Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Mistä tuon tietää, että onko totta? Eikö nuita voisi omalla naamalla ja nimellä kertoa jos haluaa asialle näkyvyyttä ja uskottavuutta? Ei mulla ainakaan kiinnosta lukea kun en voi olla varma. Tiiä vaikka roopeli käynyt satuileen. Tuokin väittää että tietää kymmeniä vastaavia tapauksia. Melkoinen sattuma. Itsekkin epäilytti rokotteet ja jätin ottamatta, mutta eipä nuista ole haittoja ilmennyt normi elämässä. En ole kenenkään kuullut puhuvan. Eipä niistä kyllä hyötyäkään näyttänyt olevan.
Oletko sä seonnut lopullisesti?

Ja miksiköhän lääkäri varsinkin jättää itsensä anonyymiksi? Mietippä hetki ja mieti sitä mikä lääke"tieteen" kanta edelleen koko touhuun on?
Moni lekurihan näki alusta asti tämän olevan täyttä paskaa. Osa kertoi asioista ja varmaan kaikki menettivät työnsä. Jopa mrna keksijä leimattiin ties miksi otukseksi.
Koko systeemi viritetty niin että ne joilla on paperillakin oikeaa tutkintoa ja kokemusta asioista menettävät kaiken jos puhuvat "vääriä" asioita.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lääkärilehti näemmä tämmönen disinformaation levittäjä:
Mä käytän rälläköidessä kuulosuojaimia ja suojalaseja, hitsatessa hitsausmaskia. Toimii kyllä hyvin.
 
Aika hupaisa teksti

On tää kyllä aivan uskomatonta ripulia koko touhu. Noita viruksia on ollut joka vuosi, ihmiset ovat sairastaneet normaalilla syklillä keväällä ja syksyllä, osa enemmän, osa vähemmän. Jostain helvetin syystä nyt koronan jälkeen on alettu nimeämään näitä tavallisia viruksia ja fleimaamaan flunssat maailmanlopuksi. Tässä on pakko olla joku globaali kusetus, jossa koitetaan pelottelemalla rokottaa mahdollisimman monta ihmistä. En yhtään ihmettelis, jos joskus 10 vuoden päästä alkaa massiivinen syöpäepidemia eikä kukaan sitten ala selvittämään moniko niistä otti rokotteet ekassa massapsykoosissa.
 
Niin se vaan jälleen kerran meni, että hurjimmat salaliittoteoreetikot olivat jälleen oikeassa (minä minä! :cool: ), USA todellakin rahoitti Wuhanin covid19 gain of function -tutkimuksen, eli USA:n tutkimuksesta oli kyse. Kovasti ovat jenkit yrittäneet aikaisemmin tuosta pelkästään Kiinaa syyllistää...mielenkiintoista seurata jatkoa. Onko taas läntinen valtamedia ihan hiljaa...

436197367_950895886519892_7418727761261224352_n.jpg



 
Niin se vaan jälleen kerran meni, että hurjimmat salaliittoteoreetikot olivat jälleen oikeassa (minä minä! :cool: ), USA todellakin rahoitti Wuhanin covid19 gain of function -tutkimuksen, eli USA:n tutkimuksesta oli kyse. Kovasti ovat jenkit yrittäneet aikaisemmin tuosta pelkästään Kiinaa syyllistää...mielenkiintoista seurata jatkoa. Onko taas läntinen valtamedia ihan hiljaa...
Lööppiuutisesta huolimatta sama vanha semanttinen kikkailu näyttäisi jatkuvan edelleen GoF-termin ympärillä. Eihän tuo uusi todistaja muuta myöntänyt kuin saivartelun mahdollisuuden olevan olemassa?
 
Miksi vähättelet?
Ööh, koska kyseessä New York Post, jolla on tapana laittaa "vähän" ameriikan lisää juttuihinsa JA kävin lukemassa mitä todellisuudessa oli sanottu?
Faucia ei näillä eväillä vielä mihinkään liriin saada, vaan arvatenkin hän tulee kuulemistilaisuudessaan toistamaan aivan samat litaniat kuin ennenkin.
 
Ööh, koska kyseessä New York Post, jolla on tapana laittaa "vähän" ameriikan lisää juttuihinsa JA kävin lukemassa mitä todellisuudessa oli sanottu?
Faucia ei näillä eväillä vielä mihinkään liriin saada, vaan arvatenkin hän tulee kuulemistilaisuudessaan toistamaan aivan samat litaniat kuin ennenkin.
Ei tietenkään saada, koska koko systeemi on niin korruptoitunut. Silti näille saastoille on myrkkyä, kun asiat ovat tapetilla mikä vaikeuttaa niiden tekemistä jatkossa, kunhan massat ei unohtaisi asioita ja saisi tietää mitä oikeasti tälläkin kertaa taas tehtiin.
 
Tästä nyt jokainen voi itse tulkita, eli taas tätä perinteistä "emme suoranaisesti rahoittaneet, ei tietääkseni, ei ole vaarallista tutkimusta jne.."



 
Back
Ylös Bottom