Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kovinkaan kauan aikaa sitten...

447829711_487583463623166_597473070680986523_n.jpg


447560633_10224374682130886_8172570625923780559_n.jpg
 
Meillä on testattu pakosta, jotta saa puolivuotta armonaikaa. Ehkä se päättyy pian ja jatkossa ei tarvii testata.
Mitä varten sinä olet ämpyillyt tuolla tavalla virkamiesten mielivaltaisia ja vaarallisia käskyjä vastaan? Tottakai kuka hyvänsä saa raiskata sinut lääketieteellisesti (=pakottaa testeihin) koska vain haluaa. Olisit myös ottanut ne injektiot ja lapsillesi myös. Virkamiesten arvokkaalle ajalle on parempaakin käyttöä kuin tuhlata energiaan tuollaisiin "minulla on oikeus kehoni koskemattomuuteen"-tyyppeihin.
 
Mitä varten sinä olet ämpyillyt tuolla tavalla virkamiesten mielivaltaisia ja vaarallisia käskyjä vastaan? Tottakai kuka hyvänsä saa raiskata sinut lääketieteellisesti (=pakottaa testeihin) koska vain haluaa. Olisit myös ottanut ne injektiot ja lapsillesi myös. Virkamiesten arvokkaalle ajalle on parempaakin käyttöä kuin tuhlata energiaan tuollaisiin "minulla on oikeus kehoni koskemattomuuteen"-tyyppeihin.
Mikäs se Savettia närästää, kun täytyy kaivaa vanhoja tekstejä?
 
Mitä varten sinä olet ämpyillyt tuolla tavalla virkamiesten mielivaltaisia ja vaarallisia käskyjä vastaan? Tottakai kuka hyvänsä saa raiskata sinut lääketieteellisesti (=pakottaa testeihin) koska vain haluaa. Olisit myös ottanut ne injektiot ja lapsillesi myös. Virkamiesten arvokkaalle ajalle on parempaakin käyttöä kuin tuhlata energiaan tuollaisiin "minulla on oikeus kehoni koskemattomuuteen"-tyyppeihin.
Eihän rokote mikään pakko ollut. Ainakaan minulle. Osa ihmisistä kyllä vissiin sai työstään lähteä, jos ei ottanut.

Jos ajatellaan minun tapausta, jossa ei ollut mikään lain määräämä pakko ottaa rokotteita, niin miten ämpyilin virkamiestä vastaan? Heillä ei ollut mitään lain turvaamaa oikeutta pakottaa minua ottamaan rokotetta.

Jos olisi ollut, tilanne saattaisi olla erilainen.

Rahakin tietysti vaikuttaa asiaan jossain määrin. Jos tienaa työstää toista sataa tuhatta vuodessa ja työnantaja suosittelee testaamaan, niin aika pieni vaiva rahan eteen tehdä testi, jotta pystyi osottamaan itsensä "turvalliseksi" kun oli sairastanut koronan.

Itsellä koronasekoilu vaikutti elämään loppujen lopuksi hyvin vähän. Tietysti olisin saanut enemmän tapahtumaa elämään, kun olisin alkanut sekoilemaan.

Ja mitä tulee mieleen hoitajiin kohdistuneista pakoista, niin nekin pystyi kuitenkin halutessaan kiertämään jäämällä hetkeksi työttömäksi tai siirtymällä yksityisen leipiin.
 
Eihän rokote mikään pakko ollut. Ainakaan minulle. Osa ihmisistä kyllä vissiin sai työstään lähteä, jos ei ottanut.

Jos ajatellaan minun tapausta, jossa ei ollut mikään lain määräämä pakko ottaa rokotteita, niin miten ämpyilin virkamiestä vastaan? Heillä ei ollut mitään lain turvaamaa oikeutta pakottaa minua ottamaan rokotetta.
Aivan. Vähän sama kuin poliisin laittomia käskyjä ei tarvitse totella.

Teen siis pilkkaa sinusta koska toisessa ketjussa jankkaat sitä miten virkamiehen laittomien käskyjen noudattamatta jättäminen on rikollista idiotismia ja keksit mitä omituisempia skenaarioita missä heidän tekemänsä rikokset olisivat oikeutettuja. Täällä julistat ylpeästi miten koronakusetuksen aikana ei ollut pakko, mitä nyt maski piti olla naamalla ja testejä piti tehdä eikä saanut urheilla tai matkustella.

Onko niin, että sinä teet ihan mitä vain jos vihjataan että sinuun kohdistetaan väkivaltaa jos et tottele?

Jos olisi ollut, tilanne saattaisi olla erilainen.

Rahakin tietysti vaikuttaa asiaan jossain määrin. Jos tienaa työstää toista sataa tuhatta vuodessa ja työnantaja suosittelee testaamaan, niin aika pieni vaiva rahan eteen tehdä testi, jotta pystyi osottamaan itsensä "turvalliseksi" kun oli sairastanut koronan.

Itsellä koronasekoilu vaikutti elämään loppujen lopuksi hyvin vähän. Tietysti olisin saanut enemmän tapahtumaa elämään, kun olisin alkanut sekoilemaan.

Ja mitä tulee mieleen hoitajiin kohdistuneista pakoista, niin nekin pystyi kuitenkin halutessaan kiertämään jäämällä hetkeksi työttömäksi tai siirtymällä yksityisen leipiin.

Mitä on tämä "sekoilu" mistä puhut?
 
mitä nyt maski piti olla naamalla ja testejä piti tehdä eikä saanut urheilla tai matkustella.
Minä kyllä matkustelin ihan ulkomaillakin ja urheilin. Tein myös testejä, mutta käytännössä kukaan ei pakottanut. Olisin voinut jäädä kotimaahan, mutta nopea testi ja matka jatkui. Helpolla sai myös pitkät vapaat töistä. Maskia en juurikaan käyttänyt.
Onko niin, että sinä teet ihan mitä vain jos vihjataan että sinuun kohdistetaan väkivaltaa jos et tottele?
Ei mua ole kukaan koskaan väkivallalla uhannut. Jaa, kerran kyllä aikoinaan. Se yltyi turpaanlyöntikisaksi. Taidettiin olla aika tasaväkisiä ja se kuivui kasaan 🤔
Mitä on tämä "sekoilu" mistä puhut?
Kyllä sä tiedät.
 
Back
Ylös Bottom