Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ei saatana,media käy jo ylikierroksilla.
Hampaat tippuu suusta koronan takia,mikä sitten parin päivän päästä tyrmättiin.
Media saa jauhaa paskaa ja lietsoa paniikkia minkä ehtii ja vastuuta ei tarvi ottaa.

No nyttei jöpötättäkkään enää jos korona
Ei viitti aikaansa käyttää paskan lukemiseen.
Ai ihan muuten vaan päästä keksivät näitä juttuja ?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pfizer rokotteen haittavaikutuksia. Käytännössä kuume, väsymys ja nivelkivu

semilieviä.
1607449948476.png

Viimeksi muokattu:
Pfizer rokotteen haittavaikutuksia. Käytännössä kuume, väsymys ja nivelkivu

semilieviä.
katso liitettä 225314

Veikeitä tuloksia, kolmasosa placebo porukasta sai väsymystä ei mistään ekalla vesipistoksella ja ripulia esiintyi enemmän kuin oikean rokotteen saaneilla.
Tuntuu noi tokan kierroksen tulokset luotettavimmalta. Varmaan jotain ihmisen psykologiaa, et alkuun ollaan tohkeissaan ja kaikkia oireita nähdään kun halutaan ja tokalla kerralla ei enää niin kiinnosta, vanha juttu, niin suodattuu enempi todelliset jutut läpi. SIlti siinäkin ripulioireet samoissa huom hehe. Mut joo erottuuhan tuossa selkeästi noita oireita sitten varsinkin tokalla kierroksella. Toisaalta tuossa ei kysytty vakavista oireista, että halvaannuitko, tulitko sokeaksi tai menetitkö järkesi? Ehkä Pfizer ei halua niitä julkaista? =D No vitsi vitsi, kai(?) tuollaiset täytyisi jotenkin raportoida, eikä vaan niitä asioita mitä kysyttiin.

Miksi Boris Johnsson käyttää naamaria?

Eräässä ryhmässä jossa on lasten vanhempia ja pääosin naisia niin etenkin lasten osalta näyttää kyselyn mukaan enemmistö olevan sillä kannalla ettei muksuja piikitetä. Moni ei ota itse mutta myös moni joka ei anna lapselle laittaa on kuitenkin ottamassa itse, se sama kanta kuin itsellä on selvästi esillä että sitten kun tiedetään enempi katsotaan uudestaan.

Minä toivon, että mahdollsimman moni aikuinen ja varsinkin vanhus ottaa rokotteen, silloinhan nämä rajoitukset yms. pelleily loppuu. Itse en sitä kuitenkaan aio ottaa, vaikka muuten olenkin rokotemyönteinen, mutta tällainen todella nopeasti kehitetty rokote ei vaan herätä luottamusta. Lisäksi todennäköisesti sairastin koronan jo keväällä, tosin varma en voi olla, koska silloin sitä ei vielä edes testattu.

Minä toivon, että mahdollsimman moni aikuinen ja varsinkin vanhus ottaa rokotteen, silloinhan nämä rajoitukset yms. pelleily loppuu. Itse en sitä kuitenkaan aio ottaa, vaikka muuten olenkin rokotemyönteinen, mutta tällainen todella nopeasti kehitetty rokote ei vaan herätä luottamusta. Lisäksi todennäköisesti sairastin koronan jo keväällä, tosin varma en voi olla, koska silloin sitä ei vielä edes testattu.
Hyvin pitkälti samaa mieltä.
Etenkin +65 porukalle piikit nahkaan samantien, perusteena ihan se että he ne sairaalat ruuhkauttaa jonka perusteella kaikkien muiden elämää rajoitetaan.

Tää on vähän sama juttu, kuin toivon että moni lupuu kaikenlaisista etuuksista jotta Suomen talous lähtis nousuun. Itse en kuitenkaan aio luopua saavutetuista eduista.
Joojoo, eriasia leikkiä tervedyellä.

Palaten vielä rokotteeseen, en minäkään halua ottaa koska voi olla sivuvaikutuksia. Ja vähän testattu.

MUTTA. Onks mitään lääkettä missä ei olis sivuvaikutuksia?
Buranaa ollu 50 vuotta ja jengi varmaan syö kuin karkkia aina kun tuntuu siltä, että johonkin kohtaan on tulossa särky. Pakkausselosteessa lukee mahdollisia haittavaikutuksia esim. alle 1/1000 voi ilmetä: näön hämärrytystä tai sarveiskalvomuutoksia, aivokalvontulehdus (potilailla, joilla on tietyntyyppinen sidekudossairaus), kuulonalenemaa, ruoansulatuskanavan puhkeamisia, sylkirauhastulehdusta tai haimatulehdusta, voimakkaita allergiaoireita (anafylaksiaa). jne jne

1/1000 Suomen kansasta olis aika iso lössi.

Suositut

Back
Ylös Bottom