Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt täytyy tunnustaa, että tässä on vastuullista naamarin käyttöä:
View: https://mobile.twitter.com/BerwickJeff/status/1340109642383421443
Eli et käytä maskia, koska elät illuusiossa että kykenet ajattelemaan itse? Ja todiste tästä kyvystä on se, että sinun ns. ajattelun mukaan tämä on vain kausiflunssaa, ei yhtään vaarallisempi, koska kuoleehan ne ihmiset flunssaankin. Tosin ne kausiflunssan luvut nyt sattuu olemaan historiaa, ja tämä Covid-19 on vasta uransa alussa, mutta mitäpä faktoilla olisi ajattelun kanssa tekemistä. Ajattelehan vaikka sitä, että kaikki luvut jotka löydät netistä, on "tähän mennessä"- lukuja, ts. jenkeissä on kuollut tähän mennessä 330 000 ihmistä. Viruksen uudet muodot leviävät parasta aikaa, joten tämä pandemia ei ole laantumassa, vaan kiihtymässä. Se mikä on lopputulos omalta kohdaltasi, sen saat tietää vasta jälkeenpäin, kun tauti on ensin saatu ja sitten podettu. Siihen asti maskittomuutesi todistaa vain typeryyttä, ei kykyä ajatella, koska sen maskin tarkoitus on yksinomaan suojella muita sinun levittämältäsi virukselta. Ajatteluun kykenevä ei ota riskejä muitten puolesta, koska kykenee ajatelemaan, ettei saavuta sillä mitään positiivista.
Ei oo kuin toinen kerta tämän koronaepisodin aikana, kun vuokattiin pakkautuu näitä itse ajattelevia ihmisiä Se on jännä homma, kun se muuten se kehä kolmonen on parasta maailmassa, mutta silti sieltä pitää lähteä vaeltamaan pitkin Suomea ja silloin kun rajat oli kiinni, monen sankarin oli ihan pakko käydä kokeilemassa, että pääsiskö sittenkin pois. Vähän alkaa tuntua siltä, että ei se elämä siellä olekaan niin ihanaa, kuin moni antaa ymmärtää.
Tämä kaikki tiedetään Vuokatin koronatapauksesta – alueella joulunvietossa tuhansia ihmisiä: "Potentiaalia isolle altistumiselle on"
Vuokatissa koronavirustartunnan saanut on viisihenkisen perheen jäsen ja altistuneita voi olla hyvin suuri määrä.www.mtvuutiset.fi
Tämmösiä olis pitänyt löytää pukin konttiin:
View: https://mobile.twitter.com/iamlisakirk/status/1339295666695098368
Median mukaan korona tappaa talossa ja puutarhassa (paremmin kuin raid), mutta melko moni on vielä elossa.....
Olisko Löylyllä joku selitys miksi tässä on menty koko vuosi eikä vielä ole salilta tarttunut tai mistään muualtakaan? Olisko selitys, sä olit väärässä? Ja valmiiksi jo argumentti kun tiedän vastauksen. Jos olen oireeton, niin sitten täällä on 6 oireetonta koska niiden kanssa olen tekemisissä joka viikko, linkkinä lapsi joka vie perheestä toiseen koronan ja tuo sen tänne. Mutta ei, kaikki oireettomia, onpa hurja tauti. On jo todistettu ihan datalla, faktalla, että korona tappaa vanhoja ja monisairaita, jos niitäkään. Niin mistä jengi vielä jaskaa panikoida?Ne salit tulee menemään kiinni, se on tässä vaiheessa jo käytännössä varmaa. Jos vertaa kuntosaleja nyt esim. kouluihin tai elokuvateattereihin niin kuntosali on prime ympäristöä tuollaisen viruksen leviämiseen. Suhteellisen pienessä tilassa räplätään niitä samoja tankoja ja levypainoja ja treenin yhteydessä lentelee ilmaan niitä pisaroita, vaikka ei edes aivastaisi. Ei siinä auta paskaakaan, että välillä käydään käsidesiä laittamassa. Kerran pyyhkäiset hikeä naamalta kädellä, johon virus on tiensä löytänyt niin se on siinä. Itse kävin juuri ostamassa kahvakuulan kotiin, että pystyy edes jotain ylläpitävää treeniä tekemään, kun salit laittaa ovensa säppiin. Voi hyvinkin tulevat viikot mennä aerobisen ulkoliikunnan parissa itse kullakin pakkislaisella. Jos siis ei sairastu, jossa tapauksessa ne voi mennä sängyn pohjalla.
Moni varsinkin iäkkäämpi bodari tuolla nyt ei varmasti ole perustervettä nähnytkään. Siihen päälle kun heitetään valmiiksi huono hapenottokyky aerobisen liikunnan puutteen vuoksi ja vähän tupakointia tms. kylkeen niin ollaankin jo riskiryhmää. Lisäksi kun tyhmänä mennään viimeiseen asti vähän sairaanakin treenaamaan niin ei ollenkaan mahdotonta etteikö joku pakkislainenkin tähän tulisi kuolemaan.
Viikko menty eteenpäin siitä, kun tästä ensimmäistä kertaa täällä pakkiksella keskusteltiin ja tämä tilanne on nyt jo edennyt paljon nopeampaa ja pahemmaksi kuin edes minä niissä "yliampuvissa" spekulaatioissani olin osannut kuvitella. Silti vielä jotkut jaksaa vääntää vastaan kuin jotkut pahimmatkin anti-vaxxerit. Smh.
Täällä asiantuntijat olivat eri mieltäJenkeissähän ne oli tutkinu, että corona ei juurikaan levinnyt kuntosaleilla. Hulkki tosta puhui podcastissaan.
Nohynekki sano HS ssa, että naamarit pidettävä vielä kuukausia, niin kauan kuin virus kiertää väestössä. Totesi kuitenkin, että voi olla liikaa vaadittu, että odotetaan niin kauan että testeissä ei löydy yhtään positiivista. Eli kauan jatkuu vieläKauankohan media jaksaa tätä rummuttaa? Niin kauan kun te kaikki klikkailette.
Minulla todettii 25.12 toistaiseksi vielä lievänä nuhaa ja yhtenä yönä kuumetta, saa nähä miten etenee.
Tajuutsä että sä tolla toiminnalla suoraan sanottuna murhaat viattomia riskiryhmäläisiä!!!!!!Itse en tuota rokotetta meinaa ottaa, kuitenkin niin lievä tauti kyseessä.