Se on juurikin näin.Jokainen on vastuussa omasta käytöksestä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on juurikin näin.Jokainen on vastuussa omasta käytöksestä
En kans tiedä mistä porukka repii noita flunssiaan. Välillä on kurkku vähän kipeä aamulla ja ehkä päivän mutta menee ohi kun ottaa vaikka iisisti.On se perkele kun mä en ole saanut sydäriä kun tuolla paahteessa painan meneen tuntitolkulla joka päivä. Ai niin, mä en ottanut rokotetta kun mun kroppa ei mitään apupyöriä tartte jossain vitun flunssassa.
Melko surullista kun luin kommentteja ympäri somea, niin moni pitää edelleenkin passia hyvänä juttuna.Ei ollut tietenkään yllätys:
Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan – määrättiin korvaamaan lähes 120 000 euroa
Ilman koronapassia poikkeusaikaan liikkunutta miestä ei päästetty kahvilaan sisään. Myös asiamies määrättiin korvausvelvolliseksi.yle.fi
Mikähän tässä on kun nämä twitteri linkit ei näy kuten ennen? Alla ihan hyvä video Vauhkalan keissiin liittyen.
View: https://x.com/s0ikk3li/status/1780591018410197297/mediaViewer?currentTweet=1780591018410197297¤tTweetUser=s0ikk3li
Ikinä ei oo käyny mitään ja taas kävi.Kannatti piikitellä lapsia.
Myocarditis and Pericarditis Observed After Vaccination, Not After COVID-19 Infection: NHS Preprint
Adolescents had a higher incidence of post-vaccine myocarditis and pericarditis than children.www.theepochtimes.com
LOL, voi jeesus näitä lampaita 2020.Musta vaan tuntuu että suuri osa ihmisistä ei vieläkään ole sisäistänyt millaisessa tilanteessa ollaan, ja mihin ollaan menossa.
Pahimmat skenaariot ovat todella pelottavia.
Globaalisti ääretön määrä tuskaa ja kärsimystä, taloudellisia menetyksiä. Niissä on vaarana myös tilanteen eskaloituminen muille tasoille.
Tämä on todella vakava tilanne, sitä ei kai voi tarpeeksi korostaa. Kyllä mä toivoisin että joka ikinen yksilö ottais tämän vakavasti ja tekis ihan yksilötasolla kaikkensa asian eteen.
Me täällä Suomessa ei olla nähty mitään vielä. Pahoin pelkään että joudumme vielä näkemään.
Jälkipyykkikin tästä tulee olemaan hirveä. Sitten joskus.
Toiset ovat huolissaan talouden sakkaamisesta liian voimakkaiden toimien myötä. Totta on että maailman talous tulee sakkaamaan rajusti. Mutta ei liian voimakkaiden toimien myötä.
Koronan myötä. Se pitäisi muistaa. Ne toimet johtuu koronasta.
Tälle pandemialle ei ole liian voimakkaita toimia.
Ompa kokonaisuudessaan aivan helvetin ironinen teksti ja itse kirjoittajakin.LOL, voi jeesus näitä lampaita 2020.
Damagee kyllä tuli ja huolella tulikin, mutta ei taudin takia, vaan massahysterian ja uskomattoman tyhmien ihmisten takia.
Toi löydös on myös siitä jännä, että AINA rokotteiden sydänriskeistä puhuttaessa vedottiin siihen, että myös korona aiheuttaa samaa ja enemmän. Että sekään ei nyt sitten kait ollut ihan totta.Kannatti piikitellä lapsia.
Myocarditis and Pericarditis Observed After Vaccination, Not After COVID-19 Infection: NHS Preprint
Adolescents had a higher incidence of post-vaccine myocarditis and pericarditis than children.www.theepochtimes.com
Mites meni noin niinkuin omasta mielestä?Mike taitaa taas tuttuun tapaan trollata että saadaan keskustelua aikaan, samaahan se on tehnyt jo parikymmentä vuotta. :P
Japanissa entinen sisäministeri Haraguchi on esittänyt julkisen anteeksipyynnön. Samaten Japanin kokenein onkologi, prof. Fukushima kertoo asiat rehellisesti.Ei ollut tietenkään yllätys:
Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan – määrättiin korvaamaan lähes 120 000 euroa
Ilman koronapassia poikkeusaikaan liikkunutta miestä ei päästetty kahvilaan sisään. Myös asiamies määrättiin korvausvelvolliseksi.yle.fi
Stadissa päivittäin! M'ollaan täällä edelläkävijöitä.Itse näin hetkeen 2 tyyppiä maskit naamalla kaupassa ja sääliksi kävi. Täällä Tampereella itse nähnyt tänä vuonna noin kerran kuukaudessa.