Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se perkele kun mä en ole saanut sydäriä kun tuolla paahteessa painan meneen tuntitolkulla joka päivä. Ai niin, mä en ottanut rokotetta kun mun kroppa ei mitään apupyöriä tartte jossain vitun flunssassa.
 
On se perkele kun mä en ole saanut sydäriä kun tuolla paahteessa painan meneen tuntitolkulla joka päivä. Ai niin, mä en ottanut rokotetta kun mun kroppa ei mitään apupyöriä tartte jossain vitun flunssassa.
En kans tiedä mistä porukka repii noita flunssiaan. Välillä on kurkku vähän kipeä aamulla ja ehkä päivän mutta menee ohi kun ottaa vaikka iisisti.
Varmaan allergia itselle "vaarallisempi" asia kuin nämä nykyajan vitsaukset ja mt-ongelmat
 
Viimeksi muokattu:
Kannatti piikitellä lapsia.
Ikinä ei oo käyny mitään ja taas kävi.

f99126a97bfd1c95(1).jpg
 
Härskiä bisnestä ihmisten pelolla. Olis kiva kuulla, hävettääkö ketjun alkupään pakottajia kun haukuitte trolliksi ja paisuttelitte flunssaa. Piti salilla tarttua tosta vaan, bodarien piti olla riskiryhmää koska räkivät salilla ja hengittävät sitä ilmaa. Hävettääkö miten naurettavaa paskaa te ajoitte?
 
Musta vaan tuntuu että suuri osa ihmisistä ei vieläkään ole sisäistänyt millaisessa tilanteessa ollaan, ja mihin ollaan menossa.
Pahimmat skenaariot ovat todella pelottavia.
Globaalisti ääretön määrä tuskaa ja kärsimystä, taloudellisia menetyksiä. Niissä on vaarana myös tilanteen eskaloituminen muille tasoille.

Tämä on todella vakava tilanne, sitä ei kai voi tarpeeksi korostaa. Kyllä mä toivoisin että joka ikinen yksilö ottais tämän vakavasti ja tekis ihan yksilötasolla kaikkensa asian eteen.
Me täällä Suomessa ei olla nähty mitään vielä. Pahoin pelkään että joudumme vielä näkemään.
Jälkipyykkikin tästä tulee olemaan hirveä. Sitten joskus.

Toiset ovat huolissaan talouden sakkaamisesta liian voimakkaiden toimien myötä. Totta on että maailman talous tulee sakkaamaan rajusti. Mutta ei liian voimakkaiden toimien myötä.
Koronan myötä. Se pitäisi muistaa. Ne toimet johtuu koronasta.
Tälle pandemialle ei ole liian voimakkaita toimia.
LOL, voi jeesus näitä lampaita 2020.

Damagee kyllä tuli ja huolella tulikin, mutta ei taudin takia, vaan massahysterian ja uskomattoman tyhmien ihmisten takia.
 
LOL, voi jeesus näitä lampaita 2020.

Damagee kyllä tuli ja huolella tulikin, mutta ei taudin takia, vaan massahysterian ja uskomattoman tyhmien ihmisten takia.
Ompa kokonaisuudessaan aivan helvetin ironinen teksti ja itse kirjoittajakin.
"ollaan ihmisiä toisillemme" lukee nimimerkin alla ja sitten hyväksytään kaikki toimet ja oikein korostetaan lopussa ettei ole liian voimakkaita toimia liittyen tähän "pandemiaan"

tekopyhä ja paska ihminen
ja jälkipyykkiä tosiaan tuli mutta ei varmana sitä mitä mietti
 
Ei ollut tietenkään yllätys:
Japanissa entinen sisäministeri Haraguchi on esittänyt julkisen anteeksipyynnön. Samaten Japanin kokenein onkologi, prof. Fukushima kertoo asiat rehellisesti.
 
Back
Ylös Bottom