Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Alkoko jöpöttää ku pääsit olemaan mukahauska?
Vähäsen kieltämättä 🤭

Mutta ei kai susta oikeasti ole tullut äärioikeistolainen koronarokotedenialisti joka uskoo että myös rokotetut voisivat saada koronan?
IMG-20220511-WA0002.jpg

Onkohan tän ketjun tulevaisuus nyt siinä että rokotetut sankarit tulee kertomaan että heillä korona oli ihan vaan normaali flunssa (mitä nyt joillakin kestänyt 2kk) eikä piikistä ollut mitään sen isompaa haittaa? Rokotteen hyödyistä ei puhuta mitään (koska sellaisia ei ole terveille ihmisille), mutta kun ei piikkiin kuollut niin kyllä se kannatti ottaa! Tyhmähän sitä täytyy olla jos ei ottanut.

Onkohan tän ketjun tulevaisuus nyt siinä että rokotetut sankarit tulee kertomaan että heillä korona oli ihan vaan normaali flunssa (mitä nyt joillakin kestänyt 2kk) eikä piikistä ollut mitään sen isompaa haittaa? Rokotteen hyödyistä ei puhuta mitään (koska sellaisia ei ole terveille ihmisille), mutta kun ei piikkiin kuollut niin kyllä se kannatti ottaa! Tyhmähän sitä täytyy olla jos ei ottanut.
Tyhmästä päästä kärsii koko pillu

Toisella foorumilla sama kanta kuin koronan kanssa: foliohattuja olette! Tuntuu että eri keskustelupalstat on jossain eri todellisuuksissa; "päivämäärät nyt vaan sattuu täsmäämään, mitä sitten!?"
Screenshot_20220521-232540_Chrome.jpg

No ei nyt helvetissä voi mitään uutta pandemiaa tulla tosta apinarokosta. Tuohan on joku homojen tauti ja pahin oire ihottuma. 😂
Apinarokko aiheuttaa yleensä kuumetta, imusolmukkeiden turvotusta, yleistä huonovointisuutta ja rakkulaista ihottumaa.
Euroopassa rekisteröidyissä tapauksissa on raportoitu iho-ongelmista sukuelinten ja peräaukon ympärillä ja nivusissa.
Potilaat, jotka ovat nyt sairastuneet, ovat yleensä saaneet tartunnan miesten välisessä seksissä.

No ei nyt helvetissä voi mitään uutta pandemiaa tulla tosta apinarokosta. Tuohan on joku homojen tauti ja pahin oire ihottuma. 😂
No mutta täytyyhän kaikki silti pakkorokottaa. Koska on olemassa mahdollisuus että myös heteromiehet voivat joskus harrastaa homoseksiä. On myös täysin mahdollista että naisoletettu vaihtaa sukupuolta ja harrastaa homoseksiä.

"Koska on olemassa mahdollisuus." Tuolla argumentilla voi tehdä koska tahansa, mitä tahansa.

Eikös HIV aloittanut matkansa homojen ja nistien tautina, mutta aika laajalle sitten levinnyt. Mutta en mä oikein ole vielä ymmärtänyt mikä tässä apinarokossa herättäisi erityistä kauhua, jos oireina tosiaan ihottumaa ja muuta epämiellyttävää, mut ei erityisen vaarallista.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Katoppakö mietin tätä sillä tavalla, että tuo visuaalinen oirehan voi itse asiassa olla todella tehokas ase. Jos tämän apinaruton kanssa lanseerattaisiin vastaavanalainen laaja pelkokampanja esim. rokotemyynnin boostaamiseen, kuten koronan kanssa tehtiin, niin korostamalla tuota viikkokausia kestävää paiseilua, voitaisiin ehkä saavuttaa vielä tehokkaampi pelko/ahdistusvaikutus. Sehän olisi todella näkyvä ja leimaava eikä olisi mahdollista lähteä ulos ollenkaan viikkokausiin. Lisäksi kun tuo rutto on nähtävästi tosiaan enimmäkseen homo-ukkeleiden tauti niin tartunta voisi levittää hinaaja-epäilyjä myös heteroiden kohdalla, joka saattaisi kannustaa erityisesti heteromiehiä piikille.

Itse olisin jälleen kerran siinä onnellisessa asemassa, etten tarvitsisi tuotakaan rokotetta. Jos se tarttuu homoseksin välityksellä, olisin 100% suojassa. Jos taas heteroseksin välityksellä, olisin 100% suojassa.

Laitetaanpa nyt vielä tällainenkin tarina ajankuluksi. Saa sanoa foliohatuksi, anonyymin nimimerkkini maineella ei ole minulle merkitystä.

Koronaplandemian varjolla yritettiin ajaa sisään asioita, jotka eivät liittyneet mitenkään itse tautiin eikä kyse ollut pelkästä ylireagoinnista/hysterista/ammattitaidottomuudesta/tietämättömyydestä/psykoosista/korruptiosta ym. vaan niiden lisäksi yritettiin saada länsimaihin käyttöön mm. erilaisia ihmisten tiukempaan ja tehokkaampaan kontrollintiin suunniteltuja välineitä. Homma eteni suunnitelmien mukaan, kunnes virus hyytyi liikaa ja samaan aikaan piikit osoittautuivat surkeiksi, joka aiheutti fataalin iskun narratiiville. Niin pitkälle kuitenkin päästiin, että asiaa ei vaan jätetä kesken, vaan jossain vaiheessa tulee seuraava eskalaatio, jolla agendat pyritään viemään maaliin. Onko se eskalaatio korona vol. 2, homo-apinarutto vai joku muu, sitä en osaa arvata, mutta se tulee.

KUN seuraava vaihe alkaa, on syytä olla valmis. Minä olen henkilökohtaisesti valmistatunut niin kattavasti kuin mahdollista, vain yksi asia enää puuttuu. Sen jälkeen minua on erittäin vaikea kiristää tekemään mitään minkäänlaisten rajoitusten, painostuksen ym. avulla. Yksi heikkous on tosin tullut lisää, koska joudun majoittamaan pian laittomasti maassa oleskelevaa Venäjän kansalaista, mutta sen kanssa pitää vaan elää mutta muilta osin olen mielestäni hyvin valmistautunut. Nyt saa tulla yrittämään.

Disclamerina vielä loppuun, että tämän ei ole tarkoitus olla provosoiva kirjoitus. On myös mahdollista, että olen menettänyt järkeni ja sekoilen aivan hulluja mutta näillä mennään.

Kyllä tästä hysteria vielä saadaan päälle.

Ja yllättäen kaverit, jotka on koko ajan olleet koronan suhteen vähiten väärässä (Campbell, Malone..) ovat sitä mieltä että eipä tässä syytä paniikkiin. Silloin tällöin pääsee leviämään enemmän mutta lähtökohtaisesti vähäriskinen ja heikosti leviävä.

Alkaa aivan samalla tavalla, kuin koronakin. Vähitellen "huoli lisääntyy", alkaa pelkouutisointi, jonka jälkeen alkaa toimenpiteet. Ehkä tästä ei saada kuitenkaan sen kummempaa mutta ainekset on ehdottomasti olemassa keinotekoiseen eskalaatioon, jos näin päätetään.

Lisäksi kun vielä poliittinen toimija WHO sanoo jotain tällaista, niin on syytä huolestua.

WHO aikoo lähipäivinä tarjota lisäohjeita ja suosituksia apinarokon leviämisen hillitsemiseksi.

Viimeksi muokattu:
🤡🤡
Edelleen kummastelen mistä johtuu täysin päinvastaiset kannat keskustelupalstojen kesken. Denialismia kenties ja lampaan huonoa muistia.
Screenshot_20220522-115732_Chrome.jpg

Mitkäs päivämäärät tässä nyt täsmäävätkään? Sori varmasti on täällä jo ollut, mutta ei nopeasti osunut silmään.

Munich Security Conference – Simuloitu apinarokko pandemia​

Ennen COVID-19- pandemiaa pidettiin lokakuussa 2019 [31]Event 201, jossa simuloitiin pandemiaa. Se toteutui simulaation mukaisesti.

NTI Nuclear Threat Initiative on pitänyt marraskuussa 2021 samantapaisen harjoituksen apinarokosta. Samojen tahojen edustajat olivat koolla. Marraskuussa 2021 tehdyn simulaation mukaan apinarokko vapautetaan 15.5.2022. Kansainvälinen hälytys annetaan 5. kesäkuuta 2022.

timetable.jpg

Kannattaa lukea tuo linkin juttu, ja miettiä sen jälkeen kuinka todennäköistä on, että tuo rokko on lähtenyt just nyt leviämään ympärimaailmaa samaan aikaan. Saa haukkua folioksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom