Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ja kuten sanottu, siellä salilla ei ole niitä oikeasti sairastavia joita on maskit päässä muualla. Oireettomia voi olla, mutta kaupassa on oireettomat ja oikeasti kipeät.
Hmm.. miksi mainitset oireettomat, mitä niillä merkitystä, kun eiväthän ne edes ole sairaita tai koronaa levitä?

Tässä ehkä syy siihen, että sinua, vielä jopa foorumin omistajaa ylempänä sanottu trolliksi. Jatkuvaa samojen asioiden huutelua, ilman mitään järjensanomaa, muiden haukkumista ja uhoamista. Itsensä nostamista jalustalle ja huutelua, kuinka "minä tiedän".

Ei siinä saahan sitä noinkin liikennettä servereille ja rahaa omaan taskuun.

Hmm.. miksi mainitset oireettomat, mitä niillä merkitystä, kun eiväthän ne edes ole sairaita tai koronaa levitä?
Koska joku sen kuitenkin mainitsee. Ja taas kerran, sä et pysty vastaamaan tohon agrumenttiin, vaan alat henkilökohtaiseksi, mikä ongelma sulla on? Voitko ystävällisesti lopettaa, mä tiedän että se on trendikästä ja saat paljon tykkäyksiä, mutta pysy nyt asiassa. Ketä mä tossa haukuin? En ketään, mutta sä haukut mua? Alkaa riittään jo toi. Mitä järjetöntä tässä on?

Ja kuten sanottu, siellä salilla ei ole niitä oikeasti sairastavia joita on maskit päässä muualla. Oireettomia voi olla, mutta kaupassa on oireettomat ja oikeasti kipeät.
Ilmeisesti sua hitsaa toi raha kun sen mainitsit. Ihan tarpeetonta. Kun näät, että tossa on ihan totuutta, niin ohitat sen ja siirryt tohon haukkumiseen, miksi?

Punttisalit nyt on paikkoja, joissa ei kovinkaan kipeenä yleensä olla. Enemmän mä välttelisin julkisia ja ihmismassoja. Ja kun tähänkin tulee taas 10 tyyppiä jankuttamaan, niin harva kipeensä kuumeessa salilla on. Kyllä sen paremmin muualta saa. Joo, oireeton salilla joka aivastelee, joo joo, mutta enemmän niitä on muualla.

Mikellä ehkä pikkasen vaikeuksia hahmottaa isompia kokonaisuuksia ja yleinen tarve trollailla.
6kk sitten. Ja tämän jälkeen on todistettu, että kuntosalit on ihan turvallisia ja edelleen sä vedät tota trollijuttua.

Viimeksi muokattu:
Sori, en vaan näe mitään muuta järkevää syytä tuolle huutelulle. Ihmisen kummalliselle käytökselle on yleensä joku syy. Tottakai kirjottelu vetää ääripäät näkyviin, mutta en ole ennen tavannut ihmistä joka ei ikinä ole väärässä.

Mietinkin vain, että miksi mainitsit nyt ne oireettomat puheissasi. Eihän niillä pitäisi olla merkitystä niin kaupassa, kuin salillakaan, koska he eivät ole kipeitä saatika levitä mitään.

On myös hyvä kuitata vasta-argumentit "kateellisten huuteluna".

Ihan hyvät perustelut Mikellä tuossa on mun mielestä. Ilmaantuvuus mitataan promillea pienemmillä yksiköillä ja isossa osassa suomea ilmaantuvuus on edelleen alle promillen luokkaa. Kun pääosin kipeät ei salilla käy niin todennäköisyys on näppituntumalla niin pieni, että voi jo kyseenalaistaa uskaltaako katua ylittää jos pelkää kuntosalilta saavan koronan.

Mä pystyn kokemuksella sanomaan, että korona ei tartu missään. Olen normaalisti joka paikassa mennyt koko vuoden, eikä ole tullut koronaa. Ei edes kenellekkään tutulle. Salaliiittoa siis koko homma.

Mä ainakin voin tunnustaa, että olen joskus lievä oireisena ollut salilla. Jokin flunssa on meinannut tulla, mutta ei oikein ole kuitenkaan tullut. Mutta eihän muut ole olleet, niin olen se ainoa pahis ja tyhmä.
Joskus oli vissiin mykoplasma, joka oireili tosi lievästi, niin kävin silti vähän salilla. Jälki viisaana ei olisi kannattanut, mutta minkäs teet.

En ota millään tapaa kantaa siihen mitä siellä salilla tai missäkin tapahtuu.

Kysyin ja boldasin kohdan Miken tekstistä, jossa hän puhui oireettomista kaupassa. Kysyin, miksi mainitsi oireettomat, kun hänen mukaansa he eivät ole edes sairaita tai levitä mitään.

Lukekaa nyt teksti ajatuksella ennen vastausta edes.

Ja kyllä, itse ainakin olen elämäni urheillut niin ulkona kuin sisällä salilla, vaikka nokka vuotaa. Mutta tässä ei nyt ollut siitä kyse, vaan siitä, että miksi Mike mainitsi ne oireettomat ylipäätään. Kun heillä ei pitänyt olla eroa terveisiin.

Vitonen vetoa että aika moni niistä jotka saa rokotteen hiihtelee edelleen naamari päässä, koska pitää näyttää vastuulliselta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tää pyörtymisvideo tais ollakin täällä. Nyt sitä on päivitetty eli tää nainen olis kuollut. Tiedä sitten onko fake news, tästä keissistä löytyy versioita molempiin suuntiin.

View: https://www.bitchute.com/video/as1rvnNFNaQQ/

NURSE TIFFANY PONTES DOVER gets Pfizer mRNA Vaccine live on TV on Dec. 17, 2020. She becomes dizzy and faints within 17 minutes of the injection, then "likely" dies during the night while sleeping. She was a mother of two, in great health,…

Ja kyllä, itse ainakin olen elämäni urheillut niin ulkona kuin sisällä salilla, vaikka nokka vuotaa. Mutta tässä ei nyt ollut siitä kyse, vaan siitä, että miksi Mike mainitsi ne oireettomat ylipäätään. Kun heillä ei pitänyt olla eroa terveisiin.
Mä mainitsin sen etukäteen sen takia, koska ensimmäinen argumentti siihen, ettei ole kipeä, on että on oireeton ja ketjun alkupäässä samassa kohtaa voit lukea miten kaikki tuli sitten selittämään miten oireettomatkin saastuttaa salilla. Mene lukemaan, siellä sä trolliksi huusit ekan kerran ja nyt taas. Ja mikä oli lopputulema? Todistetusti salit oli tosi pieni riski, kuten mä sanoin alunperin, olin oikeassa, se on sun mielestä trollaamista kun on eri mieltä ja sattumoisin vielä oikeassa.

Tää pyörtymisvideo tais ollakin täällä. Nyt sitä on päivitetty eli tää nainen olis kuollut. Tiedä sitten onko fake news, tästä keissistä löytyy versioita molempiin suuntiin.

NURSE TIFFANY PONTES DOVER gets Pfizer mRNA Vaccine live on TV on Dec. 17, 2020. She becomes dizzy and faints within 17 minutes of the injection, then "likely" dies during the night while sleeping. She was a mother of two, in great health,…

Verenotonkin yhteydessä ihmisiä pyörtyilee.

“I feel fine now and the pain in my arm is very minimal actually,” she added.

She said she had “passed out” around six times in the last six weeks. “It’s common for me,” she said.

Vasovagal syncope is a recognised condition that causes a person to faint because their body overreacts to certain triggers. It may also be called neurocardiogenic syncope. The vasovagal syncope trigger causes the heart rate and blood pressure to drop suddenly.

edit. 4,4 miljoonaa rokotetta annettu.

Jep, mutta otathan huomioon analyysissäsi myös sen, että tämä kaveri voi saada tämän kosketustartunnan myös muualtakin kuin kotoaan? Esim vaikka Meijerin salilaitteista, respan sohvan käsikirjasta, hissistä, parkkiautomaatista, kaupan ostoskärrystä, ihan mistä vaan pinnasta minkä virus on kontaminoinut. Se ei siis tarvitse olla tämän kyseisen kaverin omaa eritettä mitä levittää, tästä on kyse kosketustartunnassa.

Mike taitaa taas tuttuun tapaan trollata että saadaan keskustelua aikaan, samaahan se on tehnyt jo parikymmentä vuotta. :P

Onko mahdotonta? Eikös mullakin voi nyt olla vielä alkamassa toi tauti ilman oireita. Sitten meen sinne lounaalle mummolaan ja pappa koskee samaan ovenkahvaan mihin itsekin. Sen jälkeen pappa refleksinomaisesti pyyhkii samalla kädellä silmiä/naamaa ja viikon päästä on letkuissa?

On tehty havaintoja, että oireettomat henkilöt saattavat levittää virusta eteenpäin. On kuitenkin epäselvää, miten suuri merkitys tällä on epidemian leviämisessä. WHO:n mukaan nykytiedolla valtaosan tartunnoista aiheuttavat oireiset henkilöt. Eli mahdollista levittää oireettomana.

Kuten muissakin niin tässäkin tapauksessa on itämisaika voit kantaa tautia ja levittää sitä muihin vaikka itsellesi ei ole oireita ilmaantunut.
Tässä näitä ketjun alkupään viestejä, mitäs meillä oli nyt tartuntoja prosentuaalisesti. Testattuja näytteitä 2,4 miljoonaa, 35 tuhatta taruntaa. Alkupään viestejä kun lukee, niin meillä pitäis olla kaikilla se jo. Rauhottelu oli trollaamista, väärän tiedon arpominen totuus. Ja kun väärä tieto on osoitettu vääräksi, väitetään edelleen trolliksi. Siinä koronauskovaisten taktiikka.

Pitäiskö noissa koronaan liittyvissä kuolemissakin siirtyä lisäämään myös mahdollisesti kuolleet lukuihin? Samahan se olis lopettaa testaaminenkin ja leimata lukuihin koska mahdollista että ollut pöpö.

Vähän enemmän tausta duunia asioihin, eikä linkkaa sitä ekaa "show" linkkiä mutuna. Asia olis ollut pirun helppo tarkistaa, mitä todellisuudessa tapahtunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom