Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Kieltämättä pelottavaa ajatella, jos oikeasti älykkäät ihmiset alkaisivat tekemään tuollaista Project Veritas tyyppistä toimintaa.

Sinulla ei ole todisteita vaan mielipide. Tiedä ero.

Huvittavaa, että tämä tulee "keskustelijalta", jolla ei koskaan ole yhtäkään todistetta omien hyvin vahvojen mielipiteidensä tueksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kieltämättä pelottavaa ajatella, jos oikeasti älykkäät ihmiset alkaisivat tekemään tuollaista Project Veritas tyyppistä toimintaa.



Huvittavaa, että tämä tulee "keskustelijalta", jolla ei koskaan ole yhtäkään todistetta omien hyvin vahvojen mielipiteidensä tueksi.
Jännä kun ei niitä todisteita ole tässäkään asiassa sillä puolen.

Hauska nähdä miten covid fanbasella on enää jäljellä shillata totuuden torvia. No jenkeissäkin vaalit lähestyy ja PV varmasti ujuttanut itseään jo tiettyihin piireihin niin nähdään mitä vaaleissa tällä kertaa tapahtuu...
 
Toivottavasti et nyt pahasti loukkaannu, mutta jos pitäisi kahden välillä valita, niin luottaisin enemmän amerikkalaisen valamiehistön mielipiteeseen kuin sinun mututuntumaasi. Joka kerta.
No PV casessa eli tässä mistä puhutaan on kirjaimellisesti hommat selvillä ja väität vastaan/koitat leimata jollain jos/ehkä/kun epäilyksellä ilman pohjaa/todisteita.
Sitten taas esim. langan covid aiheessa menin logiikalla pääosin ja olin oikeassa eli en voi olla pahoillani. En ollut ainoa täällä joka oli täysin oikeassa, kun kaltaisesi väitti vastaan syyllistäen.

hmmm ompa tuttua...
 
Toivottavasti et nyt pahasti loukkaannu, mutta jos pitäisi kahden välillä valita, niin luottaisin enemmän amerikkalaisen valamiehistön mielipiteeseen kuin sinun mututuntumaasi. Joka kerta.
Roopelilla alkaa vähän lipsumaan. Olen seurannut teidän "väittelyitä" pitkään ja täytyy vähän kääntää kelkkaa sen suhteen miten asiat esitetään. Tuot paljon asiaa keskusteluihin ilman mitään vittuilua, vaikka osalla porukalla on sitä vaikea nähdä. Roopeli taas vetää nollat taulussa omaa linjaa riippumatta mitä muut sanovat. Vaikka 90% hänen sanomistaana vastaa munkin aatteita niin tuo liaan jäykkä perunanäkökulma tökkiii. Mutta kaikki näkökulmat täytyy sallia, ei mitään väliä mitä toiset ajattelee.

lisättynä: nolla rokotusta ja täysin vastaan mitä media tarjoilee.
 
Täällä langassa ei juuri muuten viitsi enää käydä edes kääntymässä, mutta tää on se syy miksi välillä täytyy tulla piipahtamaan. Eli katsomaan olisiko langan päivystävällä dosentilla mennyt vati nurin 😂 On kyllä ihan priceless combo kun yhdistetään nollatason argumentointitaito ja itsehillintä ihan kuningastason pahantahtoisuuteen ja innokkuuteen ja ripotellaan tästä syntyvän ripulin päälle toistuvasti hienoja vajakkipiireissä opittuja termejä (shillata, projisoida, implikoida, fanbase, narratiivi, keppi kalahtaa, jne). Ihan kummelikamaa kyllä!
 
Täällä langassa ei juuri muuten viitsi enää käydä edes kääntymässä, mutta tää on se syy miksi välillä täytyy tulla piipahtamaan. Eli katsomaan olisiko langan päivystävällä dosentilla mennyt vati nurin 😂 On kyllä ihan priceless combo kun yhdistetään nollatason argumentointitaito ja itsehillintä ihan kuningastason pahantahtoisuuteen ja innokkuuteen ja ripotellaan tästä syntyvän ripulin päälle toistuvasti hienoja vajakkipiireissä opittuja termejä (shillata, projisoida, implikoida, fanbase, narratiivi, keppi kalahtaa, jne). Ihan kummelikamaa kyllä!
Juurikin näin. Plus pitää itseään suurena vapaustaistelijana, jota koitetaan vaientaa 🤭
 
Täällä langassa ei juuri muuten viitsi enää käydä edes kääntymässä, mutta tää on se syy miksi välillä täytyy tulla piipahtamaan. Eli katsomaan olisiko langan päivystävällä dosentilla mennyt vati nurin 😂 On kyllä ihan priceless combo kun yhdistetään nollatason argumentointitaito ja itsehillintä ihan kuningastason pahantahtoisuuteen ja innokkuuteen ja ripotellaan tästä syntyvän ripulin päälle toistuvasti hienoja vajakkipiireissä opittuja termejä (shillata, projisoida, implikoida, fanbase, narratiivi, keppi kalahtaa, jne). Ihan kummelikamaa kyllä!
Tiedän kyllä syyn miksi et kehtaa kuin käydä kääntymässä tai vilkaista.

Mites jabitilanne?
 
Roopelilla alkaa vähän lipsumaan. Olen seurannut teidän "väittelyitä" pitkään ja täytyy vähän kääntää kelkkaa sen suhteen miten asiat esitetään. Tuot paljon asiaa keskusteluihin ilman mitään vittuilua, vaikka osalla porukalla on sitä vaikea nähdä. Roopeli taas vetää nollat taulussa omaa linjaa riippumatta mitä muut sanovat. Vaikka 90% hänen sanomistaana vastaa munkin aatteita niin tuo liaan jäykkä perunanäkökulma tökkiii. Mutta kaikki näkökulmat täytyy sallia, ei mitään väliä mitä toiset ajattelee.

lisättynä: nolla rokotusta ja täysin vastaan mitä media tarjoilee.
Sulla ei ole edes mitään esimerkkiä antaa mistä koitat leimata minua.
Toi on niin helppoa vaan heittää jotain ja sitten katoat kuin pieru saharaan. Tapu tapu omaan selkään kun katoat yön pimeyteen... "kyllä se nyt otti nokkiinsa... varmasti otti...."
 
Sulla ei ole edes mitään esimerkkiä antaa mistä koitat leimata minua.
Toi on niin helppoa vaan heittää jotain ja sitten katoat kuin pieru saharaan. Tapu tapu omaan selkään kun katoat yön pimeyteen... "kyllä se nyt otti nokkiinsa... varmasti otti...."
En mä katoa minnekkään. Samoilla linjoilla sun kanssa hyvin pitkälle, mutta en vaan kannata liiallista ehdottomuutta. asiat voi esittää paremmalla tavalla kuin mihin itse edes pystyn. Pointti oli, että vähemmän vittuilua, enemmän asiaa. Kaikkihan on mennyt täysin mitä itse ajattelin korresta ja samaa sinäkin, mutta silti pitää nähdä toiset näkökulmat ilman suunsoittoa.

Sun vastaus kuvastaa täysin mitä aikasemmin sanoin, täysi hyökkäys päälle ilman että edes sisäilsit mitä sanoin.
 
En mä katoa minnekkään. Samoilla linjoilla sun kanssa hyvin pitkälle, mutta en vaan kannata liiallista ehdottomuutta. asiat voi esittää paremmalla tavalla kuin mihin itse edes pystyn. Pointti oli, että vähemmän vittuilua, enemmän asiaa. Kaikkihan on mennyt täysin mitä itse ajattelin korresta ja samaa sinäkin, mutta silti pitää nähdä toiset näkökulmat ilman suunsoittoa.

Sun vastaus kuvastaa täysin mitä aikasemmin sanoin, täysi hyökkäys päälle ilman että edes sisäistit mitä sanoin.
Miksi et kerro esimerkkiä vaan heität jotain? Ei mulla ole mitään hyökkäystä. Ihmettelen miksi koet sen sellaiseksi, jos haluan tarkennusta mitä edes tarkoitat.
Sähän itse hyökkäät jostain puskasta ja sitten kun kysyn että esim. mikä homma? niin toppuutellaan että äläs nyt.
 
Miksi et kerro esimerkkiä vaan heität jotain? Ei mulla ole mitään hyökkäystä. Ihmettelen miksi koet sen sellaiseksi, jos haluan tarkennusta mitä edes tarkoitat.
Sähän itse hyökkäät jostain puskasta ja sitten kun kysyn että esim. mikä homma? niin toppuutellaan että äläs nyt.
Taidan mennä ottamaan ensimmäisen rokotteen "ISO SARKASMI", ihan vaan sen takia etten ole yhtä peruna kuin sinä.
 
Taidan mennä ottamaan ensimmäisen rokotteen "ISO SARKASMI", ihan vaan sen takia etten ole yhtä peruna kuin sinä.
Niin eli siihen se taas tyssäsi. On se kyllä kauhea loukkaus kysyä mihin perustat noi syytöksesi/väitteesi, mutta siihen taas tyssäsi...

"öhöhöhö oot peruna"

Olipa avaavaa taas ja kiitos että todistit pointtini.
 
Vahvassa tuntuu olevan usko että Pfizer on joku hyväntekeväisyysjärjestö eikä kusettanut kaikkia C19-piikkinsä kanssa.. vai onkohan taustalla pelko joka hiipii mahdollisista piikkihaitoista..

kyllä tuo Jordon Walkerin linkedin profiili oli vielä hetken videon julkaisun jälkeen nähtävissä.. voihan DuckGon hakuun laittaa tuon vieläkin..

hakusanalla "jordon-walker-3b0910263" löytyy

Jordon Walker Director, Worldwide R&D Strategic Operations and mRNA Scientific Planning at Pfizer

PV:n porukka näyttää olevan aktiivisena asian tiimoilta..


View: https://twitter.com/Project_Veritas/status/1620447276832559104



View: https://twitter.com/Project_Veritas/status/1620491705463230465
 
Hyvä kirjoitus. Samat perusteet kirjoittajalla kuin itsellä jättää tutkittu ja turvallinen ottamatta. Pisteet myös ansiokkaasta lainausmerkkien käytöstä.
 
Baaritiskille uusia iskurepliikkejä...

328280904_590978372857712_7763957162164622289_n.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom