen lekureita?
JOskus luin et ruotsista piti lennättää joku lapsi helikopterilla ku ruottis siinä sairaalassa ei sillä hetkellä ollu joko laitetta tai henkilökuntaa joka osaa käyttää. Anyway, astma ei oo pahin riskitekijä onneks lähellekkään. EI taida olla edes riskitekijä listalla. NImimerkillä astmaatikko.

Ellei se oo saanu veritulpan keuhkoihin, mihin yleisimmin koronaan kuolee.

Tossahan tää hulluus tulee esille. Jos joku on terve, niin se on TODENNÄKÖISESTI terve. Jumankauta kun pari vuotta sitten olis jengi mennyt lekurille hakemaan saikkua väittäen, että on infuenssa päällä ilman oireita, niin lekuri olis nauranut ulos. Mutta nykyään helvetti terve ei enää ole terve, vaan sairas, vaikka ei olisi oireen oiretta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom