Deleted member 50241
Ei minulla ole parempaa tietoa ja tuo olikin oma ajatukseni asiasta, joka olisi pitänyt pitää omanani. Jollain tavoin olen kyllä asiasta perillä, mutta varmasti ovat oikean päätöksen tehneet.Eli sinulla on parempaa tietoa Suomen tämänhetkisestä lääkäritilanteesta ja sairaanhoidon resursoinnista, kuin päätöksentekoasemassa olevilla asiantuntijoilla?
Ja en ole väittänytkään, että kukaan tässä mitään laitonta tekisi. En minä sitä ihmettele että ihmisiä ei kiinnosta virkamiesten ja asiantuntijoiden suositukset. Tällaiset ihmiset voisivat kuitenkin myöntää että heitä ei kiinnosta pandemian vahinkojen lieventämiseen suunnitellut suositukset, vaan oma salitreeni on tässä kohtaa heille tärkeämpää.
Kyllähän sitä on myös suositeltu, että lapset eivät menisi kouluun yms. Kuka niitä sitten jää kotiin hoitamaan? Nythän asiaan tuli jo muutos, kun kriittisten alojen ihmisille lastenhoito/koulu järjestetään. Moni oli vastuuton ja laittoi lapsensa hoitoo, jotta pääsi röihin tienaamaan.
Totta on sekin, jonka Vatanenkin totesi IGlivessä, että jos on miettinyt taukoa, niin olisi hyvä aika se pitää. Pitää myös muistaa, että sali kuten muukin liikunta on usealle ns. terapeuttista toimintaa. Jos joku purkaa turhautumisen ja agression salilla rautaa kohtaan, saattaa se olla parempi kuin oma kumppani, lapset, nettipalsta yms.
Tässä kuitenkin rajoitetaan ihmisten toimintaa ja pitää ymmärtää, että kaikille se ei ole helppoa.
Itselläni on kotisali, niin tämä kuntosali asia ei juurikaan itseeni vaikuta.
Saattaapi sitä jokunen mummokin käydä poppanaa kutomassa, vaikka ei olisi suotavaa.
Eli monella ihmisellä saattaa olla itselle tärkeitä asioita, joita nyt rajoitetaan. Voi olla, että ulkona liikumistakin aletaan rajoittaa, niin siinä vaiheessa meitä vastuuttomia on taas lisää, jotka suorittavat asiaansa vaikkei ehkä pitäisi.