Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Niin... tämä oli vaan taas repäisty jostain ja tuotu tähän ketjuun, että "koronarokote tappoi" ilman mitään substanssia. Jotenkin ihmettelen miten joillekin se on todennäköisempää, että kuoli rokotteeseen tai sen "heikentämään" immuniteettiin vs. kaikki muut tuhannet kuolinsyyt ja seuraukset.
Lue uudestaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toinen yleinen bakteerin aiheuttama infektio on tulirokko. The Independentinmukaan juuri tulirokon kohdalla on tapahtunut kymmenkertainen nousu Isossa-Britanniassa: tänä vuonna tapauksia on ollut 23 000, kun viime vuonna niitä oli 2 300.
Nyt aletaan niittään rokotusten todellista vaikutusta.
 
Vai sosiaalisen eristäytymisen, mitä yhteiskunnat edellytti?
Kaikki yhdessä, mutta ylivoimaisesti suurin virhe oli aloittaa massarokotukset. Porukan immuniteetti on aivan paskana, moneen kertaan rokotetut makaa puolikuolleena joka nuhasta. Monet rokotetutuista on saanut koronankin moneen kertaan kun tässä monet rokottamattomat ihmettelee missä se tauti on.
 
Kaikki yhdessä, mutta ylivoimaisesti suurin virhe oli aloittaa massarokotukset. Porukan immuniteetti on aivan paskana, moneen kertaan rokotetut makaa puolikuolleena joka nuhasta. Monet rokotetutuista on saanut koronankin moneen kertaan kun tässä monet rokottamattomat ihmettelee missä se tauti on.

NHS:ssä ei koronarokoteta alle 5-vuotiaita ja uutisessakin mainittiin erikseen 4-vuotias kuollut, joten syy on varmaan siinä eristäytymisessä ja kun pikkulapsi tarvitsee paskaa ja bakteereita, että se oma immuniteetti muodostuu.
 
Niin se aikuinenkin tarttee. Rokotuksilla ylipäätänsä estetään tauteja, koronan tapauksessa moninkertaistetaan ongelma.

Jään mielenkiinnolla odottamaan tutkimuksia niistä rokotteiden vaikutuksista, sillä se asia varmasti käydään läpi ja siinä vaiheessa tiedetään paremmin. On muuten aika erikoista ettei vielä ole näkynyt vertaisarvioituja tutkimuksia niistä haittavaikutuksista?
 
On muuten aika erikoista ettei vielä ole näkynyt vertaisarvioituja tutkimuksia niistä haittavaikutuksista?
Niitä pantataan niin pitkään kun mahdollista. Sit joskus kun koko homma paljastuu aivan totaaliseksi virheeksi, ketään ei enää kiinnosta. Jengiä tulee putoamaan vielä pitkään omituisesti liian aikaisin. Jos ylimääräiset kuolemat ja rokotusohjelma kulkee täysin käsi kädessä tilastoissa, niin ei ton luulis olevan kellekään epäselvää.
 
Niitä pantataan niin pitkään kun mahdollista. Sit joskus kun koko homma paljastuu aivan totaaliseksi virheeksi, ketään ei enää kiinnosta. Jengiä tulee putoamaan vielä pitkään omituisesti liian aikaisin. Jos ylimääräiset kuolemat ja rokotusohjelma kulkee täysin käsi kädessä tilastoissa, niin ei ton luulis olevan kellekään epäselvää.

No se oli ehkä retorinen kysymys, sillä jos esim. sinun mielestä se vaikuttaa alentuneesti immuniteettiin, niin sitä ei oikein voi mitata mitenkään kun ei sellaista dataa ole olemassa ilman base line tietoa. Tutkimuksia toki on jo, että ne ovat aiheuttaneet allergisia reaktioita ja muita vakavempia juttuja. En usko mihinkään salaliittoon, että "jotkut" panttaavat tutkimuksia, sillä kuka tahansa lääkäri tai tiedemies tai ryhmä voi sellaisen tehdä ja lähettää vertaisarvioitavaksi kymmeniin itsenäisiin lääketieteen tiedejulkaisuihin. Se tarkoittaisi, että maailmassa olisi satoja tuhansia, jos ei miljoonia tutkijoita salaliitossa.
 
No se oli ehkä retorinen kysymys, sillä jos esim. sinun mielestä se vaikuttaa alentuneesti immuniteettiin, niin sitä ei oikein voi mitata mitenkään kun ei sellaista dataa ole olemassa ilman base line tietoa. Tutkimuksia toki on jo, että ne ovat aiheuttaneet allergisia reaktioita ja muita vakavempia juttuja. En usko mihinkään salaliittoon, että "jotkut" panttaavat tutkimuksia, sillä kuka tahansa lääkäri tai tiedemies tai ryhmä voi sellaisen tehdä ja lähettää vertaisarvioitavaksi kymmeniin itsenäisiin lääketieteen tiedejulkaisuihin. Se tarkoittaisi, että maailmassa olisi satoja tuhansia, jos ei miljoonia tutkijoita salaliitossa.
Se on aivan sama vaikka tulis absoluuttiset todisteet että rokotusohjelma alentaa pahasti immuniteettia. Se jäis marginaalijulkaisuksi eikä ketään kiinnostais. Rokotetut ovat kuin uskovaisia, oma lahkonsa, joille ei mikään selitys enää käännä sitä kelkkaa, ikinä.
 
En usko mihinkään salaliittoon, että "jotkut" panttaavat tutkimuksia, sillä kuka tahansa lääkäri tai tiedemies tai ryhmä voi sellaisen tehdä ja lähettää vertaisarvioitavaksi kymmeniin itsenäisiin lääketieteen tiedejulkaisuihin. Se tarkoittaisi, että maailmassa olisi satoja tuhansia, jos ei miljoonia tutkijoita salaliitossa.
Raha ratkaisee. Ei tarvita kummempia salaliittoja. Onneks tämä keissi kaikkinensa näyttää niin selkeälle, että riittää kun pitää silmät auki ja katselee ympärilleen.
 
Raha ratkaisee. Ei tarvita kummempia salaliittoja. Onneks tämä keissi kaikkinensa näyttää niin selkeälle, että riittää kun pitää silmät auki ja katselee ympärilleen.

Paljonko rahaa tarvitaan vaientamaan miljoonat tutkijat ja kuka sen maksaa niin, että se ei vuotaisi julkisuuteen Soros? =D
 
Se on aivan sama vaikka tulis absoluuttiset todisteet että rokotusohjelma alentaa pahasti immuniteettia. Se jäis marginaalijulkaisuksi eikä ketään kiinnostais. Rokotetut ovat kuin uskovaisia, oma lahkonsa, joille ei mikään selitys enää käännä sitä kelkkaa, ikinä.

Tästä olen eri mieltä. Se varmasti saisi julkisuutta juuri sen takia, koska kaikki yhteiskunnat toimivat samalla tavalla ja sen vuoksi ketään ei voisi syyttää virheistä. Itse olen ainakin rokotettuna tiedemyönteinen ja jos tulee tietoa, että olin väärässä, niin hyväksyn sen tietenkin. Se kuuluu käytöstapoihin ja sivistykseen.

Toki sä nyt niputat kaikki rokotetut uskovaisiksi vaikka rokotetuissa oli todella paljon niitä ketkä ei olisi halunneet ottaa rokotteita, vaan oli pakko duunin tai muun paineen takia eli onko kaikki rokotetut uskovaisia ja tyhmiä lampaita kuten sanot? Vai tuliko kaikista rokotetuista aivopestyjä lampaita sen rokotteen ansiosta?
 
Paljonko rahaa tarvitaan vaientamaan miljoonat tutkijat ja kuka sen maksaa niin, että se ei vuotaisi julkisuuteen Soros? =D
Sanoppa se. Miks uupuu se tutkimus, missä vertailtisiin 0💉 vs n x 💉 kokonaiskuolleisuutta esim. Kaikki tieto olis mutta eipä ole ne miljoonat tutkijat saanu sitä aikaiseksi🤷‍♂️
 
Tästä olen eri mieltä. Se varmasti saisi julkisuutta juuri sen takia, koska kaikki yhteiskunnat toimivat samalla tavalla ja sen vuoksi ketään ei voisi syyttää virheistä. Itse olen ainakin rokotettuna tiedemyönteinen ja jos tulee tietoa, että olin väärässä, niin hyväksyn sen tietenkin. Se kuuluu käytöstapoihin ja sivistykseen.

Toki sä nyt niputat kaikki rokotetut uskovaisiksi vaikka rokotetuissa oli todella paljon niitä ketkä ei olisi halunneet ottaa rokotteita, vaan oli pakko duunin tai muun paineen takia eli onko kaikki rokotetut uskovaisia ja tyhmiä lampaita kuten sanot?
Kyllä sä todistat kokoajan olevasi samalla tasolla mitä uskovaiset, joka argumenttiin sulla on rokotuksia puoltava kommentti. Ja kyllä, on aika vitun tyhmää terveen ihmisen ottaa rokote vain siksi että muut sanoo.
 
Kyllä sä todistat kokoajan olevasi samalla tasolla mitä uskovaiset, joka argumenttiin sulla on rokotuksia puoltava kommentti.

En mä nytkään puoltanut rokotteita =DDD mä kysyin lisätietoja, että mitä sä tarkoitit... Se, että kyseenalaistan sinun jyrkän absoluuttisen rokotettujen haukkumisen ja, että kaikkien ongelmien takana on juuri rokotteet 100%, ei tarkoita, että minä puollan rokotteita 100%.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom