Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Voihan öyhötys:
1675114545034.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Raportti: Kaikki maat yhä "vaarallisen varautumattomia" tuleviin pandemioihin

Koronapandemian kaltaiseen katastrofiin ei oltu valmiita sen iskiessä, eikä sen varautuneempia olla vieläkään, toteaa tuore raportti. Vastaavanlaisiin kriiseihin valmistautumisessa on kiire.


Pitää muistaa, että WHO:n pandemianhallintasopimus on vielä työn alla.
 
Hmm..? Eli

- THL sanoo, että Kiinasta matkaavien koronatestaaminen ei ole mielekästä --> THL edustaa tiedettä ja poliitikot tekevät väärin ohittaessaan tämän.
- THL sanoo, että työikäisten jatkuva rokottaminen ei kannata eikä suosittele sitä --> THL edustaa tiedettä ja poliitikot tekevät väärin ohittaessaan tämän (?)
- kansalainen sanoo, että en halua rokotetta vaan turvaudun mieluummin vaihtoehtoiseen suojatumiskeinoon kuten terveisiin elintapoihin ja talvikausina huolehdin mm. d-vitsku- ja sinkkitasot kuntoon lisäravinteilla --> FOLIOHATTU! ROKOTEKRIITIKKO! SALALIITTOTEOREETIKKO!

Jotain tuossa(kaan) kirjoituksessa ei nyt oikein ole sisäistetty..
 
Erikoishaastattelussa Robert malone

Posi Tv:n uutiset Lakaruppropettin Pandemic Strategies Lessons and Consequences seminaarissa 21-22.1.2023 Tukholmassa.

Haastateltavana maailmankuulu lääkäri ja biokemisti Robert Malone


Tämähän oli muuten hyvä. Kannattaa katsoa edes viimeset pari kolme minuuttia, jos ei kokonaan jaksa. Hieno mies tämä Robert!
 
Tämähän oli muuten hyvä. Kannattaa katsoa edes viimeset pari kolme minuuttia, jos ei kokonaan jaksa. Hieno mies tämä Robert
Juu varsinkin tuo loppu todella kannattaa kattoa. Itse katoin vasta äsken , ku linkkasin nii video jumitti.

Jotkut ei siltikää herää laput silmillä vieläkin mennään, vai hävettääkö näitä propagandan uhreja niin paljon ettei kehdata myöntää mentiin mukaan kusetukseen jälleen.
 
Pfizer kusettaja vähän flippaa kun James tulee käymään :D


View: https://www.youtube.com/watch?v=u5n7RRKgDog


Harmittaa kun Veritasin kaverit jotenkin pilaa kaiken. Se saa sit oikeasti epäilee koko hommaa, että onko nuo kuinka todellisia persoonia jne.

Jos itse saisin kuvattua tuollaisen videon mikä se alkuperäinen video tuosta kaverista on. Olisin käynyt kuvaavassa kun hän menee töihin, mahdollisesti selvittänyt missä käy lounaalla, kuvannut, että on siellä useiden Pfizerin kavereiden kanssa syömässä jne. Kopioinut kaiken tiedon kaverista internetistä. Nyt olemassa muutama kämänen screenshot jne. Tuntuu, että jos saisin tuollaisen haastattelun aikaiseksi, penkoisin muidenkin taustat selville. Siten, että ei jäis mitään jossiteltavaa kenelläkään. Nyt nuo tehdään vähän tuollain juosten kusemalla.

Se ois vähän hankalampi lähteä poistamaan tietoja jos yhtäkkiä tähän henkilöön olisi linkitetty vaikka 30 henkilöä.

Toivottavasti jatkossa hoksaisivat etukäteen tehdä taustatyöt kunnolla.
 
Harmittaa kun Veritasin kaverit jotenkin pilaa kaiken. Se saa sit oikeasti epäilee koko hommaa, että onko nuo kuinka todellisia persoonia jne.

Jos itse saisin kuvattua tuollaisen videon mikä se alkuperäinen video tuosta kaverista on. Olisin käynyt kuvaavassa kun hän menee töihin, mahdollisesti selvittänyt missä käy lounaalla, kuvannut, että on siellä useiden Pfizerin kavereiden kanssa syömässä jne. Kopioinut kaiken tiedon kaverista internetistä. Nyt olemassa muutama kämänen screenshot jne. Tuntuu, että jos saisin tuollaisen haastattelun aikaiseksi, penkoisin muidenkin taustat selville. Siten, että ei jäis mitään jossiteltavaa kenelläkään. Nyt nuo tehdään vähän tuollain juosten kusemalla.

Se ois vähän hankalampi lähteä poistamaan tietoja jos yhtäkkiä tähän henkilöön olisi linkitetty vaikka 30 henkilöä.

Toivottavasti jatkossa hoksaisivat etukäteen tehdä taustatyöt kunnolla.
Pilaa? Tuo on todistetusti siinä tittelissä hommissa pfizerissa näytettiin. Kertoo itse omin sanoin asioista.
Hyvin veritas tuonut esille noiden korruption. Epäilen myös ettei veritaksen resurssit riitä mihinkään massiiviseen tiedusteluun ja seuraamiseen.
 
Pilaa? Tuo on todistetusti siinä tittelissä hommissa pfizerissa näytettiin. Kertoo itse omin sanoin asioista.
Hyvin veritas tuonut esille noiden korruption. Epäilen myös ettei veritaksen resurssit riitä mihinkään massiiviseen tiedusteluun ja seuraamiseen.

Eli todisteeksi riittää ne pari screenshottia oletetusta linkedin tunnuksesta?
Ja muutama muu epämääräinen screenshot?
 
Eli todisteeksi riittää ne pari screenshottia oletetusta linkedin tunnuksesta?
Ja muutama muu epämääräinen screenshot?
Sä voit tuoda todisteet ettei kyseinen henkilö ole ollut töissä pfizerilla siinä toimessa mitä näytettiin. En ihmettelisi jos nyt on saanut potkut.
Kai sä käsität miten kovaa pfizer haastaisi oikeuteen project veritaksen, jos olisivat keksineet näitä juttuja omasta päästään? Näitä paljastuksia ollut jo lukuisia parin vuoden aikana.

Käytä aivojasi.
 
Sä voit tuoda todisteet ettei kyseinen henkilö ole ollut töissä pfizerilla siinä toimessa mitä näytettiin. En ihmettelisi jos nyt on saanut potkut.
Kai sä käsität miten kovaa pfizer haastaisi oikeuteen project veritaksen, jos olisivat keksineet näitä juttuja omasta päästään? Näitä paljastuksia ollut jo lukuisia parin vuoden aikana.

Käytä aivojasi.

Miten mun se pitäs todistaa?

Edelleen ihmettelen suuresti miksi tuollaista paljastus hommaa ei tehdä kunnolla. Itse ainakin penkoisin taustat kunnolla auki ennen kuin lähtisin video julkaisemaan.
Lisäksi julkaisisin leikkamattoman version ja leikatun, jotta vois myös kuunnella missä yhteydessä asiat sanottu.

Niin, että kukaan ei vois keksiä tollasia juttuja?

Mutta jos ei saa suhtautua asiaan kriittisesti, niin ei kait siinä.

Nimenomaan niitä paljastuksia on ollut useita ja osasta ”paljastetuista” ei ole löytynyt mitään tietoja mistään. Siksi vähän skeptisesti aina kaikkeen suhtautuu.
 
Miten mun se pitäs todistaa?

Edelleen ihmettelen suuresti miksi tuollaista paljastus hommaa ei tehdä kunnolla. Itse ainakin penkoisin taustat kunnolla auki ennen kuin lähtisin video julkaisemaan.
Lisäksi julkaisisin leikkamattoman version ja leikatun, jotta vois myös kuunnella missä yhteydessä asiat sanottu.

Niin, että kukaan ei vois keksiä tollasia juttuja?

Mutta jos ei saa suhtautua asiaan kriittisesti, niin ei kait siinä.

Nimenomaan niitä paljastuksia on ollut useita ja osasta ”paljastetuista” ei ole löytynyt mitään tietoja mistään. Siksi vähän skeptisesti aina kaikkeen suhtautuu.
Mä juuri kerroin logiikan sulle ilman mitään isompaa tutkimista. Project veritas olisi juridisesti tuhottu, jos vetäisivät päästään noita paljastuksia keksityillä henkilöillä jotka ison lääkefirman vastuuhenkilöinä. Vitun tyhmä
Vai selvitätkö minulle miksi project veritas voi tehdä tätä edelleen? Parin vuoden jälkeen?? Niin koska legit.

Kai sä käsität että sulla on todistusvastuu tohon shillaamiseen mitä koitat tarjoilla siellä? Jopa pfizerilla tuli vastine tähänkin caseen ja arvaa mitä. Ei mainintaakaan että olisi keksitty henkilö.
Sulla joku hätä asian kanssa? Lupaan muuten postata kaikki uusimmatkin paljastukset kun tulee ja voisin linkittää sinulle suoraan nimimerkillä. Voidaan sitten katsoa uudestaan taas.
 
Sä voit tuoda todisteet ettei kyseinen henkilö ole ollut töissä pfizerilla siinä toimessa mitä näytettiin. En ihmettelisi jos nyt on saanut potkut.
Kai sä käsität miten kovaa pfizer haastaisi oikeuteen project veritaksen, jos olisivat keksineet näitä juttuja omasta päästään? Näitä paljastuksia ollut jo lukuisia parin vuoden aikana.

Käytä aivojasi.
Milläs Pfizer jonkun PV:n haastaisi oikeuteen, kun se kuitenkin toimii sananvapauden suojaamana - sehän on vain sekalainen sakki yksittäisiä kansalaisia, jotka toimivat lahjoitusten varassa? Ja toiseksi Pfizerin pitäisi pystyä osoittamaan millä logiikalla PV:n toiminnasta on heille aiheutunut tappioita ja kuinka suurista summista on kyse. Ja vielä viimeisenä rastina - Pfizerillä pitäisi olla luottoa, että PV olisi kykeneväinen potentiaaliset korvaukset, sisältäen oikeudenkäyntikulut, maksamaan.
 
Milläs Pfizer jonkun PV:n haastaisi oikeuteen, kun se kuitenkin toimii sananvapauden suojaamana - sehän on vain sekalainen sakki yksittäisiä kansalaisia, jotka toimivat lahjoitusten varassa? Ja toiseksi Pfizerin pitäisi pystyä osoittamaan millä logiikalla PV:n toiminnasta on heille aiheutunut tappioita ja kuinka suurista summista on kyse. Ja vielä viimeisenä rastina - Pfizerillä pitäisi olla luottoa, että PV olisi kykeneväinen potentiaaliset korvaukset, sisältäen oikeudenkäyntikulut, maksamaan.
Implikoit sananvapauden koskevan jos tehdään näytelmä treffeistä missä toinen osapuoli kertoo yrityssalaisuuksia? Mikä sitten videoidaan paljastuksina.

Siis ihanko oikeasti implikoit, että voi jättifirmasta mennä tekemään tuollaista ja mitään seuraamuksia ei olisi... koska "sananvapaus"??? Taitaa tuo median "vapaus" olla sulla vähän hatara.
Sekä millä logiikalla PV:n tämä video haittaa pfizeria???? :DDD Joo sä varmaan näet tämän hyvänä mainoksena jessus sentään.

Heikkoa lillukanvartta tarjoillaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mä juuri kerroin logiikan sulle ilman mitään isompaa tutkimista. Project veritas olisi juridisesti tuhottu, jos vetäisivät päästään noita paljastuksia keksityillä henkilöillä jotka ison lääkefirman vastuuhenkilöinä. Vitun tyhmä
Vai selvitätkö minulle miksi project veritas voi tehdä tätä edelleen? Parin vuoden jälkeen?? Niin koska legit.

Kai sä käsität että sulla on todistusvastuu tohon shillaamiseen mitä koitat tarjoilla siellä? Jopa pfizerilla tuli vastine tähänkin caseen ja arvaa mitä. Ei mainintaakaan että olisi keksitty henkilö.
Sulla joku hätä asian kanssa? Lupaan muuten postata kaikki uusimmatkin paljastukset kun tulee ja voisin linkittää sinulle suoraan nimimerkillä. Voidaan sitten katsoa uudestaan taas.

Se on kyllä hienoa miten osaat keskustella asioista.

En missään vaiheessa väittänyt ettei esim. nuo Veritaksen hommat olisi totta. Toin vain oman mielipiteen esille siitä, että itse toivoisin, että tekisivät nuo paljastukset hieman eri tavalla. Sen perusteella olen sitten vitun tyhmä? Pettämätön logiikka.

Kellähän tässä hätä on?

EDIT: Itsekkin olen nuita juttuja seurannut.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom